levertijd hyundai ix 35

• Peter

Binnen,, mijn nieuwe IX35 Business-Edition 4WD

10 maanden heeft het geduurd maar hij staat er nu dan toch. Afgelopen maanden in tijdelijke auto's gereden die bij mijn bedrijf even niets stonden te doen, is voor mij een mooie oplossing geweest om deze afschuwelijk lange levertijd uit te zitten.

Ben benieuwd of alle kinderziektes die ik hier gelezen heb in mijn auto al zijn opgelost, dat is soms her voordeel van niet de eerste zijn.

Ik heb hem alleen naar de parkeergarage gereden dus nog niet echt wat ervaren.. Navigatie scherm heeft mooie kleustelling en behoorlijke resolutie.

Het leer, dat pas in NL ingebouwd is, ziet er erg mooi uit en zit lekker. Gelijk viel natuurlijk het lichte interieur op, vanwege het glazen dak.

Ik ben wel blij dat ik geen zwarte heb gekozen want daar rijdt bijna iedereen mee, al dat zwart en grijs, wat somber mensen!

Peter

• Dick

Gefeliciteerd Peter!!

Hoop dat alle wachtenden op dit forum binnenkort net zo blij zullen zijn!

De importeur verkondigd dat de levertijden snel afnemen nu Tsjechie op stoom is

• Dick

Tja, wat is waar????

Importeur verkondigd korter wordende levertijden

Dick

• mark

hoi dick nou importeur geloof ik allang niet meer en dealer ook niet wacht nu sind jan 6 2011 en weten nog steeds niets en als ik op zowel op de forums van belgie en duitsland kijk is het niet veel beter pffff en dat noemen ze zich zelf modernste favriek van europa

maja we kunnen alleen wacht vind het gewoon mooie auto dus geen keus haha

ma dealer zei bel over 2 weken terugweten we misschien iets meer

• Dick

================

MAIL VANUIT IMPORTEUR GREENIB

Wederom hebben wij navraag gedaan bij onze afdeling Sales Support omtrent de levering van uw Hyundai ix35 aan hand van de door ons verkregen planning. Helaas moeten wij u, hoe vervelend wij dit dan ook vinden voor u als klant, mededelen dat de door u bestelde Hyundai ix35 niet voor eind augustus 2011 in Nederland binnen wordt verwacht. Begin augustus 2011 verwachten wij van onze fabrikant te worden voorzien van een nieuwe planning.

================

Begrijpelijk dat ik eind volgende week weer een mail stuur aan Greenib!!

• Frits

Vandaag bericht ontvangen van mijn dealer dat het chassis-nummer van mijn bestelde IX 35 1.6 BE (incl. panoramadak) bekend is en dat de auto komende week in NL wordt afgeleverd… Levering vanuit de dealer zal eind augustus plaatsvinden (mede vanwege mijn eigen vakantie).

Besteldatum: medio januari 2011.

YIPPIE !! (:P)

• Dick

Gefeliciteerd Frits,

Zelfs een auto met een schuifdak (vertragende optie zo las ik regelmatig)

Hartststikke mooi, dan ga ik uit van nog eens 6 weken………………..

• John

Wij hebben 8 december 2010 een IX 35 besteld 1.6 business edition en het is nu bijna augustus ( 8 maanden) en nog niet binnen. En het kan nog wel even duren volgens mijn garage. Als we alles hadden geweten dan was de keus misschien toch op een andere auto gevallen. Ik hoop dat het wachten wordt beloond, dat we straks heel tevreden zijn. Maar hoe lang dat duurt is afwachten.

Gr. John

• mark

hoi mooi frits na lang wachten toch gekomen

hoop dat je veel plezier aan je wagen mag beleven

en geeft ons wachtende weer wat hoop ik wacht ook sinds jan maar nog niks maar we wachten af

• lotgenoot

Hallo lotgenoten.

Ook wij hebben een Hyundai IX 35 besteld en wel al op 15-12-2010.Er werdt afgesproken dat hij in februari/maart geleverd zou worden.In april werden wij aangesproken door de verkoper dat de auto in het systeem stond,dat hij dus was geproduceerd want hij had inmiddels een nummer.Het zou nog ongeveer 2a3 weken duren.Na een maand nog niks gehoord dus wij naar de garage.Kregen wij te horen dat het nummer uit de computer was verdwenen,dus er was iets mis met de auto.Waarschijnlijk beschadigd.Nu is het eind juli en we hebben hem nog steeds niet.De garage kan er niets aan doen zeggen ze.Dus afwachten maar.