levertijd hyundai ix 35

• Frits

Vandaag dit ook nagevraagd bij mijn dealer en deze meldde dat de productie wel gewoon doorgang vindt nu van de IX35 en dat er geen productie-stop zal plaatsvinden… Per juli zou de productie alleen verhoogd gaan plaatsvinden vanuit de nieuwe fabriek…. "Hyundai kon het zich op dit moment zelfs niet permitteren om een productie-stop in te gelasten gezien de grote achterstand in leveringen". Wie nu de waarheid spreekt ?!?!?!?….

Jaap Schreef:

——————————————————-

> Gisteren nagevraagd bij de dealer. Deze heeft

> contact opgenomen met de importeur en kreeg

> bevestigd dat er geen IX35's meer geproduceerd

> worden tot de opening van de nieuwe fabriek!!!!!!

>

> Wij wachten dus straks ook 1 jaar op die wagen.

> Nog nooit zo'n spijt gehad van een koop…..

• marco

hoi ook weer eens met de dealer gebeld en verteld dat fabriek dicht gaat

hij verzekerde mij dat er 1 lijn blijft produceren zodat er gewoon ix35 gemaakt worden

ik zei zal zeker op vroegst september worden zeker maar hij zij nee eerder jaja

nou we zullen zien .

• kevin dulst

heb mail gezonden naar de hoofdverdeler van hyundai over de leveringsstatus van mijn ix35 en dit is het antwoordt…

Geachte Heer Dulst,

Eerst en vooral danken wij u van harte voor uw aankoop van een Hyundai ix35.

Zoals u weet kan, door het enorme verkoopsucces van de Hyundai ix35 in Europa, de fabriek niet beantwoorden aan de vraag.

Ondanks het feit dat de productiecapaciteit is verdubbeld, hebben sommige toeleveranciers niet dezelfde flexibiliteit, met als gevolg langere leveringstermijnen.

Tot onze eigen frustratie, en rekening houdend met de schaarse informatie die we vanuit de fabriek ontvangen, zijn we vandaag niet in staat een juiste leveringsdatum voorop te stellen en geloven dat het beter is geen beloftes te maken waarvan we niet 100% zeker zijn ze te kunnen respecteren. Het is ook voor ons als invoerder bijzonder frusterend te moeten vaststellen dat sommige bestelde wagens plots wel geproduceerd en geleverd worden, en andere wagens zonder duidelijke reden langer op zich laten wachten.

Wij zullen het niet nalaten u op de hoogte te houden over de leveringsstatus van het besteld voertuig.

In naam van Hyundai, verzoeken wij u ons te verontschuldigen voor de vertragingen die de bestelling van uw ix35 opgelopen heeft.

Wij danken u voor uw begrip en verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze vertraging met zich meebrengt.

In de hoop u weldra uw voertuig te mogen overhandigen en u in de Hyundai familie te mogen verwelkomen, verblijven wij,

Met de meeste hoogachting,

Sales Dept. KMC

• Jan

Jaap Schreef:

——————————————————-

> Ja, het begint allemaal erg triest te worden qua

> communicatie en planning bij Hyundai.. In het

> begin had ik er nog vrede mee maar nu begint het

> mij toch ook te storen (het lange wachten en

> onduidelijkheid)… Op diverse Duitse forums lees

> ik al dat de productie van de IX35 nu stil ligt

> ivm ombouw fabriek

>

> Gisteren nagevraagd bij de dealer. Deze heeft

> contact opgenomen met de importeur en kreeg

> bevestigd dat er geen IX35's meer geproduceerd

> worden tot de opening van de nieuwe fabriek!!!!!!

>

> Wij wachten dus straks ook 1 jaar op die wagen.

> Nog nooit zo'n spijt gehad van een koop…..

Wel grappig allemaal….las net dat volgens Hyundai.nl de produktie van de IX35 al uit de nieuwe fabriek komt en nog uit slowakije.Voor het voledige bericht,zie link.

http://www.hyundai.nl/media/4336520/persinformatie%20vliegende%20start%20voor%20hyundai%20in%202011.pdf

Groet,

Jan

• Marco

Ja jan inderdaad

Maar zal wel verkoop praatje zijn want dit bericht staat al een tijdje op hun site

Volgens de dealer moet de fabriek de nieuwe dan nog beginnen

Vind het ok allemaal raar

Maar feit blijft wel dat de levertijden totaal niet gehaald worden

En als je als importeur anno 2011 niet weet wanneer een auto gelverd word

Snap niemand het

Maja feit blijft dat het een super mooie auto is dus zit er niks anders op dan wachten

i

• christiaan vanhove

Hoi mannen,

Heb een ix 35 besteld half augustus weten niet waar mijn auto zit , dan in productie dan niet ze weten hetzelf niet.

Beloven en beloven.

Weet wel dat veel beloven de zotte in vrede doet leven.

Het is een echte schande meer kan ik niet zeggen.

• renYek

Doffe ellende is het. Probleem is dat ik niet zou weten wat ik anders wil rijden in deze prijsklasse, dus dan wacht ik maar “vrolijk” af..

• renYek

Vandaag contact gehad met de leasemij en die zeiden al meteen dat Hyundai het slechtste merk is op communicatiegebied. Degene die ik sprak wist te vertellen dat Hyundai een boot vol stampt met die dingen

en ze als eerste stuurt naar de plaats waar er het meest aan verdient wordt. Aangezien Nederland zo'n beetje de laagste importprijzen heeft i.v.m. de BPM hier, zou Nederland dus maar mondjesmaat bedient worden.

Hij heeft nog contact gehad met de dealer die weer met de importeur gaat bellen en als het goed is wordt ik daar morgen over teruggebeld (nb: 1 december besteld: 1.6 BE + panoramadak).

• Johan

Laat morgen even hier op het forum weten wat eruit is gekomen… Ik heb dezelfde IX35-model besteld (1.6 BE + panoramadak), echter pas medio januari 2011… Zit er ook nog steeds op te wachten… Zowel lease-maatschappij als dealer geven geen duidelijkheid / uitsluitsel… Ben eens benieuwd.

renYek Schreef:

——————————————————-

> Vandaag contact gehad met de leasemij en die

> zeiden al meteen dat Hyundai het slechtste merk is

> op communicatiegebied. Degene die ik sprak wist te

> vertellen dat Hyundai een boot vol stampt met die

> dingen

> en ze als eerste stuurt naar de plaats waar er het

> meest aan verdient wordt. Aangezien Nederland zo'n

> beetje de laagste importprijzen heeft i.v.m. de

> BPM hier, zou Nederland dus maar mondjesmaat

> bedient worden.

>

> Hij heeft nog contact gehad met de dealer die weer

> met de importeur gaat bellen en als het goed is

> wordt ik daar morgen over teruggebeld (nb: 1

> december besteld: 1.6 BE + panoramadak).

• azw

Ik heb dezelfde IX35-model besteld (1.6 BE + panoramadak) in Oktober 2010 DUS!!!!!!!!!!!