levertijd hyundai ix 35

• Bart

@Michel;

Zat er “toevallig” een witte i-catcher 4wd tussen. Ook wij wachten al bijna 9 maanden. Volgens de dealer is de ix, afgelopen weekend geproduceerd.

Groetjes Bart.

• Michel

@Bart.

Geen idee, zo'n vrachtwagen vliegt voorbij aan de andere kant van de weg en dan valt je alleen op of jouw uitgezochte kleur er opstaat.

Groet,

Michel

• Bartl

Jaja vandaag bericht gehad van de dealer, m'n auto staat in Rotterdam. Hoop eind volgende week te kunnen sturen.

Uiteindelijk heb ik er negen maanden op gewacht. Hoop dat t het wachten waard was.

Groetjes Bart.

• Michel

Niets gehoord van mijn dealer maar die had mij maandag al doorgegeven dat de auto afgelopen in dinsdag zou binnenkomen in Nederland. Wacht rustig af tot ik een telefoontje krijg voor DE DAG! )

• chris

Hi,

Na 9 maanden van wachten ben ik vader geworden van mijn ix 35 siruis silver 2.0 crdi executive.

Pracht van een auto om mee te rijden (veilig gevoel en pittig).

Op 9 juni geleverd bij dealer en op 10 juni nummerplaat ontvangen, en eerste stapjes gezet.

Duurt in Nederland precies langer om te kunnen rijden en om in orde te stellen. Zoals ik las in vorige reakties van een ook wachtende. reaktie Bob.07/06/2011

Bob jongen het is de moeite waard geweest te wachten. Aan alleen die nog wachten, ik was ook ongeduldig en kwaad op hyundai en de dealers, maar één zaak is, het is een mooie auto dat weet je nu al aan de levertijd (valt in de smaak bij vele mensen) Het allerbeste voor iedereen en dat we er veel geluk mogen mee hebben en vele VEILIGE km. Chris

• harry

30 nov 2010 ,n Ix35 style 1.6 gdi bestelt, de dealer weet nog helemaal niets wanneer de auto in de productie komt, mischien is de wachtijd wel net zo lang als bij ,n mens!!! of mischien nog wel langer.

• Marcel R61

Ik werk in de Botlek (op het terrein van Broekman) en er staat elke week wel een trailer met ix35 op de parkeerplaats soms twee.Vrijdag 10-06 stond er een trailer vol = 8 stuks 4wd ik heb er een foto van gemaakt en allemaal met een label van Greenib car Rotterdam. Dus volgen mij zijn ze aardig bezig met een inhaal race. Ik heb mijn ix35 1.6 nu bijna 2 maanden.Besteld 22 nov 2010 geleverd 13 apr 2011 bij Hyundai dealer in Maasdijk en het is echt de moeite waard wat een fantastische auto en helemaal nergens problemen mee. Alles werkt perfect, bijna 5000 km op de teller. De zesbak al is echt geweldig,en de 1.6 motor is erg soepel en schakeld perfect en is heel erg stil.

• harry

hallo allemaal, die net als ik al heel lang wacht,

besteld 30-11-2011 niet getreurd ze hebben ook

9 mnd op ons moeten wachten!!!

• harry

sorry, moet zijn 30-11-2010

• Mark

Vandaag weer eens langs dealer geweest en gevraagd hoe het zit en levertijd is nu geen juli meer maar september

Dus word steeds verschoven

En ook gevraagd hoe het met kleur wit zit en hij verzekerde mij dat er bijna geen kleur verschil in zit

Tja geloven we maar dan dus kan weer paar maandjes extra wachten