levertijd hyundai ix 35

• Bob

Pascal,

Diesel of benzine. Ik wacht al vanaf mei op een business edition 2.0 CRDi.

• Pascal

Bob, ik heb een benzine besteld

• Johny

we hebben onze ix 35 2.lieter diesel in 11 juni besteld met luxery pak we zijn nog altijd aant wachten

onze garagehouder heeft gezegd dat er 6 maanden er tussen zal zijn voor dat die wagens in produktie zal beginnen

dan is er nog een maand er tussen voor dat die wagens bij de garage zal zijn

Die 2 lieter diesel motoren komen pas in januari in het fabriek er is dus te veel vraag naar

• Willy

Ik wacht al bijn 6 maanden op mijn 2.0 L benzine i-catcher 4wd automaat in zwart vorige week nog bij de dealer langs geweest, maar er is nog niets bekend.. In ieder geval dit jaar niet meer dat is wel zeker.

• DW te E

Willy Schreef:

——————————————————-

> Ik wacht al bijn 6 maanden op mijn 2.0 L benzine

> i-catcher 4wd automaat in zwart vorige week nog

> bij de dealer langs geweest, maar er is nog niets

> bekend.. In ieder geval dit jaar niet meer dat is

> wel zeker.

Hallo Willy,

Onze auto is 12 mei besteld. 4x4 zwarte i-catcher benzine 2.0l. Vorige week kreeg ik een mailtje van de dealer dat onze auto eind december in productie gaat en begin januari geleverd wordt. Vanaf de fabriek is het 2/3 dagen. Dus er is een klein sprankje hoop.

• Will

Goedendag allemaal,

Heb eind april IX35 4X4 HP Diesel met automaat besteld.

Afgelopen week de dealer gebeld maar kunnen niets zeggen.

Ik ben erg benieuwd wanneer ik hem krijg en wat het dan wordt.

Ze hebben een mooie folder gemaakt met verschillende uitvoeringen maar in feite verkopen ze auto's die ze niet kunnen maken.

In augustus vertelde ze mij dat de diesel een probleem was in november was de diesel 4X4 een probleem.

Ik denk als ik in januari bel het de diesel 4X4 en automaat het probleem.

En zo blijven ze mij aan het lijntje houden ik heb eenmaal voor deze auto gekozen en ga dan maar eens opzoek naar een andere.

Groetjes Will

• wim

GELUK?………………………..moet je hebben,

misschien als die niet meer komt.

want we wachten al zoooooveel………………te lang!

Prettige Feetdagen.

• Robert

Ik ga er maar vanuit dat mijn, in juni bestelde, ix35 CRDI ergens in januari/februari geleverd gaat worden. Dealer weet/zegt niets. Vind het nu wel erg vervelend worden. Ik hoop maar niet dat de staking bij Hyundai Motors in Korea hier iets mee te maken heeft gehad :(. (google: Hyundai Strike). Ze zijn inmiddels weer aan het werk (tu).

• Tahasa

Ik hoop dat je gelijk heb, want dat zou betekenen dat wij onze auto dan ook al zullen hebben.

Hebben hem namelijk paar maanden voor jou besteld, en tot op heden nog niks……….

En het enigste wat greenib car zegt, heb geduld, de auto is het wachten waard, uhu.

Ik heb er geen vertrouwen meer in, lijkt me logisch als je je bedenkt dat we straks een JAAR geleden de auto bestelde pfffff:S

• Will

Dit is het antwoord van de importeur.na de vraag of mijn auto in Januari gelevert gaat worden!!!!

Het spijt ons dat de levering van uw Hyundai ix35 langer op zich laat wachten dan gewenst is.

De ix35 is in geheel Europa een groot succes. De productiecapaciteit is niet voldoende om aan de grote vraag van consumenten te voldoen. Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de productiecapaciteit te vergroten, maar dit vergt helaas de nodige tijd.

Omdat een auto is opgebouwd uit vele componenten die deels uit Korea en deels uit Europa afkomstig zijn, is de productieplanning afgestemd op de beschikbaarheid van componenten. Hierdoor kan het gebeuren dat, ondanks dat de éne auto eerder is besteld, een andere auto eerder wordt geproduceerd. Het gevolg is dat het vrijwel onmogelijk is om een betrouwbare levertijd af te geven. Er is zekerheid over de levering van een auto zodra deze is geproduceerd en binnen enkele dagen na de productie, die plaatsheeft in Europa, worden de auto’s naar de dealer getransporteerd.

Onder normale omstandigheden houden wij als Hyundai-organisatie (importeur en dealers) een voorraad aan om als buffer te functioneren, waardoor levertijden voor de consument kunnen worden voorkomen. Juist omdat de vraag, vanaf het eerste moment van productie, zo groot was is een dergelijke buffer nog niet opgebouwd.

Gelet op het bovenstaande spijt het ons zeer dat wij aan de situatie dat u moet wachten op uw nieuwe Hyundai ix35 geen verandering kunnen brengen. Wij hopen dat u nog even geduld kunt opbrengen en verzekeren u dat de nieuwe ix35 de moeite van het wachten erop zeker waard is.