levertijd hyundai ix 35

• Virgil

Gelezen dat ze vanaf 19 september 2011 met drie ploegen per dag gaan werken in de fabriek. Eerst werkten ze alleen ‘s ochtends en ’s middags maar nu ook 's avonds.

800 extra personeel bij. Dus hopen dat de achterstand snel verwerkt kan worden en dat de mijne die ik gister besteld heb snel geleverd kan worden.

• martcello

geliefde mensen had van de week een belletje gehad van de daeler in amsterdam dat in de maand sept. en okt 2011 maar liefs 900 auto's naar nederland komen

nou je eerst zien en dan geloven zou je zeggen

en maar hopen dat al die kwaaltje die ik af en toe lees ook zijn verholpen

volgende week hoor ik meer van mijn daeler

het is alleen jammer van als je hoort dat hij komt , dat je min 3 weken moet wachten hahaha

IK WACHT AF

• Carlo

Denken jullien ou echt dat die dealers blij zijn met deze ontwikkelingen en dat jullie allemaal bewust in de maling worden genomen???

Weten jullie hoeveel kosten die dealers hebben omdat ze jullie inruilbakken veel later binnenkrijgen.

En in de tussentijd wordt zo'n auto echt niet meer onderhouden of andere zaken zoals beschadigingen en banden die slijten.

Ik denk dat jullie je lelijk vergissen over de extra narigheid die dealers over zich heen krijgen in de vorm van extra afschrijvingen, annuleringen, etc. etc.

Nee, het enige waar het bij jullie om draait; Hebben, hebben, hebben, hebben.

Jullie hebben die auto besteld, en hij moet het liefst vandaag nog op de stoep staan om de onverzadigbare honger naar consumeren te stillen.

• Dick

Goedemiddag

Vanochtend van verbazing achterover geslagen . Dealer belt met de melding dat mijn Ix35 is geboren.

Het heuglijke nieuws houdt in dat ik ergens in oktober eigenaar zal zijn van een sleek silver Ix 35 1.6 Gdi Style .

Het wachten is relatief; nu wacht ik exact 26 weken Die 3 kunnen er dan ook nog wel bij.

Dick

• Theo

Dick hoorde hetzelfde nieuws vandaag, mijn 1.6 GDI bestelt begin maart 2011 komt

eind volgende week in nederland, levering binnen nu en twee weken.

• Dick

Hoi Theo

Wat voor uitvoering en kleur heb jij ?

Is er belangstelling om een Ix35 meeting te organiseren van alle wachtenden in 2011??

• Theo

Een 1.6 GDI business edition

kleur besteld Piston grey, zal nu steel grey zijn.

Kan niet wachten tot hij voor de deur staat.

• gelderland

van goed ingelichte bronnen komt de importeur zeer binnenkort

met reclame achtige toestanden dat de ix35 zonder levertijd

leverbaar is!!!!!!!!!!! waar gaat dit naar toe???

• Frank

Jan Schreef:

——————————————————-

> Vanmorgen gebeld door de dealer…..begin oktober

> moeten er 900x ix35 naar Nederland komen volgens

> de importeur.

> Laten we allen hopen dat dit waar is en er nu

> spijkers met koppen geslagen worden m.b.t. het

> inlopen van de achterstand in levering.

>

> m.vr.grt,

> Jan

Hallo Jan,

Vandaag antwoord over de status van mijn bestelling van 23 mei voor de Hyundai IX35 1.6GDI Style Version, eigenlijk geen antwoord :(, quote: “Echter tot op de dag van vandaag kunnen wij nog geen auto’s “volgen” in het productie / transport/ levering traject”

Wel kwam de dealer (zelf) met de volgende melding: "Wel is de laatste berichtgeving van Hyundai, dat er een levering komt van +/- 900 ix-35 modellen :)-D, goed nieuws natuurlijk en in alle waarschijnlijkheid zullen dan het gros van de wachtende cliënten hun auto in ontvangst kunnen nemen"

Wij wachten in spanning af,

groeten:

Frank B)