levertijd hyundai ix 35

• Jan

De dealer in velserboek(regio haarlem) heeft er al 40 in bestelling staan.Als je dan bedenkt dat er 135 dealers zijn in Nederland, dan blijft het een lot uit de loterij.

Ik wacht sinds 14 februari op m'n 1.6 GDI BE met panorama-dak en lederen bekleding.Enige wat de dealer kon zeggen was “laten we hopen dat ie er nu bij zit”.

Heb wel de mogelijkheid op een Style-versie met navigatie te nemen……die hebben ze nu staan.Ik wacht toch nog maar even tot half oktober,dan misschien maar weer om de tafel om te kijken wat de opties zijn.

Groet,

Jan

• Bas

Vrienden van het Forum,

Na een kleine 10 maanden te hebben gewacht is hij eindelijk geleverd.

Met eigen ogen aanschouwd en ja het is hem echt.

Nu nog rijklaar maken en een kenteken aanvragen en dan gaat Bassie den Vaderlandse wegen onveilig maken.

Iedereen veel geduld toegewenst.

• Irma

Hoi Bas en medevrienden van het Forum,

Na 10 maanden wachten hebben wij gisteren toch echt met eigen ogen onze bolide zien staan.

Volgende week wordt hij geleverd, dus kunnen wij ook eindelijk de weg op met onze

IX 35.

Wij hopen dat voor alle wachtenden de uitlevering nu toch sneller gaat lopen.

Veel rijplezier.

• p

ik wacht nu precies 1 jaar op m'n hyundai ix35 waarschijnlijk komt hij 7 oktober

bij de dealer, ik durf nergens meer op te hopen……

• mark

YESSSSSS vandaag belletje van dealer auto heeft een chassis nummer

dus kan binnen kort eindelijk gaan rijden

hoop voor alle andere wachtende dat zei ook snel bericht krijgen

mark

• Irma

Hoi Mark,

Voor jou is het wachten dus ook voorbij.

Wij gaan hem zaterdag ophalen.

Veel rijplezier met je IX35.

• Mark

Irma ja wachtrn is bijna voorbij hoop dat hoj snel bij dealer is

En wens jou ook veel veilige km toe

Mark

• Mario

ix35 besteld in februari..nog steeds geen vooruitzicht op levering…Overal hetzelfde probleem,maar naar het schijn zijn ze de achterstand aan het wegwerken..ben benieuwd..

• Bas

Hoe bestaat het!!!

Eindelijk is hij er dan ALLEEN niet de crystal White maar een of andere creme variant.

Duidelijk en specifiek naar gevraagd of de kleur hetzelfde zou blijven en de kleur zou niet veranderen.

Op het moment dat onze auto voor de deur stond, stond er ook een type met de oorspronkelijke witte kleur.

De beide verkopers hiermee geconfronteerd en die moesten het met eigen ogen zien anders waren ze nog steeds in de veronderstelling dat de kleur ongewijzigd zou zijn.

Nu verwacht ik van Broekhuis in Almere een geste onze kant op!!!!

We wachten maar weer af…..

• mark

Ja hoor kan as zaterdag mijn auto op halen heb hem ook gezien en moet zeggen wit is echt wit echt niet crema achtig ofzo

hoop dat alle andere wachtende nu ook snel auto krijgen

mark