ja hoor eindelijk is het vandaag zover, vanmiddag zo rond de
klok van 5uur kan ik na 10 mnd eindelijk mijn ix35
1.6 gdi style cream white ophalen allemaal
die hem binnenkort ook kunnen ophalen veel plezier ermee
en veel veilige kilometers.
Wij hebben eind december 2010 een IX35 1.6 GDI style gekocht.
Met een fabrieksoptie nml. een glazen panoramadak. Volgens de dealer is er nog steeds geen inzicht wanneer de auto wordt geleverd.
Heeft er iemand ervaring met levertijden met betrekking op een fabrieksoptie.
Dat dit dus langer zou zijn dan een “standaard 1.6 GDI” uitvoering.
Groeten Leo
Afgelopen zaterdag mijn IX35 BE opgehaald. De kleur heet nu Steel Grey en was een stuk lichter geworden dan de Piston Grey. Toen ik de verkoper daarop wees, keek hij alsof hij het verschil niet gemerkt had. Ik kan me dat niet voorstellen….. Ook werd ik onaangenaam verrast dat de afleveringskosten op de factuur € 150,- hoger waren dan in de brochure en het afleveringspakket, wat bij de verkoop als verplicht aangemerkt werd, in de brochure als optie staat?? Ook stond deze op de factuur € 50,- duurder dan in de folder. Na een wazig verhaal en een discussie, toch maar geaccepteerd, omdat we weg wilden….
Iemand ook deze ervaring? Kan het zomaar dat kosten hoger berekend worden dan in de folder??
Verder heel tevreden met de auto en zoals zovelen al zeiden: Het wachten meer dan waard!
hoi eric indedaad bij mij hebben ze het ook zo gedaan
afleveringkosten 745 en afleverpakket 275
en ook bij mij stond het in het koop contract
stom van me zelf natuurlijk maar je mag toch verwachten dat ze je bij echte dealer dit niet maja
en als ze er nu nog een volle tank inhadden gedaan ok maar kon gelijk gaan tanken
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?