levertijd hyundai ix 35

  • Fred

    ik begrijp je reaktie maar een dealer kan daar niks aan doen ,die krijgt ook alleen maar orders van de importeur

    het probleem legt bij de importeur die heeft problemen met hyundai

    ik zit vaak in duitsland en heb al verschillende dealers bezocht

    daar heeft een dealer gewoon een terein vol met ix 35 ,s staan die nog niet verkocht zijn die op een nieuwe

    eigenaar staan te wachten ????????????????????????

    en hier zijn ze niet leverbaar

  • Rob

    Ik begrijp dit ook niet. Ik heb mijn ix35 (1,6 GDI, Dynamic, Zwart) besteld in augustus 2011. 13 januari j.l. heb ik de auto opgehaald maar aan het nummerbord te zien (SVK) was de auto de tweede week van december al bij het RDW bekend. Ook de extra zaken ( led-verlichting, trekhaak en parkeersensoren ) waren netjes door de dealer (Van der Linde Groep in Waddinxveen) gemonteerd. Het kan dus wel. De verkoper zei zelfs dat hij de afgelopen weken en de komende weken alleen maar aan het uitleveren is. Niet alleen IX35 maar ook IX20 en i40. Overigens is het een genot om in de IX35 te rijden. Het wachten meer dan waard. Succes iedereen met wachten.

  • Paulus

    Auto gisteren opgehaald, dacht dat de dealer alszijnde winterbanden van die lelijke velgen zou geven, nee ze zijn gewoon 16 inch lichtmetaal, goeie deal geweest voor 500 euro. De 17 inch gaan er eind maart onder. Top dealer dijksman Katwijk. Enig punt, andere kleur genomen die bij de importeur op voorraad stond en bruin afgezegd. Auto rijd top (business editing benzine)

  • ph2m

    Rob Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik begrijp dit ook niet. Ik heb mijn ix35 (1,6

    > GDI, Dynamic, Zwart) besteld in augustus 2011. 13

    > januari j.l. heb ik de auto opgehaald maar aan het

    > nummerbord te zien (SVK) was de auto de tweede

    > week van december al bij het RDW bekend. Ook de

    > extra zaken ( led-verlichting, trekhaak en

    > parkeersensoren ) waren netjes door de dealer (Van

    > der Linde Groep in Waddinxveen) gemonteerd. Het

    > kan dus wel. De verkoper zei zelfs dat hij de

    > afgelopen weken en de komende weken alleen maar

    > aan het uitleveren is. Niet alleen IX35 maar ook

    > IX20 en i40. Overigens is het een genot om in de

    > IX35 te rijden. Het wachten meer dan waard. Succes

    > iedereen met wachten.

    Hallo Rob,

    Mijn IX35 1.6GDI StyleVersion is na bestelling eind mei 2011 in week 50 binnengekomen bij de dealer, na telefonisch overleg hebben we besloten dat de IX35 op 6 januari uitgeleverd zou worden, in die week (1) werd bekend dat ik een SXL kenteken zou krijgen uit eerdere ervaring & berichten heb ik begrepen dat vaak al bij binnenkomst in Nederland de kentekens van nieuwe auto's worden aangevraagd, helaas is dus de uiteindelijke leverdatum/op naam zetten van het kenteken niet bepalend voor de kenteken(volgorde) en is het helaas niet zo dat iedereen vanaf 1 januari bijvoorbeeld met een T.. kenteken zou rijden…:X

    Groeten, Frank B)

  • asv

    Wachten nog steeds op onze hyundai ix35 2 liter 4wd ijsblauw besteld eind juni 2011

    Heeft iemand al een ijsblauwe gezien in Nederland??

    En wie wacht er ook op zij 4 wd want volgens dealer is dat waarschijnlijk het probleem?

  • Niq

    Ik wacht ook al sinds eind juni op de IX35 2.0 liter diesel. Heb geen 4wd dus vraag me af of daar het probleem ligt.

    Ze kunnen ook nog steeds geen verwacht leverdatum geven dus wordt minimaal 9 maanden.

  • ron

    Wacht al sinds half mei 2011 op een IX 35 Business Edition 2.0 2WD in de kleur ice bleu.

    En steeds weer bellen of ze al wat weten en ben ook bij andere garages langs geweest , maar daar kan en durft men ook niets te voorspellen.

    “gewoon achteraan aansluiten”kreeg ik te horen.

    Eerste week Januari 2012 werd ik zowaar een keer gebeld; hij is in productie dus het word eind februari..(:P)

    Dus nog 1 dag…. weer niet dus , ben al zeker 5 maal niet terug gebeld door de verkoper na beloftes en ben het spuugzat.

    Nu begint hij over de 1000 euro prijs verhoging per 2012 en dat mijn inruil er enkele duizenden euro,s minder waard is geworden !!!!!!!!:X

    Want het gaat zo slecht in de auto branche…

    Tsja als je zo met je klanten omgaat..

    Er staan toch echt zwart op wit geld bedragen op de koop overeenkomst.

    Ik word door iedereen voor gek verklaard maar blijf steeds vol verwachting de telefoon opnemen .. maar helaas niet de Hyundai die belt.

    Ik heb nog nooit zo,n waanvertoning meegemaakt bij een auto merk.

    Zelfs bellen met de importeur liep op niets uit.

    " U moet alles ook de geld afspraken uitpraten met de fiscalist van u dealer ' was het antwoord.

    Nog 10 dagen wachten op de staatsloterij .

    Als ik een mooi prijsje win ben ik weg…

    Zo jammer Hyundai Nederland hoe jullie met klanten omgaan.(td)

  • Marcel

    Als de dealer ook getekend heeft hoef je niet meer te betalen, ze weten ruim van te voren dat er een prijs verhoging aan komt

    zelfs in de bovag bepalingen staat als ze hum afgesproken levertijd niet na kunnen komen kan je de koop annuleren.

    LEES DE KLEINE LETTERTJES ACHTER OP JE KOOP OVEREENKOMST

  • Monique

    Yes!!! Gisteren gebeld door de dealer. De ix35 (Style Version 2.0 steal gray) is binnen en we kunnen hem volgende week vrijdag ophalen. Besteld begin september en toen vertelde de dealer al dat het tussen de 6 en 9 maanden kon duren dus dat klopt aardig. Hoeven ook geen prijsverhoging te betalen. TOP!!

  • asv

    We hebben de auto vrijdag opgehaald. 8 1/2 maand gewacht maar hij is is er dan onze ix35 2 liter 4 wd ijsblauw.

    :)