levertijd hyundai ix 35

• Frits

Vanaf juli aanstaande vindt de IX35-productie plaats vanuit de nieuwe eigen fabriek.. Gevolg hiervan is onder andere dat er ook een nieuwe kleurenreeks voor de IX35 geïntroduceerd wordt en een aantal “oude” kleuren komt te vervallen.. Onder andere de huidige “blauwe” en “witte” kleur zullen anders worden.. Shannon Green verdwijnt helemaal.

Wie heeft er al een belletje gekregen vanuit de dealer hierover ?? Want de oude kleuren worden na juni 2011 niet meer geleverd… En zomaar een andere kleur leveren mag ook niet.

Komende week ook maar eens navraag gaan doen bij mijn dealer… Want ook mijn kleur gaat veranderen… Of zou het dan toch betekenen dat de afgegeven leverdatum van 30 juni gehaald wordt ?!?!?!?….

• marco

hoi frits hoe weet jij dat van die kleuren

heb een witte besteld 7 jan betekent dat als hij niet voor 30 jun een ander kleur wit word?

• Frits

Wordt uitvoerig over geschreven op Duitse Hyundai IX35-fora… Daar wordt het namelijk ook door dealers zelf bevestigd.

Huidige kleuren IX35:

1.Cassa White

2.Machine Silver

3.Sirius Silver

4.Rot Uni

5.Shannon Green

6.Piston Grey

7.Infra Red

8.Cool Brown

9.Oil Blue

10.Black Peal

Nieuwe kleuren IX35 per 01.07.2011:

1.blueberry

2.cashmere brown

3.cool brown

4.creamy white

5.ice blue

6.phantom black

7.sienna orange

8.sleek silver

9.steel grey

Zie ook: http://www.hyundai.ch/desktopdefault.aspx/tabid-647/

(deze kleuren worden Europees aangeboden, niet specifiek voor één land).

marco Schreef:

——————————————————-

> hoi frits hoe weet jij dat van die kleuren

> heb een witte besteld 7 jan betekent dat als hij

> niet voor 30 jun een ander kleur wit word?

• frank

het is toch normaal dat er telkens nieuwe kleuren uit komen maar de bestelde autos worden in de bestelde kleur afgeleverd je gaat niets anders krijgen

• Johan

Daar ga ik inderdaad ook vanuit en zou mij ook logisch lijken… Echter op de Duitse fora van de IX35 is te lezen dat diverse personen al door hun dealer benaderd zijn geworden met het verzoek om een andere kleur te komen uitzoeken (gezien eerder bericht) daar hun gewenste kleur niet meer beschikbaar is bij productie.

frank Schreef:

——————————————————-

> het is toch normaal dat er telkens nieuwe kleuren

> uit komen maar de bestelde autos worden in de

> bestelde kleur afgeleverd je gaat niets anders

> krijgen

• Barros

Nou mijn dealer heeft eindelijk aangegeven de auto komende week in NL te verwachten en hem twee weken later uit te leveren. Ik ben heel benieuwd of dit nu eindelijk na 13 maanden wachten waar is. Overigens, voor de mensen die dit niet weten, er is inmiddels ook LED dagrijverlichting te bestellen. Mooie optie om nog toe te voegen denk ik aangezien dat achteraf kan ;)

De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik hoop over een week of 3 te kunnen sturen!!! Gaat om een diesel 2.0 business met panorama.

• Bob

Heb mijn auto nu exact 12 maanden in bestelling staan (Business Edition CRDI). Afgelopen vrijdag eens mijn dealer gebeld over de status. Status is nog onbekend. Het wordt nu wel een beetje sneu. Maar ja, afzeggen is geen optie na een jaar wachten.

@Barros

Welke diesel heb je (136pk of 184pk) ?

• renYek

Vandaag de kar afbesteld. Sterkte/succes met wachten hier allemaal.

Groeten!

• HL

Vanmiddag contact gehad met mijn dealer over de levering van een 2.0 BE aut. met leer (besteld in januari). Dealer kon nog niets zeggen……..heeft voor mij gebeld en kwam met een alternatief. Er staat een BE zonder leer bij een andere dealer, hier wordt nu achteraf leer ingebouwd zodat ik hem over een week of 4/5 geleverd krijg.Dealer denkt dus wel mee…..positief puntje !

• Frank

Klopt van de nieuwe kleuren. Mijn iX35 zou eerst in mei geleverd worden en daarna in juni. Gebeld door dealer dat de wagen nu in Tsjechie gemaakt gaat worden en dat de kleur Serius Silver (en een aantal anderen) niet meer te leveren is.

Ik heb nu gekozen voor de nieuwe kleur Blueberry Blue. Voordeel is dat je ook de binnenbekleding kan wijzigen. Nu bruin leer gekozen ipv zwart leer. Men beloofd dat al de wagens die oorspronkelijk in juni gemaakt zouden worden, nu eerst aan de beurt zijn en in julie de fabriek in Tsjechie verlaten.