levertijd hyundai ix 35

• azw

Krijg hier even de indruk dat je zegd dat de ix35 per boot nederland binnen komen.

Wil dit niet geloven!!!!

• marco

zo dealer gebeld en verhaal was 26 april komt er weer een lading aan en nu maar hopen dat hij er bij zit

je hebt meer kans dat je de staats loterij wint dan dat je je autu krijgt haha

• renYek

Ik heb de 1.6 BE met Panoramadak 1 december besteld via ons wagenpark (uiteindelijk heeft de leasemij. i.c.m. de dealer de daadwerkelijke bestelling pas 3e week januari definitief gemaakt, maar dat is een ander verhaal) en tegen mij roept men steeds dat 30-07 in de systemen staat als leverdatum. Gevalletje duimzuigwerk volgens mij, maar ik houd zelf rekening met ergens in september ofzo. Kan het allen maar meevallen he ;) Overigens zie ik zo nu en dan langzaam wat van die 1.6jes rijden. Ze lijken dus ook wel soms uitgeleverd te worden.

• Bob

Halverwege de maand krijgen de dealers een lijst van de importeur met welke auto's er uitgeleverd gaan worden.

Als het goed is krijgen de meeste dealers dus elke maand wel wat auto's binnen.

De vraag is of die van jou erbij zal zitten. Tot op heden konden ze mij alleen vertellen dat mijn IX35 er niet bij zat.

Elke maand (rond de 15e) bel ik even met mijn dealer om te vragen of mijn auto op de lijst staat.

• renYek

Dank voor de nuttige info Bob! Ik zal begin volgende week eens een telefoontje (laten) plegen :) Ik zou ook echt niet weten wat ik anders zou willen rijden momenteel dan deze auto (die binnen budget valt dan, anders weet ik er wel een paar!)

• renYek

Dank voor de nuttige info Bob! Ik zou anders ook niet weten wat ik anders zou willen rijden (binnen budget), dus wachten zal ik toch haha

• kris

ix 35 rijd geweldig,gisteren opgehaald om 15u,daarna 200km gereden

• renYek

Good for you!

Welke uitvoering/opties? En waar besteld? NL of BE?

• Will

Hallo allemaal,

Heb mijn IX35 geannuleerd en vandaag een Volvo S60 besteld.

Ben nog nooit zo voor de gek gehouden als bij Hyundai.

mijn auto zo begin april geleverd worden was beloofd door de importeur toen ik eind maart ging informeren wanneer precies de levering was

Dus bel mijn dealer en daar was nog niets bekend dus gevraagd of dit is even na wilden kijken.

Kreeg ik de volgende dag een telefoontje dat er helemaal niets bekend was en dat er ook nog geen enkel vooruit zicht was.

Toen was bij mij de maat vol en heb toen meteen gezegd dat ik hem zou annuleren.

Het enige wat er toen gezegd werd dat is u goed recht.

Dus de volgende dag mijn lease maatschappij gebeld en hem laten annuleren.

Begin juni word nu mijn S60 geleverd daar kan ik wel op aan.

Allemaal succes met Hyundai.

• Bob

Een goede keuze. Ik sta zelf ook op het punt om de auto te annuleren. Heb mijzelf nog de even de tijd gegeven, maar het moet niet veel langer duren.

Ik wordt echt ziek van de manier hoe Hyundai omgaat met haar klanten. Dit kan echt niet. Er zijn ook erg veel klachten over de importeur Greenib, zowel vanuit klanten als dealers.

Ondanks dat er genoeg redenen zijn genoemd door Hyundai (en wellicht terecht) kan het niet zo zijn om de klant en dealer niet te informeren over de status.

Mocht ik de IX35 toch nog krijgen op korte termijn dan zal dit wel de laatste Hyundai zijn die ik neem. Ze zijn dus al op voorhand een klant kwijt.

Veel plezier met de S60.

-o- Bob -o-