levertijd hyundai ix 35

• Dick

Klantenservice Greenib Car heeft mijn mail om info nog niet beantwoord!!!

Dagelijks check ik deze site en zal info er direct opzetten

Dick

• Mark

Ok dick wacht in spanning af

En als ik iets hoor meld ik het meteen

• Frits

Ben ook al vanaf januari aan het wachten… nieuwe leverdatum (al reeds 1x aangepast) staat nog steeds op medio september… maar hoor verder ook niets… deze week maar weer eens met de dealer gaan bellen… begin nu toch langzaam te twijfelen om de order te gaan annuleren.. dit is niet meer van deze tijd. Maarja, collega heeft een nieuwe Peugot 508sw besteld en daarvan is de levertijd ook al 7 maanden momenteel….

Op Duits forum gelezen dat Hyundai eerst alle bestellingen uit 2010 gaat uitleveren (zou tot eind oktober 2011 gaan duren), daarna gaan pas de openstaande bestellingen uit 2011 geproduceerd worden… Ik mag het toch niet hopen.

To be continued…

• Mark

Volgens de dealer gaan ze vanaf half juli de IX35 produceren in de nieuwe fabriek in Tsjechië.

Had in maart een style 1.6 besteld, maar kan wel tot oktober of zelfs november duren,

had in koopakte uiterste leverdatum afgesproken, dus heb ik de koop ongedaan gemaakt.

• harry

ik heb ,n ix35 gtd blue besteld op 30 nov 2010

leverdata onbekend

• storm

Afgelopen donderdag bericht gekregen dat mijn ix35 eind van deze maand binnenkomt vanuit de nieuwe fabriek. Helaas net te laat om nog mee op vakantie te gaan.

Uiteindelijk heb ik exact 12 maanden gewacht op 2.0 diesel BE in Machine Silver, maar goed staat na mijn vakantie eindelijk mijn nieuwe auto op me te wachten.

Wat ik wel heb begrepen van mijn dealer, is dat ze nu wel vooruit kunnen kijken over welke auto wanneer geleverd gaat worden.

• Dick

Goedemorgen dames en heren,

Heet van de naald het bericht vanuit Greenib Car (importeur) dat de door mij bestelde Ix35 1.6 GDI Style Sleek Silver NIET voor eind augustus 2011 in Nederland wordt verwacht.

Dat zal dus levering in september gaan worden………………………………ik vrees

Begin augustus is nieuwe planning bij importeur opvraagbaar

Dick

• mark

hoi maar kun je de importeur gewoon mailen dan doen ze daar niet moeilijk over dan endick jij je auto toch in maart besteld?

• Dick

Krijg immer keurig reactie van Greenib Car.

En ja, mijn bestelling dateert van 16 maart 2011

• Irma

Storm,

** Wat ik wel heb begrepen van mijn dealer, is dat ze nu wel vooruit kunnen kijken over welke auto wanneer geleverd gaat worden.

Dit is niet waar, gisteren nog contact gehad met Greenib, zij kunnen nog steeds niet vertellen wanneer een auto geleverd gaat worden.

Wij wachten sind november 2010 op onze IX35. De dealers weten ook niet meer wat zij moeten vertellen, dus krijg je deze reacties.

Wat ons het meest verbaast, waarom sommigen de auto al na vier maanden krijgen en andere ongeveer een jaar moeten wachten.

Ik heb wel een vraagje of iemand weet of de Samsung Galaxy S of S2 werkt in de IX35, ook daar weet zowel de dealer als Greenib

geen antwoord. Heeft iemand hier ervaring mee??