levertijd hyundai ix 35

• DIck

Hoi Frits,

Bericht ontvangen op 1 juni over kleurwijziging

• Mark

Sind jan 2011 een witte besteld maar zag dat cassa wit nu creamy wit word

Maar van dealer nog niks over kleur wijzeging gehoord

Iemand wel kleur wit gehoord over kleurwijzeging

• Roen

Broekhuis komt er heel slecht uit, want ik heb mijn IX35 ook bij Broekhuis besteld. Ik wacht sinds juni 2010 op de auto en nog steeds niets. Iedere keer wordt je met een kluitje in het riet gestuurd. Ik heb daarom nu steeds vaker contact met Greenib Cars (importeur). En doe daar continue mijn beklag. Maar ook dat helpt niets. Ik heb vanuit verschillende kanten gehoord, dat de mensen die later (in 2011) hun auto bestellen de auto vaak eerder krijgen, dan de mensen die hem vorig jaar hebben besteld. Waarschijnlijk in de trant om nieuwe klanten te binden om zo snel mogelijk de auto te leveren. Maar de “oude” klanten zijn hier de dupe van. Het is dat het een mooie auto is, anders zou je ontzettende spijt krijgen…..

• Bianca

Hoi,

Wij hebben 12 januaro onze ix 35 business edition 1.6 besteld, zou 4 maanden duren. nu is de levertijd opgetrokken naar 5-9 maanden.

Problemen met de productie door onderdelen uit Japan (o.a. navigatie)

• De Nékes

Ik ben blijkbaar een beetje te optimistisch geweest: van Hyundai te horen gekregen dat ‘m begin mei werd geleverd, vorige week m’n oud karretje verkocht (mooie prijs voor gekregen) , nu hoor ik van de dealer dat hij waarschijnlijk september er pas is…

dus zit ik nu voor 4 maanden zonder vervoer….:S

• Bob

Na 12 maanden is het dan eindelijk zover. Net nieuws gehad van de dealer over de levering van mijn IX35 Business edition 2.0 CRDI. Zoals het nu staat kan ik over 2 weken rijden. (:P)

12 maanden voor een Hyundai is toch niet normaal. Ik had gelukkig nog een goede auto om in te rijden gedurende de wachttijd, maar toch.

Ik hoop voor een ieder dat de wachttijden naar een beetje normale waarden dalen.

• Johan

De productie-datum van mijn IX35 1.6 BE is nog steeds onbekend.. Verwachting nu medio augustus 2011.. Mijn huidige lease-auto moet morgen terug naar de lease-maatschappij (einde contract).. Krijg nu een voorloopauto “for the time being” en wat denk je dat het wordt ?? Jawel, tijdelijk een IX35 !

Kan ik alvast wennen aan mijn eigen auto zullen ze wel gedacht hebben :)

Hoe raar kan het lopen !

Johan Schreef:

——————————————————-

> Klopt… Vandaag ook bij mijn dealer langsgeweest

> en mijn IX35 wordt ook pas in de nieuwe fabriek

> gemaakt (productie-datum nog steeds onbekend..

> panorama-dak is de boosdoener).

• mark

ok mooi bob gelukkig voor je werd wel tijd ja

en over normale levertijden zie ik voor het eerst niet zitten

ikwacht nu bijna 6 maanden ook nog niks

ook over kleur wijzeging niks ik heb een witte 1.6 maar hoorde dat dat nu creamy white word maar nog niks van dealer gehoord

ma ja wanneer weet de daeler wel iets

• Michel

Volgens mijn dealer zou mijn Silver Sirius IX35 gisteren binnenkomen bij de importeur. Ik begin er echt in te geloven want kwam gisteren op de A12 twee vrachtwagens vol met IX35's tegen. Er glooit licht aan de horizon. Ga er vanuit dat ik eind volgende week in mijn nieuwe bakkie rijd.

• Bob

Volgens mij kloppen die berichten helemaal. Volgens mijn dealer staat mijn IX35 sinds gisteren in Rotterdam (Botlek). Vanuit hier worden alle distributies van Hyundai uitgevoerd. Binnen 7 dagen bij dealer.

Ik ga er ook een beetje vanuit dat ik eind volgende week kan rijden.

Laten we het hopen, we hebben immers al lang gewacht.