levertijd hyundai ix 35

• Johan

3de week januari 2011 een IX35 1.6 BE besteld.. Verwachte leverdatum nog steeds eind juni… Vandaag dealer gebeld, nog geen indicatie of dit wel, niet cq eerder gehaald wordt.. Wel worden er nu met enige regelmatig nieuwe 1.6-versies uitgeleverd.

marco Schreef:

——————————————————-

> Ok mooi dat je bericht heb gekregen ik nog niks

> gehoord mijn dealer hij zei dat hij pas bericht

> krijgt als hij door de importeur binnen is en jij

> al dinsdag er voor gehoord dus zal deze keer wel

> weer niks zijn heb hem trouwens 7 jan 2011

> benzine wit 1.6 style besteld

> Maar benieuwd of andere ook al iets hebben

> gehoord.

• Prins.

Voor alle duidelijkheid wij bestelden dus een IX 35 2 ltr benzine automaat type dynamic kleur wit. Wel wekelijks contact gehad met dealer, en maandelijks contact met Greenib de importeur, maar goed dat moet niet uitmaken. Maar wij denken ook net als een ieder eerst zien als de auto er werkelijk is dan geloven, maar wij zijn wel 99% overtuigd dat hij er is omdat de importeur dus Greenib al het kenteken heeft aangevraagd, d.i.v.m. dat anders de dealer hem alsnog in de showroom kan zetten, en zou kunnen zeggen dat is niet de auto die jullie besteld hebben. Auto met kenteken wordt wekelijks ouder dus ook minder in prijs, verkoopwaarde.

• marcel

vandaag bij de dealer geweest en ja hij is binnen mijn ix35 1.6gdi style met led en navi

begin volgende week wordt hij afgeleverd

• Johan

Wanneer had je deze IX 35 1.6 besteld bij je dealer ??

marcel Schreef:

——————————————————-

> vandaag bij de dealer geweest en ja hij is binnen

> mijn ix35 1.6gdi style met led en navi

> begin volgende week wordt hij afgeleverd

• Adam

beste ix 35 vrienden ik heb 2 weken geleden mijn ix35 1.6GDI opgehaalt na 3 maanden tijd te hebben gewacht.auto rijd uitstekkend lekker stil.auto

• marcel

eind oktober getekend maar was in september al besteld door de dealer

ruim half jaar wachttijd :(

ik kan niet wachten om hem op de oprit te hebben:)

• Dennis

Wacht nu al 11 MAANDEN op een IX35 2.0 diesel HP I-catcher 4WD.

Dinsdag gebeld met de dealer maar die kunnen nog steeds niet zeggen wanneer die komt.

Dit is toch wel heel erg in 2011 (td)

• René Dassen

ik heb in december 2010 een 1.6 GDI besteld bij Wellink in Heerlen en heb tot op heden ( 28 april 2011 ) geen auto en geen antwoord op welke vraag dan ook.

Schandalig.

René .

• Roen

Vanuit de dealer heb ik gehoord, dat er op 9 mei een nieuwe lijst binnenkomt. Deze auto's zullen in (eind) mei afgeleverd gaan worden. Vanaf juni wordt de IX35 in de (eigen) Hyundai fabriek gemaakt en niet meer vanuit de KIA fabriek. Dus laten we dan eindelijk hopen dat het snel gaat. Overigens wacht ik aan het eind van deze maand een jaar op mijn auto! Ronduit belachelijk! Helemaal omdat de dealers zich blijven verschuilen achter het feit, dat zij geen status van de auto's op kunnen vragen. Het blijkt dat Hyundai nog niet geheel klaar is voor de snelheid waar de rest van de wereld zich wel al in begeeft!

• dulst kevin

ik heb mijn auto 16januari 2011 besteld een hyundai ix35 1.7 lounge met luxury pack ze hebben me gezegd dat hij zou geleverd worden 28mei.vorige week ben ik gaan vragen of hij wel echt zou mee zijn in mei en de dealer zei dat het normaal geen probleem zou zijn en heeft me gezegd dat ik 3mei eens terug moet bellen want dan heeft hij de lijst van mei wat er zoal geleverd wordt dus duimen maar :p…