levertijd hyundai ix 35

• Bob

Mijn IX35 Business Edition 2.0 CRDi (besteld juni 2010) is eindelijk binnen gekomen bij de dealer. Zoals het nu staat, kan ik 'm volgende week ophalen.

Je moet wel een hele lange adem hebben om zo lang te wachten op deze auto. Iedere keer uitstel en totaal geen informatie. Ik moet wel zeggen dat de dealer mij prima (zo ver het kon) op de hoogte heeft gehouden.

Als ik vooraf wist dat het zolang zou duren, had ik deze auto niet besteld.

• Bob

Mijn IX35 Business Edition 2.0 CRDi (besteld juni 2010) is eindelijk binnen gekomen bij de dealer. Zoals het nu staat, kan ik 'm volgende week ophalen.

Je moet wel een hele lange adem hebben om zo lang te wachten op deze auto. Iedere keer uitstel en totaal geen informatie. Ik moet wel zeggen dat de dealer mij prima (zo ver het kon) op de hoogte heeft gehouden.

Als ik vooraf wist dat het zolang zou duren, had ik deze auto niet besteld.

• Michel

Vandaag dan het verlossende telefoontje gehad. Mijn IX35 is binnengekomen bij de dealer. Hopelijk deze week nog bij mij op de oprit.

Michel Schreef:

——————————————————-

> Niets gehoord van mijn dealer maar die had mij

> maandag al doorgegeven dat de auto afgelopen in

> dinsdag zou binnenkomen in Nederland. Wacht rustig

> af tot ik een telefoontje krijg voor DE DAG! )

• glenn

In februari de Style 1.6 besteld maar nu al binnen….

het lijkt wel of ze nu flink aan het uitleveren zijn

• Mark

Hoi gleen mooi voor je welke kleur had je besteld

• Bob

Super Michel.

Bij mijn dealer staat ie ook al. Volgens mij is het nu wachten op een kenteken.

Rijklaar maken is in een uurtje gepiept. Ik ga er vanuit dat ik 'm na het weekend kan ophalen.

• glenn

de machine-silver, echt prachtig

• Bob

En…heb je 'm al? Bij mij wordt het waarschijnlijk begin volgende week ergens.

• Bas

Nou Glenn hij is je van harte gegund.

Alleen jammer dat ik op het zelfde model al wacht sinds november

——————————————————-

> In februari de Style 1.6 besteld maar nu al

> binnen….

> het lijkt wel of ze nu flink aan het uitleveren

> zijn

• Johan

Op 7 februari 2011 de IX35 1.6 Style besteld. Afgelopen zaterdag geleverd. De eerste indruk is heel goed. Loopt lekker, vrij stil, stuurt lekker.

Nu eerst maar een wat kilometers maken.