levertijd hyundai ix 35

• Robert

@Will

Ik heb dezelfde reactie gekregen naar aanleiding van een mail die ik naar geerib gestuurd heb. Volgens mij is dit een standaard mail die naar iedereen gestuurd wordt mocht je naar hen mailen.

Zowel dealer als importeur hebben geen enkel idee wat de status van onze auto's is. Dat is toch niet meer van deze tijd. Ik heb ook niet zo zeer moeite met de levertijd, maar met de slechte informatie verstrekking.

Ik wil gewoon weten dat ik op bijvoorbeeld 4 februari 2011 mijn auto kan ophalen bij de dealer. En niet horen dat er zoveel vraag naar is en onderdelen uit Korea moeten komen etc.

• DW te E

He he, het is zover. 12 mei besteld en hij is vandaag bij de dealer gearriveerd. Nog even geduld tot begin januari ivm lease.

zwarte i-catcher 2.0 benzine 4x4

Iedereen sterkte met afwachten. Ik kan begin januari rijden. haha(tu)(:P)

• Will

Hoi Robert,

Dat was ook mijn vraag of ze konden zeggen of mijn auto in Januari geleverd gaat worden.

Maar toen kreeg ik dit als antwoord.

Ik word er ook niet goed van maar wat moet je op zoek naar een andere auto? daar zit ook weer een levertijd van 3 maanden op.

Groetjes

• johny

we hebben onze aankoop van ix 35 geanuleerd we moet niet meer hebben voor ons is het genoeg geweest met al dat wachten , we waren al 6maanden wachten,en nog altijd kunnen kunnen ze geen zekerheid geven van de levertijd

• Berry

Als ze mij begin januari geen zekeheid kunnen gaan geven is het ook genoeg geweest. dan ga ik wel ergens wat uit voorraad ophalen dan rijd ik met een week. Diesel half april besteld, ik ben er nu wel klaar mee.

Is er uberhaubt al iemand met een diesel hier op het forum of ken je iemand met een diesel?

mn dealer zegt dat er namelijk nog geen diesel is afgeleverd

• Jan

We hebben begin april een 2.0 Diesel besteld (Belgie) en ook steeds uitgesteld.

Hyundai Belgium zegt nu levering eind januari, ik heb de indruk dat ze het zelf niet weten, niet te begrijpen eigenlijk ….

• Bob

Inderdaad: geen diesels. Heb ook vanaf mei een 2.0 diesel in bestelling staan. Nog geen signaal van importeur of dealer. Ik denk dat er nog geen 2.0 diesels zijn. Heb er ook nog geen zien rijden.

Ben bang dat het nog wel even gaat duren. We houden hier nog maar even vol. Hopelijk januari of februari :)-D

Ik ben benieuwd hoe ze straks omgaan met daglichten. Deze zijn per februari 2011 verplicht op nieuwe auto's.

• Tahasa

Wij ook al vanaf April diesel 2.0 in bestelling. Horen niks van de dealer, en zoals al eerder vertelt, importeur schuift het helemaal van zich af. Ik reed gister achter een duitse ix35, diesel. En heb daar in Oktober bij garages meerdere zien staan.

Zolang de dealer niks laat horen duurt het 2 maanden nog. Want van produktie tot aan de garage duurde toch 8 weken?

Wat betekent dat wij straks een jaar geleden bestelt hebben. En ik zie het nog wel gebeuren dat 2011 ook niks geleverd zal worden……..

• DW te E

Tahasa Schreef:

——————————————————-

> Wij ook al vanaf April diesel 2.0 in bestelling.

> Horen niks van de dealer, en zoals al eerder

> vertelt, importeur schuift het helemaal van zich

> af. Ik reed gister achter een duitse ix35, diesel.

> En heb daar in Oktober bij garages meerdere zien

> staan.

>

> Zolang de dealer niks laat horen duurt het 2

> maanden nog. Want van produktie tot aan de garage

> duurde toch 8 weken?

> Wat betekent dat wij straks een jaar geleden

> bestelt hebben. En ik zie het nog wel gebeuren dat

> 2011 ook niks geleverd zal worden……..

Mijn auto is wel geen diesel maar 12 mei besteld. I-catcher 4x4. Volgens de dealer zou deze eind december geproduceerd worden. Echter een week geleden belde ze op dat de auto bij de dealer afgeleverd is. Ik kan hem 4 januari ophalen. Hiermee wil ik zeggen dat het zomaar kan gebeuren dat ze bellen. En dat de auto er is. Volgens mij weet niemand meer wanneer een auto geleverd gaat worden. Het is alleen niet meer van deze tijd om klanten niet te informeren.

Hou vol, hij komt er echt wel een keer aan. Ik kan iedergeval in januari sturen.

Iedereen sterkte met wachten. Goede feestdagen.

• Pierre

Jan

Ik had 15 mei een ix35 diesel 2.0 besteld moest geleverd worden 31/08/2011 tot op heden nog niets ik heb nu op 20/12/2010 bij mijn verdeler geweest heeft naar inporteur gebeld en ze konden niet zeggen wanneer hij zal geleverd worden hij stond nu voor 31/1/2011 maar zonder zekerheid. Ik heb dan besloten om een 1700

diesel te nemen en die staat al bij inporteur in kontich en komt de 1e week 2011 binnen. Het probleem volgens mijn verdeler is de dieselmotoren 2.0 komen er niet door vanuit korea en de 1700 die komt uit Europa want die zijn ze al aan het leveren en bollen al. Ondertussen zijn de prijzen ook al opgeslagen want de 1700

verschilt niet teveel van prijs tegen de 2.0