levertijd hyundai ix 35

• Dick

Goedemiddag mede-wachtenden,

Vandaag bericht van dealer Tinholt, Velserbroek dat mijn Ix35 bij hun is gearriveerd.

Levering komende week woensdag of zaterdag.

Voor de nieuwe wachtenden; besteld 16 maart 2011; 1.6 GDI Style, Sleek Silver geen aanvullende opties.

Dick

• ron

Dick veel rijplezier!

Ik wacht nog steeds op mijn ix35 i-catcher benzine 2.0 besteld begin Maart.

Ik hoop dat de auto voor 15 november op de stoep staat, want daarna leveren de leasemaatschappijen geen auto's meer af. :(

Ik blijf hopen :)

• Rob

Mede wachtende,

Ik ben nog maar een kort wachtende.

19 augustus een ix35 dynamic 1.6GDI besteld. Volgens de dealer wordt deze half januari geleverd.

Gezien de ontwikkelingen ( 3de shift, 900 ix35's geleverd in oktober) blijf ik hopen dat de auto nog dit jaar wordt geleverd.

Rob

BTW: Mijn baas een peugeot 5008 besteld: levertijd is 13-15 weken. We zijn dus niet de enige.

• Jan

Veel succes met je nieuwe auto Dick!!

Wacht nog steeds op de mijne…1.6 GDI BE met opties panorama-dak en lederen bekleding,bestelt op 14 feb.

Nog geen levering bekent bij Tinholt.:S

Groet,

Jan

• Theo

Net zoals Dick 1.6 GDI bestelt op 10 maart 2011, kan hem morgen ophalen!!

• bien

Eindelijk ! vorig jaar november besteld (witte BE lederen bekleding) ik mag m overmorgen ophalen!

er zit nu serieus schot in de leveringen gelukkig! ik ben heel benieuwd hoe ie bevalt!

• rob

op 6 maart ix35 besteld, business edition 2.0liter. Tot op heden volledig onduidelijk

wanneer deze auto wordt geleverd. Dealer, noch Hyundai doen hier uitspraken over……

• Bianca

Na bijna een jaar wachten eindelijk eens goed nieuws, het chassisnummer is bekend dus over 2-3 weken kunnen we eindelijk gaan rijden in onze witte 1.6GDI business edition.

• Dick

Heb de auto nu een week en ik ben er helemaal blij mee

Rijdt zeer comfortabel!!!

Dick

• Theo

Hellemaal mee eens, super om in te rijden, besturing heel licht niet vaag.

Ook led dagrijverlichting is een aanrader, staat heel mooi.

Erg mooie auto en het wachten waard

Theo