levertijd hyundai ix 35

• Frank

chris Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

> In de achteruitrijcamera zien jullie daar ook een

> stuk van jullie nummerplaat ?

> Chris

Hallo Chris,

In de IX35 1.6GDI met achteruitrijcamera (lcd in de binnenspiegel) waarin ik in mei heb proefgereden, kon ik inderdaad een stukje van de eigen nummerplaat zien…

Nu maar wachten om het in mijn eigen IX35 1.6GDI te kunnen controleren, besteld eind mei 2011, verwachte levertijd oktober 2011 (ik reken maar op later…)

Groeten,

Frank Hazerswoude-Dorp

• Storm

Irma Schreef:

——————————————————-

> Dit is niet waar, gisteren nog contact gehad met

> Greenib, zij kunnen nog steeds niet vertellen

> wanneer een auto geleverd gaat worden.

Of het wel of niet waar is, weet jij het nog? Zoals je zelf al aangeeft er dwalen vele verhalen rond op dit forum, dus wat dat betreft is Greenib er zelf schuldig aan dat ze steeds verschillende verhalen de wereld in helpen. Zoals je op eerdere reactie kun je zien, zie je dat ze steeds een ander verhaal hebben.

Ik ben het helemaal met je eens er klopt niks van dat je in deze tijd niet kunt vertellen wanneer een auto gemaakt en geleverd gaat worden. Mijn broer heeft een tijd geleden een volvo besteld en hij werd per fabriekshandeling tot en met de aflevering via de mail geinformeerd. Hier kunnen ze bij Hyundai nog een voorbeeld aan nemen..

Maar goed uiteindelijk, na een jaar wachten komt hij dan toch, ik hoop voor iedereen dat het gaat verbeteren met de nieuwe Fabriek. Succes met wachten.

• Frits

Gisteren mijn dealer gebeld… En zelfs nu de nieuwe fabriek al up-and-running is kunnen ze nog steeds niets vemelden omtrent mogelijke productie-datum (wacht pas sinds januari 2011).

Wellicht dat er over een week of 3 meer duidelijkheid is was het antwoord… Lang leve Hyundai :(

• Mark

Las etop duitse site kvan een auto blad kun je van meerdere merken levertijden zien en de ix35

Zou op ca 8 maanden zitten uitzonderingen daar

Dus ma hopen dat ze het halen

• Dick

Beste Mark

Of je bril stond scheef

Of je hebt een borrel op

Maar deze bijdrage is wel heel moeizaam tot stand gekomen.

Kun je de site ook noemen?

Dick

• mark

Ja sorry dick typte me mijn telefoon was dus ook geen succes

ma ok hier de link zie je auto`s staan met levertijden

levertijden auto`s

• mark

denk trouwens dat dit de goede link is

http://www.autozeitung.de/auto-news/…in-halbes-jahr

• mark

http://www.autozeitung.de/auto-news/lieferfristen-neuwagen-auf-diese-autos-warten-sie-ein-halbes-jahr

gat steeds iets mis sorry bij deze

• mark

www.autozeitung.de/auto-news/lieferfristen-neuwagen-auf-diese-autos-warten-sie-ein-halbes-jahr

• harry

hallo allemaal fan van ix35

net vorige week gehoord van de dealer in zutphen dat mijn

auto besteld 30 nov 2010 1.6 gdi style version niet bij de

aanlevering zit van eind juli, misschien eind aug zo niet

dan kan ik het hoogst waarschijnlijk voor dit jaar vergeten,

want de fabriek gaat weer voor 3 wkn dicht ivm ja! je raad het al VACANTIE!!!!

mischien?? heb ik toch nog ,n fijne kerst dit jaar, wie weet.