levertijd hyundai ix 35

• gelderland

ja hoor eindelijk is het vandaag zover, vanmiddag zo rond de

klok van 5uur kan ik na 10 mnd eindelijk mijn ix35

1.6 gdi style cream white ophalen allemaal

die hem binnenkort ook kunnen ophalen veel plezier ermee

en veel veilige kilometers.

• Leo

Wij hebben eind december 2010 een IX35 1.6 GDI style gekocht.

Met een fabrieksoptie nml. een glazen panoramadak. Volgens de dealer is er nog steeds geen inzicht wanneer de auto wordt geleverd.

Heeft er iemand ervaring met levertijden met betrekking op een fabrieksoptie.

Dat dit dus langer zou zijn dan een “standaard 1.6 GDI” uitvoering.

Groeten Leo

• Dick

Hoi Leo

Ik heb 16 maart een “standaard” 1.6 GDI Style Metallic besteld.

Levering naar verwachting (de auto is al in Rotterdam gearriveerd) uiterlijk 15 oktober

Het verhaal van stagnerende levering door “ fabrieksopties” is mij bekend.

Of het waar is weet ik niet.

Dick

• Mark

Heb vandaag mijn witte ix35 1,6 style op gehaald

En moet zeggen rijd zalig wachten waard

En het wit is mooi wit

Hoop dat jullie ook zo je auto krijgen

En leo volgens mijn dealer maakt een panoramadak met levertijd niet veel uit

Dus denk dat jou auto ook wel zo zal komen

Mark

• Eric

Afgelopen zaterdag mijn IX35 BE opgehaald. De kleur heet nu Steel Grey en was een stuk lichter geworden dan de Piston Grey. Toen ik de verkoper daarop wees, keek hij alsof hij het verschil niet gemerkt had. Ik kan me dat niet voorstellen….. Ook werd ik onaangenaam verrast dat de afleveringskosten op de factuur € 150,- hoger waren dan in de brochure en het afleveringspakket, wat bij de verkoop als verplicht aangemerkt werd, in de brochure als optie staat?? Ook stond deze op de factuur € 50,- duurder dan in de folder. Na een wazig verhaal en een discussie, toch maar geaccepteerd, omdat we weg wilden….

Iemand ook deze ervaring? Kan het zomaar dat kosten hoger berekend worden dan in de folder??

Verder heel tevreden met de auto en zoals zovelen al zeiden: Het wachten meer dan waard!

• robje

hoi kerel fijn dat je de auto hebt, ik wacht nog.. maar je gaat toch geen meer poen betalen , gewoon wat er op je koopcontract staat . die heb je toch . dus ik zou niet betalen. maar ja .

verder succes met je car doei laterrrrr

• Eric

Hey Robje,

Dat was het probleem… Op het contract, wat ik destijds getekend had, staan de kosten voor aflevering en afleverpakket hoger dan in de brochure. Dat zag ik pas later.

• mark

hoi eric indedaad bij mij hebben ze het ook zo gedaan

afleveringkosten 745 en afleverpakket 275

en ook bij mij stond het in het koop contract

stom van me zelf natuurlijk maar je mag toch verwachten dat ze je bij echte dealer dit niet maja

en als ze er nu nog een volle tank inhadden gedaan ok maar kon gelijk gaan tanken

• gelderland

hoi mark en trouwens iedereen,

mijn afleveringskosten waren € 599,00 afleverpakket was € 195,00

en daar komt ie, en ,n bom volle tank met benzine, dit is geen grapje

dat was bij herwers in Zuthpen

• robje

ok , jammer dan . gauw vergeten en heerlijk met je car rijden . grtjs (tu)