levertijd hyundai ix 35

• Marco

Hoop voor je dat het lukt

Ik vraag ook steeds wanneer en telkens ja kan elk moment komen

Dus hoop nu weer op eind mei

• goosgp

Even bij de dealer langs geweest auto werd op 1 mrt 2011 besteld. Aflevering sept 2011 verwacht.Oorzaak ligt bij de lease maatschappij die wilt auto niet eerder uitlaten leveren dan 2 -11-2011.Loopt huidig contract af.Even nog vangen.

• Johan

Tja, daar kan Hyundai weinig aan doen… Zijn de regels tussen jouw leasemaatschappij en werkgever… Werkgever kan de lease afkopen maar dat zullen ze vast niet doen.. Effe volhouden dus :) Mijn lease is al 3 maanden geleden afgelopen en zit nog steeds op de IX35 te wachten :(

goosgp Schreef:

——————————————————-

> Even bij de dealer langs geweest auto werd op 1

> mrt 2011 besteld. Aflevering sept 2011

> verwacht.Oorzaak ligt bij de lease maatschappij

> die wilt auto niet eerder uitlaten leveren dan 2

> -11-2011.Loopt huidig contract af.Even nog vangen.

• Prins

Zonet contact gehad met Dealer van de Zande apeldoorn, en gisteren is onze IX 35 Kleur wit Automaat uitvoering Dynamic bij de dealer afgeleverd, volgende week wordt hij afgeleverd waarschijnlijk 10 mei 2011, wij hadden hem 20 december 2010 besteld, dus al met al nog redelijk snel gegaan. Nu maar hopen dat de andere wachtende ook spoedig kunnen rijden.

• Bob

@Prins benzine zeker? Deze worden toch net iets sneller uitgeleverd omdat de motoren in Europa gemaakt worden.

Ik wacht nu exact 11 maanden op een IX35 Business Edition 2.0l diesel. Op Duitse fora lijkt het erop dat de 2.0l diesels besteld in mei/juni langzamerhand worden uitgeleverd.

Nu maar hopen dat alles uitgeleverd wordt vóór de verhuizing van de IX35 productie naar de Hyundai fabriek in Tsjechië. De IX35 wordt tijdens deze verhuizing tijdelijk niet geproduceerd, dus extra wachten.

Afzeggen is nu geen optie meer. Ik wacht nu al zo lang…..:S

• chris

Hallo.

Heb juist hetzelfde aan de hand. Auto gekocht hyundai ix 35 4x wielaandrijving begin augustus 2010 levering eind oktober ten laatse 14 november 2010. Intussen zijn we mei 2011 en auto is nog niet gemaakt. Bij hyundai Belgie weet men niet wanneer, en telkens komt er een maand bij. Geduld oefenen is het beste wat ik kan doen.In het vervolg wisselstukken bestellen en hem zelf in elkaar zetten. Het erge van de zaak is dat men hem u verkoopt en een levertijd geeft en zich daar niets van aantrekt. Nu nog iets ze hebben wel gezegd eind oktober maar niet van welk jaar. HYUNDAI is zoals pensioensparen je begint ermee en men verlengd de periode.

• M.M.

Witte I-catcher HP 2.0 Diesel in oktober ‘10 besteld zou in eerste instantie week 10 ’11 geleverd worden na 3 x uitstel wordt ie dan deze week geleverd.

Vorige week gebeld met de dealer en toen ging alles in een stroomversnelling: eerst waarschijnlijk in mei; vervolgens 22 mei en nu was ie dus al binnen.

• paul Beekman

mijn ix 35 184 pk is besteld in november 2010 ze verwachten hem niet voor september 2011 even geduld aub

gr paul

• Johan

Zijn er nog mensen die recentelijk een nieuwe IX35 1.6 GDI geleverd hebben gekregen ?? Zo ja, hoe lang hebben jullie moeten wachten ?? Het is de laatste dagen namelijk akelig stil op dit forum, laat staan specifiek over de 1.6 versie (bv. de Business Edition) :(

• bien

Die van mij is in november 2010 besteld en ik heb nog geen zicht op levering.

Sterker nog , hij is nog niet eens in de maak. tot 1 juni weten ze in ieder geval dat ie NIET komt. Na 1 juni weer bellen. Dus hou echt rekening met een half jaar tot een jaar!