levertijd hyundai ix 35

• renYek

Vanmorgen ben ik teruggebeld. Blijkbaar wordt het ding eind juli/begin augustus bij de importeur verwacht en na distributie etc wat nog even duurt zou het dan eind augustus worden.

Leasemij heeft week 34 als verwachte leverdatum genoteerd. Ik ben benieuwd..

• renYek

Toevoeging:

Men had het inderdaad ook nog over fabriekssluiting in juli ivm vakantie en verhuizing..

renYek Schreef:

——————————————————-

> Vanmorgen ben ik teruggebeld. Blijkbaar wordt het

> ding eind juli/begin augustus bij de importeur

> verwacht en na distributie etc wat nog even duurt

> zou het dan eind augustus worden.

> Leasemij heeft week 34 als verwachte leverdatum

> genoteerd. Ik ben benieuwd..

• Frits

Ik weet niet meer wat ik moet gaan geloven. Iedere dealer, iedere lease-maatschappij en ieder forum (NL/DLD) verteld iets anders. Heb hedenochtend ook eens mijn lease-maatschappij opgebeld (die van de “oranje leeuw”) en daar vertelde men mij dat IX35 inderdaad een erg groot probleem is. Niemand kan vertellen wat wanneer geleverd gaat worden. Er komen regelmatig trein-/scheepsladingen IX35's binnen maar het is iedere keer een verrassing wat er geleverd wordt (is vooraf niet bekend). Zo werd het mij ook verteld. Zelfs op basis van hun IX35-bestellingen (leasemaatschappij) is geen enkele pijl te trekken wie wanneer geleverd krijgt (het is totale willekeur en niet op basis van besteldatum). Hyundai biedt wel de mogelijkheid om kostenloos te annuleren. Maarja, als ik dan bijvoorbeeld een KIA Sportage zou bestellen dan is het weer zo'n 5 maanden wachttijd.

Weinig anders aan te doen dan te wachten < zucht zucht >

renYek Schreef:

——————————————————-

> Vanmorgen ben ik teruggebeld. Blijkbaar wordt het

> ding eind juli/begin augustus bij de importeur

> verwacht en na distributie etc wat nog even duurt

> zou het dan eind augustus worden.

> Leasemij heeft week 34 als verwachte leverdatum

> genoteerd. Ik ben benieuwd..

• renYek

Totaal drama is het inderdaad. Ik wacht inmiddels 6 maanden en volgende maand moet mijn huidige kar “eruit”. Heb vandaag met mijn manager gesproken die weer met wagenparkbeheer in gesprek is om het ding maar te annuleren en dan wat anders uit te zoeken. Als dat kan/mag heb ik een plan b om in korte tijd wat anders te rijden (voorraadauto die door het hele land beschikbaar is > leerde ik na een bezoek vanmorgen bij betreffende merkdealer). Weer even wachten dus. Ik ben er klaar mee in ieder geval en hoop dus op annulering.

• leon

hallo

ik heb me ix35 1.6 met panoramedak besteld en ik heb hem 18 mei gekregen tis een fijne auto en hij rijd super en het is de moeite waard om te wachten ook al is de levertijd super lang en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd

• leon

november moet er nog bij

• Prins

Sinds 9 mei j.l rijden wij ook in de IX 35 automaat 2 ltr Benzine, verbuik tot op heden 1 op 11.5, al problemen gehad met de centrale deurvergrendeling, deuren worden geopend kofferbak weigerde, bij garage geweest en die hebben geen idee wat het kan zijn, tot op heden is het nog maar 1 keer verder voor gekomen. Verder heerlijke wagen meer comfort en luxe dan de Tuscon, zeer stille motor, geen automaat gewend geweest, maar zijn dik en dik te vreden.

• Marnix

Half december (2010) besteld: 1.6 DE en een verwachte levertijd meekregen van 20 wkn. Na exact 20 weken wordt ik gebeld dat m'n auto binnen is. Had gezien alle beangstigende berichten dit zeker niet meer verwacht. Dealer kon vertellen dat dit door de Dynamic edition komt, Business edition (paste ‘helaas’ niet in m'n leasebudget) heeft langere levertijden (zoals al bekend).

• Rob

2 december 2010: 1.6 GDI Style incl. Navi met camera, Leer, Panorama dak kleur Machine Silver besteld…..( verw. 1 april 2010 )

26 mei 2011: helemaal niets bekend voor wat betreft mogelijke levering !!

26 mei 2011: geannuleerd en over 2 weken wordt mijn alternatief geleverd.

Bedankt voor niets Hyundai.

• Marco

Hoi rob kon je annuleren dan zonder boete

Je hebt toch contract getekend

Ma snap het wel hoor als je vraagd wanneer komt de auto altijd zelfde verhaal

Kan elk moment

Ma wat voor auto heb je nu rob

Wens je veel veilige kilometers