Vandaag contact met dealer gehad en jawel……. volgende week zaterdag staat de aflevering van een ix 35 gepland!!!
Dus er is hoop mensen.
mijn levertijd is verlengt tot 15 januari 2011….
Ik heb nu al een aantal IX35's zijn rijden, maar nog geen enkele met een panoramisch dak. Heeft iemand er toevallig een zien rijden met een panoramisch dak?
Ik heb de mijne ook besteld met panoramisch dak, kan zijn dat hier misschien wat productie problemen zijn….
@Berry,
deze datum is inderdaad uit de lucht gegrepen. In eerste instantie zou de auto 15 okt geleverd worden, dat werd vervolgens 30 okt en nu is de verwachte leverdatum 15 januari.
Maar volgens de dealer kan de auto ook over een paar weken geleverd worden. Ze hebben volgens mij echt geen idee wanneer de auto geleverd wordt, vandaar dat ze nu 15 januari aanhouden. Dan hebben ze weer een paar maanden de tijd om de auto misschien te kunnen leveren. Het is ook een lease auto en de lease maatschappij laat geen auto's meer op naam zetten na 4 december.
Maar ik blijf het triest vinden dat ze helemaal niks concreets kunnen roepen over een levertijd….
Wij hebben onze wagen in juni gekocht ,wel in belgie en onze dealer heeft ons deze week laten weten dat de wagens die in juni besteld zijn in januari worden gemaakt en in februari worden geleverd!
Dus auto's die in mei besteld zijn worden in december gemaakt en geleverd in januari en zoverder…
Wij hebben ook een brief gehad van hyundai zelf met hun verontschuldigingen voor het wachten! Mooi maar daar kopen we niks mee natuurlijk!
Ik hoop net als jullie dat we snel kunnen gaan rondrijden!
vanavond bij de dealer geweest voor een offerte van een diesel business edition voor de lease en kreeg te horen dat als hij nu besteld wordt dat hij dan ergens in mei wordt geleverd of later. van een collega gehoord dat zijn renault megane station 1.5 minimaal 20 weken levertijd heeft. dus de IX35 is niet de enige met levering problemen.
Eind september de ix35 i-catcher benzine uitvoering besteld, op 2 november telefoontje van de dealer, die kon mij vertellen de mijn auto de produktie had verlaten en op transport naar Rotterdam gaat. Dealer denkt dat het nu nog 7/8 weken gaat duren tot hij bij de dealer staat. Ik hoop wel dat het dan 2011 kan worden voor dat ik hem krijg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?