levertijd hyundai ix 35

• chris

Hallo,

In de achteruitrijcamera zien jullie daar ook een stuk van jullie nummerplaat ?

Chris

• Berry

Het gaat goed met de leveringen zo te zien…. (:D

Die van mij wordt 30 juni afgeleverd. 28 april 2010 besteld, dus echt lang moeten wachten. Gaat om een IX35 2.0 diesel in Business Edition met panorama dak.

By the way, ik heb vlak voor aflevering nog de originele LED dagrijverlichting in laten bouwen, een aanrader (veel mensen weten nog niet dat die beschikbaar is gekomen kort geleden)!!

• Berry

Overigens, ik weet uit betrouwbare bron dat er een IX35 Piston Grey 2.0 Diesel Business Edition staat te wachten op een nieuwe eigenaar bij de dealer in Mijdrecht.

Waarschijnlijk een afbestelling geweest of iets dergelijks. Dus als je het wachten beu bent, rennen X( ! (of rijden)

• Dick

Geinformeerd bij importeur

Produktie Ix35 in Tjechie is opgestart.

In de week van 11 juli zou meer informatie beschikbaar moeten zijn over de levertijd

Voor mij is het wachten op de Ix35 1.6 GDI Style, aanvankelijk Sirius Silver maar door de wijzigingen in kleurengamma wordt het nu Sleek Silver.

Besteld 16 maart 2011…….

DIck

• Dick

Informatie over levertijden wordt in de week van 11 juli verwacht

Produktie in Tsjechie is dan ‘ op stoom’

Ik wacht op een 1.6 GDi Style ; eerst sirius silver maar door produktieverplaatsing naar Tsjechie in het nu Sleek Silver geworden.

Besteld; 16 maart 2011………………………..

Dick

• Mark

Hoi dick das goed nieuws dus mag aannemen dat de nieuwe fabriek draait

En jou auto word 11 juli gemaakt of bij dealer?

• Dick

Dag Mark

In de week van 11 juli neem ik contact op met de importeur om te vernemen wat de actuele planning is.

Greenib Car ontvangt begin juli bericht vanuit Tsjechie over de produktieplanning.

Dan hoop ik ook te weten te komen wanneer mijn auto te verwachten is.

Inmiddels maak ik uit alle info op dat levering van auto's met allerlei extra's/bijzonderheden (automaat/zonnedak/diesel)

meer vertraging hebben dan een ‘ standaard’ Ix 35

Dus nee Mark, 11 juli gaat hem niet worden

Dick

• HL

Gisteren mijn IX35 B.E. aut. gekregen, ik kan niet anders zeggen….hij rijdt fantastisch !

• Dick

Op de site van Hyundai Tsjechie is vermeld dat de produktie van de Ix35 is gestart!!!!!

http://www.hyundai-motor.cz/hyundai/english.php?sekce=fotogalerie

Met bovenstaande link kan je het zelf aanschouwen!!!

Dick

• M.roks@hotmail.com

Hoi tis maar stil hier niemand geen bericht meer gehad

Of zou fabriek nu al met vakantie zijn

Mijn dealer weer gebeld maar weten ook niks helaas

En dan zeggen ze modernste fabriek van europa kunnen nog niet eens leverdatum zeggen

Maja pffff