levertijd hyundai ix 35

• Bianca

Vandaag met eigen ogen onze IX35 gezien bij de dealer, wat een prachtige bak is het zeg!!

Vrijdag mogen we ons nieuwe speeltje na ruim 9 maanden wachten eindelijk ophalen.

• Indy

Ben ff benieuwd. We hebben onze hyundai Ix35 in juni 2011 besteld en nog steeds weten we niet wanneer hij wordt geleverd. De dealer doet ook erg vaag erover. Als ik heb voor 19 november niet heb,wordt hij pas in januari geleverd (via mn werk geleased). Heeft iemand hem toevallig ook rond juni (2011) besteld en al ontvangen ????

• Vincent

Ik ook in juni besteld (via lease). Een witte 1.6 business ed. met zonnedak en vol leder bekleding.

Hoop ook dat die van mij binnen komt voor half november. Verwacht het overigens niet.

• Jan

Vincent Schreef:

——————————————————-

> Ik ook in juni besteld (via lease). Een witte 1.6

> business ed. met zonnedak en vol leder bekleding.

> Hoop ook dat die van mij binnen komt voor half

> november. Verwacht het overigens niet.

Ik heb een 1.6 business ed. met panoramadak en lederen bekleding besteld op 14 februari en tot op heden nog niets bekent.

m.vr.grt.

Jan

• Richard Tromp

Ik heb mijn IX35 half juni besteld en de levertijd is nog niet duidelijk, eerst was het misschien oktober en nu misschien november ……

• Frank

Indy Schreef:

——————————————————-

> Ben ff benieuwd. We hebben onze hyundai Ix35 in

> juni 2011 besteld en nog steeds weten we niet

> wanneer hij wordt geleverd. De dealer doet ook erg

> vaag erover. Als ik heb voor 19 november niet

> heb,wordt hij pas in januari geleverd (via mn werk

> geleased). Heeft iemand hem toevallig ook rond

> juni (2011) besteld en al ontvangen ????

Nou Indy,

Ik wil je niet teleurstellen, maar wij hebben de IX35 1.6GDI Styleversion eind mei besteld (met een mogelijke levertijd ergens in oktober) en hebben nog niets vernomen van de dealer (na email contact kon hij nog totaal niets meedelen), ik denk dat wij heel blij mogen zijn als onze IX35 dit jaar nog voor de deur staat, het gerucht dat er in sep/okt 900 stuks IX35 naar Nederland zouden komen (wat ook zonder vragen door onze dealer werd geopperd) betwijfel ik een beetje, want ik heb (hier in de randstad) nog geen IX35 met nieuwer kenteken zien rondrijden dan een enkele N-serie en ik geloof wel één P-serie, dus tot nu toe geen enkele R-serie of S-serie (de nieuwste auto die ik heb zien rijden had een SLJ kenteken, maar dit was zeker geen Hyundai).

Helaas vrees ik dat deze slechte/zeer lange levertijd (de) Hyundai(dealer) niet veel goed doen!

Groeten, Frank

• mark

hoi wachtende ik heb dus 9 maanden gewacht maar zie bij mijn dealer steeds meer binnen komen ook korter wachtende

dus levertijden worden korter

dus ze komer er sneller aan ik heb kenteken begint met s en zie er hier inde regio roosendaal al meerdere rijden

• Steven

24 maart 2011 besteld ix 35 business, piston gray met panoramisch dak. Ben vorige maand gebeld dat Piston Gray niet meer wordt geleverd.

wordt nu een soort zilvergrijs. Heb daar geen problemen mee, wel de lange levertijd. Ook geen info vanuit dealer of importeur. Ook al is er geen

nieuws, houdt je klant wel op de hoogte.

• Frank

Hallo Steven,

Wij hebben ook een Piston Grey besteld, begrepen dat dit Steel Grey is geworden: IX35 Kleuren, ik heb hierover van de dealer nog niets vernomen, maar goed we zien wel!

Groeten, Frank

• Dick

Goedemiddag

Maart 2011 besteld en ik rij nu vanaf 12 oktober

1.6 GDI Style Sleek Silver

Helemaal blij mee

Overigens met kenteken SHD