levertijd hyundai ix 35

• Ferdi

renYek Schreef:

——————————————————-

"en tegen mij roept men steeds dat 30-07 in de systemen staat als

leverdatum. Gevalletje duimzuigwerk volgens mij,

maar ik houd zelf rekening met ergens in september

ofzo."

Inderdaad, vandaag eens langs geweest, heb dezelfde besteld 1ste week januari 2011; 1.6Gdi met pano. dak, piston grey, en, … als het na september is, dat ik afzie van de aankoop.

bij deze belde ie ergens naar ?… gaf de bestel Nr. door van de wagen, en kreeg als antwoord "sta nog niet geboekt in de assemblage lijn voor augustus"

dat beloofd dus niet veel goeds:X

• kris

garage dams in geel belgie 1.7 diesel lounge

• Marcel

Hallo,de ix35 wordt per vrachtwagen aangeleverd in Rotterdam Botlek (Broekman)

Ik had die van mij besteld op 22-11-2010 en vandaag opgehaald bij automobiel bedrijf Huisman in Maasdijk.

1.6gdi business edition.

Ik had tot nu toe alleen een 2.0 gereden maar de 1.6 rijd echt top,lekker stil en lekker fel in de lage versnelling.

Van af de vijfde en zesde versnelling doet hij niet veel meer maar ik moet hem nog los rijden dus dat krijg ik wel een stuk beter denk ik.

Maakt inderdaad het wachten waard .

• prins

Inderdaad onze IX 35 dynamic automaat kleur wit komt of per vrachtauto en of per trein op 21 april aan in de Haven van Rotterdam, vandaar gaat hij naar de dealer dat varieert tussen de 7 en 10 dagen. Hij is besteld op 20 december 2010.

• jim

Hallo Iedereen

Na het veel te lange wachten, besloten om mijn aankoop te annuleren. Omdat het einde nog niet in zicht is. Want heb nog eens bevestiging had dat met de sluiting van de fabriek in juni door de verhuis het wel nog eens lang kan duren. En ik wilde mijn auto zeker voor het verlof. Want zelfs een auto die de dealer al verleden jaar in april had besteld had hij nog altijd niet binnen gekregen. Die ging ook waarschijnlijk maar in september of zo geleverd worden. Gaat hier wel om de 2.0 diesel motor.

Heb nu een nog veel grotere auto kunnnen hebben die nog goedkoper uit komt. Namelijk de mitsubitshi outlander speciale editie tot eind juni!! Wordt binnnen 2 weken uit voorraad geleverd. En als ik mij niet vergis wordt de outlander in Nederland gemaakt.

Zelfs de ASX van mitsubishi heb je vlugger en is bijna hetzelfde van prijs en uitrusting. Dus ja heb nu toch een veel grotere auto voor hetzelfde geld die leverbaar is!!

Want had ook gevraagd of ze geen Santa Fe of zo konden leveren uit voorraad maar ja dat konden ze ook niet ging ook moeten wachten.

Dus ja conclusie Hyundai heeft niks op stock!!!

• Marco

een collega zag vandaag een volle trein ix35

Nu maar hopen dat we er bij zijn

Ma zal wel niet

Iemand anders misschien al nieuws

• Harry

En wat dacht je van de levertijd van de IX 35 besteld in april 2011. Dat wordt dus mooi eind augustus-september 2011. Afhankelijk van de uitvoering kan het een ietsje minder maar ook meer zijn.

• Bob

Harry Schreef:

——————————————————-

> En wat dacht je van de levertijd van de IX 35

> besteld in april 2011. Dat wordt dus mooi eind

> augustus-september 2011. Afhankelijk van de

> uitvoering kan het een ietsje minder maar ook meer

> zijn.

Ik hoop het voor je. Ik heb de mijne besteld in juni 2010 en wacht nog steeds……en nog geen bericht van levertijd.

Veel succes.

• Prins.

Inderdaad het klopt gisteren en vandaag komen er ladingen IX 35 aan in Rotterdam zowel per trein als per vrachtwagen. Ook onze IX 35 automaat dynamic kleur wit zit er tussen, wij hebben hem voor de kerst 2010 besteld, en afgelopen dinsdag kregen wij telefoon van de dealer dat hij 21 april in Rotterdam is, en dat het kenteken 27 april 2011 door de importeur is aangevraagd, de dealer verwachte de 2de week van mei de auto te kunnen afleveren.

• marco

Ok mooi dat je bericht heb gekregen ik nog niks gehoord mijn dealer hij zei dat hij pas bericht krijgt als hij door de importeur binnen is en jij al dinsdag er voor gehoord dus zal deze keer wel weer niks zijn heb hem trouwens 7 jan 2011 benzine wit 1.6 style besteld

Maar benieuwd of andere ook al iets hebben gehoord.