levertijd hyundai ix 35

  • teleurgesteld

    Beste forummers,

    Ik heb een business edition diesel in Mei besteld. Auto zou eind Juli komen. Om een lang verhaal kort te maken: De diesel wordt in januari/februari volgend jaar geleverd. De kerst wordt het niet. Auto wordt in Slowakije gemaakt. Het computersysteem wat ze daar gebruiken heeft geen link met het computersysteem van Hyundai NL. Ze weten het dus niet. Voor mij nog extra zuur omdat mijn huidige inruilauto apk gekeurd moest worden en dit mij 2000 euro zou kosten. Hiermee de dealer geconfronteerd (Noteboom) maar wil werkelijk niets voor mij doen. Volgens Artikel 6 van de bovag zou dat wel het geval zijn……Met mijn inruilauto doorrijden is geen optie vanwege de kosten. Ik heb dan ook de IX35 geannuleerd en een e-mail gestuurd naar Hyundai NL voor de kosten (Had ook een huurauto betaald voor de vakantie omdat ix35 niet tijdig geleverd was en geen vertrouwen had in mijn huidige auto). Het gevoel bij deze auto is totaal verdwenen. Noteboom maakt geen nette beurt. Nu nog de officiele reactie afwachten van Hyundai NL. ik hou jullie op de hoogte.

  • jos

    de mijne is inmiddels gearriveerd ik rij d,r al 3 weken mee een i-cacher automaat

    echt een geweldige auto het rijd echt lekker en met alles d,r op en d,r aan

    alleen het verbruik vind ik een beetje hoog nu nog even op zoek gaan naar

    mooie 19"velgen met iets bredere banden

  • Jo

    Beste lezers,

    As dinsdag is het zover krijg de icatcher in bezit, ook een automaat dus aan Jos te horen is het een pracht wagen om mee te rijden.

    We zullen zien, wat wel is, hij is van buiten ontzettend mooi, we hebben een cool brown gekozen.

    Dus voor alle andere lezers toch nog even geduld het is de moeite waard, heb zelf bijna 6 maanden moeten wachten.

    Groetjes, en voor, die hem al in bezit hebben veel rij plezier.

    Jo

  • Erwin

    Jos en jo, fijn dat jullie je auto inmiddels hebben of gaan krijgen. Ik vraag mij af of jullie nu diesels of benzinemotoren geleverd hebben gekregen. Ik wacht nu vanaf 8 april op een 2 liter diesel business edition en niemand die mij iets kan vertellen en een Hyundai die niets wil vertellen. De lol van een nieuwe auto is er inmiddels al een tijdje vanaf.

    Gr. Erwin

  • Dré

    Ik wacht vanaf mei op een pearl black 2.0 diesel Business Edition zonder verdere opties. Er schijnen (volgens mijn dealer) deze maand 700 stuks extra ix35 naar Nederland te komen en in oktober nog eens 900 stuks extra. Ze hopen hierdoor de achterstand eind november te hebben opgelost. Wat ik op verschillende fora (engelse en duitse) zie is dat het probleem met name zit in het toeleveren van diesels (uit Korea) en de kleur wit. Jammer dat er geen exacte leverdatum afgespoken kan worden door Hyundai. Ik baal er echt van!! Zeer slechte service.

  • Erwin

    Ik snap wel dat men nu snel in oktober zoveel mogelijk geleverd wil hebben. Vanaf 1 november zeggen de leasemaatschappijen Hyundai je bekijkt het maar we willen de auto op 01-01-2011 pas hebben. En dat kost wel heel veel centjes

  • Jo Drittij

    Beste lezers,

    Hij is in mijn bezit, nog niet veel mee gereden daar het weer het toelaat om nog met de fiets/brommer naar mijn werk tegaan.

    Maar de km die ik gereden heb stemmen ons vrolijk een mooie auto.

    En voor Erwin het is een benzine, daar ik per jaar zo gek veel niet meer rij.

    Toch voor de andere lezers, heb er bijna 6 manden op gewacht, maar het is de moeite waard.

    JO

  • Erwin

    Goed om te lezen dat het het wachten waard is Jo, we hebben geen keuze:-)

    Ik wens jullie heel veel veilige kilometers toe

    Gr,

    Erwin

  • joke

    hey lotgenoten,

    wij hebben onze wagen, een piston grey diesel, begin juni besteld en tot vandaag zitten wij dus ook nog altijd te wachten. en we moeten nog veel geduld hebben vrees ik!

    tot vorige week stonden wij op de lijst om onze wagen te mogen ontvangen in oktober. mooi niet! wij zullen vrees ik toch nog een beetje meer geduld moeten hebben.

    wij hebben gisteren van onze garagist gehoord dat onze wagen pas in januari of begin februari gaat komen! dat was even slikken, maar onze garagist heeft ons al fantastisch goed geholpen met ons een vervagwagen te geven! al had ik natuurlijk wel liever one eigen wagen gehad!

    aan al diegene die mee aant wachten zijn, hou de moed erin he ik denk dat we gene spijt gaan hebben van al dat wachten.

    groetjes

  • Wim

    Ik zou mijn ix35 in september krijgen. Dus niet.. . Wanneer schatten jullie dat hij komt?Besteld eind mei