levertijd hyundai ix 35

• Georges

Beste Hyundi-vrienden,

Ik wil ook eens een woordje plaatsen om te zeggen dat mijn ix35 besteld is eind oktober en dat hij zou geleverd worden in februari/maart en dat men ons gezegd heeft dat we een nieuwe kleur moeten kiezen omdat ze deze niet meer zullen maken in de nieuwe fabriek van Hyundi. Hij zal nu zogezegd geleverd worden eind september. Ik geloof er niks meer van. Heeft iemand ook zo een ervaring? Ik zal het maar geloven als hij echt geleverd is.

Vele groeten aan mijn Hyundi-vrienden

Georges

• azw

sinds oktober wachtende op 1.6 BE versie met panoramadak. Tot op heden kan niemand vertellen wanneer deze eens eindelijk kan worden afgeleverd!

• Bob

12 maanden en 2 weken moeten wachten op een IX35 BE 2.0 CRDi. Sinds gister staat ie voor de deur.

• Bart

Beste allemaal,

Jaja, na precies negen maanden te hebben gewacht, word zaterdag 25 juni onze ix 35 afgeleverd.

Het zal mij benieuwen hoe hij rijdt, want ja, dat was wel weer even terug dat wij onze proefrit maakte.

Ik houd jullie op de hoogte op dit forum hoe de auto bevalt.

groetjes Bart

• Frank

Hallo

29 december 2010 een witte ix35 1.6ltr benzine slyle besteld

en gisteren te horen gekregen dat hij in de nieuwe fabriek gemaakt gaat worden maar ze weten nog steeds geen levertijd??

• Dennis

Op 16 oktober 2010 een 1.6 Style Version, Sirius Silver besteld. Als het goed is kunnen we vanaf 2 juli er mee gaan rijden. Ben benieuwd………. Hoop het echt.

• HL

Ben gisteren gebeld door de dealer, ik kan dinsdag mijn IX35 BE aut. ophalen ! (besteld in januari)

• Michel

VANDAAG DAN EINDELIJK MIJN SIRIUS SILVER IX35 2.0 crdi business edition opgehaald! Wat een monsterauto! Eindelijk, eindelijk!

• Jan Mundi

LS,

Ik heb woensdag 22 juni te horen gekregen dat mijn Hyundai 2.0 CVVT automaat 4WD vrijdag 24 juni bij de dealer binnenkomt kleur Oil blue besteld half januari

De aflevering zal eind volgende week plaatsvinden

Gr.Jan Mundi

• christiaan

Hi mannen,

Bezit een ix 35 met achteruitrijcamera nu valt het mij op dat ik mijn eigen nummerplaat zie voor een stuk.

Ik denk niet dat dat in het begin was kan iemand mij antwoorden ?

Chris