Beste forummers,
Ik heb een business edition diesel in Mei besteld. Auto zou eind Juli komen. Om een lang verhaal kort te maken: De diesel wordt in januari/februari volgend jaar geleverd. De kerst wordt het niet. Auto wordt in Slowakije gemaakt. Het computersysteem wat ze daar gebruiken heeft geen link met het computersysteem van Hyundai NL. Ze weten het dus niet. Voor mij nog extra zuur omdat mijn huidige inruilauto apk gekeurd moest worden en dit mij 2000 euro zou kosten. Hiermee de dealer geconfronteerd (Noteboom) maar wil werkelijk niets voor mij doen. Volgens Artikel 6 van de bovag zou dat wel het geval zijn……Met mijn inruilauto doorrijden is geen optie vanwege de kosten. Ik heb dan ook de IX35 geannuleerd en een e-mail gestuurd naar Hyundai NL voor de kosten (Had ook een huurauto betaald voor de vakantie omdat ix35 niet tijdig geleverd was en geen vertrouwen had in mijn huidige auto). Het gevoel bij deze auto is totaal verdwenen. Noteboom maakt geen nette beurt. Nu nog de officiele reactie afwachten van Hyundai NL. ik hou jullie op de hoogte.