levertijd hyundai ix 35

• DW te E

jo Dritty Schreef:

——————————————————-

> Na drieduizend km gereden te hebben in de Icatcher

> bevalt hij uitstekend, zelfs het verbruik valt

> mee, ben een goede en stevige doorrijder, en het

> gemiddeld verbtuik ligt zo rond 9,2 per honderd Km

> hier is zelfs veel stad bij daar ik door het

> centum moet om op de snelweg te komen.

> Al met al ondanks 6 maanden wachten is het een

> goede aankoop geweest alles mooi afgewerkt.

> Alleen een ding niet alle gsm toestellen werken

> hier op, en ik heb er wat uit geprobeerd.

> Wie weet een toestel wat compatible is,

> Groetjes, en die gene die nog wachten, houd de

> moed erin.

> JO

Hallo ,

Heb gelezen dat de HTC HD2 goed werkt met de bluetooth! proberen maar zou ik zeggen.

Wacht ook met spanning af op mijn IX35 I-catcher. Benzine uitvoeren en besteld half mei. Nog geen taal en teken te bekennen van de auto.

Zal wel ergens volgend jaar komen denk ik. Leasemaatschappij levert dit jaar iedergeval niet meer.

Succes!!:)-D

• Will

Hallo allemaal,

Kreeg vanmorgen SMS van mijn zoon hij was op het station van Bergen op Zoom een daar stond een trein met wel 200 stuks IX35 alle diesel uitvoeringen.

Dus laten we hopen dat die van ons er ook bij zit.

Ik wacht pas vanaf 25 april.

Groetjes Will

• wilan

Met welke willekeur wordt er door die kleine manneke's auto's geleverd

14 april 2010 j.l.ix35 i-catcher besteld

14 dagen geleden tel.Dealer gehad vermoedelijk 17 november levering.

Aan mijn hoela er was nu opeens op 17 Nov. niks bekend.

Inruil auto begon ook ;n probleem te worden Heb op 14 april inruilprijs gekregen.

Staat zwart op wit, zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben.

• Tahasa

Wij ook rond die tijd bestelt. Een witte I Catcher hp diesel.

Levertijd zou toe 8 tot 10 weken zijn. Dat was het dus niet. Zitten nog te wachten.

Dealer vroeg in September of de inruilauto wilde inleveren, dan kregen we een leenauto er voor terug.

Hebben in Oktober de auto ingeleverd. De dealer wil ook graag leveren, maar is afhankelijk van de importeur.

Op onze inruilauto stond inmiddels 20.000 km meer op de teller. Zelfs nu is er nog geen zicht op levering.

Maar wat moet je als klant? Ontbinden is idd mogelijk, maar nu ruim maanden verder krijg je nooit meer die prijs van je inruil. Ook de dealer kan ontbinden, maar die levert liever.

Het is idd heel vervelend, en wij hadden hem liever ook in Juli al gehad, maar het is niet zo, en we willen die auto nu eenmaal erg graag.

• Willy

Het lijkt mij dat die trein bestemd is voor België, want dit is niet de normale aanvoer route voor Nederland.

Volgens de Belgische forums schijnt de leveringen van diesels daar een groot probleem te zijn.

• Willy

In juli heb ik een ix35 i-catcher 4wd automaat besteld. Zoals bij de meeste kopers 8-10 weken levertijd. Inmiddels is het 18 weken en het is een groot vraagteken wanneer hij gaat komen.

De Hyundai dealer ( Sturm in Goes ) heeft nog zo'n 30 klanten die al net zo lang of nog langer op hun ix wachten als ik. Ook hij wordt er een beetje verdrietig van. ( begrijpelijk, want zijn winst op de inruil verdampt elke dag verder).

Ook komt het voor dat er soms ineens eentje 6 weken na bestelling voor zijn deur staat, dus er is geen pijl op te trekken wanneer een auto afgeleverd wordt bij hun. Er zijn klanten die al maanden wachten en er zijn klanten die 6-7 weken geleden gekocht hebben en nu al rijden!

Daar komt nog bij dat in dezelfde fabriek nu ook de Kia Sportage gemaakt wordt, op een Kia forum zag ik dat de wachtijden voor die auto inmiddels zijn opgelopen tot zo'n 6-9 maanden. Ergens gaat er dus iets niet helemaal goed!!!

Dat is toch niet meer van deze tijd….lange wachttijden, geen informatie, computerprogramma's die niet met elkaar overweg kunnen en hoopjes logistieke onduidelijkheden.

• Will

Shit je hebt misschien wel gelijk!!

Daar gaat mijn hoop om in Januari in mijn nieuwe auto te rijden.

Ik vond het al vreemd dat ze in Bergen op Zoom stonden ik zou ze meer in de buurt van Leiden verwachten.

• DW te E

Op 12 mei een zwarte 4x4 i-catcher 2.0 benzine besteld via een leasemaatschappij. Kreeg vandaag een mailtje van de dealer. Het is voor 90% zeker dat ze, ja ja, eind december de auto gaan produceren. 7 maanden later???? Waarschijnlijke levering eind december, maar zeker begin januari 2011.

Het zou tijd worden.

Transport van Slowakije naar Nederland ca. 2 a 3 dagen.

We wachten maar weer af.

• annette

Ik hoop dat je gelijk hebt en eind december geleverd kan worden, wij wachten ook al sinds juli op een zwarte 4x4 i chatcher

• Pascal

heb net een telefoontje van de dealer gehad. Mijn auto is in het land en zal volgende week bij hun zijn. De 1e of 2e week van januari zal ik m krijgen :)

Had m begin juli besteld (zwarte 2.0i Business edition met panoramisch dak), levertijd dus een dikke 6 maanden..