ja, blijkbaar hadden ze zo geen succes verwacht van de IX 35 …… maar er komt schot in de zaak, (tu)
http://www.4wheelsnews.com/kia-increasing-production-of-sportage-and-hyundai-ix35-to-meet-the-demand/
Hyundai heeft 5 april een persbericht uitgedaan (staat op de website bij nieuws) waarin het volgende wordt gemeld:
Sinds de Hyundai-fabriek in Nosowice de productie in eigen hand heeft genomen en de productie is verhoogd, wordt de Hyundai ix35 versneld uitgeleverd. Deze wetenschap is niet alleen goed nieuws voor automobilisten die een Hyundai ix35 hebben besteld, maar klinkt ook als muziek in de oren voor nieuwe klanten die nu een Hyundai ix35 overwegen”.
jos Schreef:
——————————————————-
> levertijd IX 35 loopt uit de hand
> zou in juni mijn ix 35 krijgen ,maar heb hem nog
> steeds niet de dealer weet het niet wanneer hij
> komt
> dus heb ik de importeur gebeld deze weet het ook
> niet !!!
> als andwoord kreeg ik te horen . het kan morgen
> zijn ,maar het kan ook nog 2 maanden duuren
> ze weten het niet
> hij wordt gebouwd in de fabriek van KIA in
> tsjechie
> deze geeft de voorrang aan de bouw van hun eigen
> kia sportage (slechte zaak voor hyundai )
> en laat de hyundai kopers maar wachten
>
> ik kan van de koop overeenkomst af komen (art 6
> bovag bepalingen )
> misschien ga ik dan maar een sportage kopen die
> kan wel afgeleverd worden
Het klopt, dat de IX35 gebouwd wordt in de fabriek van Kia. Ik ben zelfs op de trip van Hyundai naar de fabriek geweest en daar kreeg ik dit verhaal ook te horen. Verder werd er gezegd, dat de fabricage van de IX35 overgeheveld zou worden naar de Hyundai fabriek. Echter, de fabricage zou pas vanaf juli gaan starten. Dus bevreemdt het mij, dat er nu her en der wordt geschreven dat de IX35 reeds nu in de maak zou zijn. Al hoop ik stiekem dat het wel waar is en dat de auto snel geleverd zou worden. Vanuit de dealer is gezegd, dat Hyundai voor de zomer al achterstanden wil wegwerken. Maar dat lijkt mij sterk. Je wordt bij de dealer continue aan het lijntje gehouden, terwijl Greenib cars (fabrikant Hynudai Nederland) steeds terug verwijst naar de dealer. Ik heb mijn IX35 (style version) eind mei besteld en nog is er geen zicht op. Voor de mensen die over willen stappen naar een Sportage….. Er waren verschillende mensen die vertelde, dat de fabricage van de Sportage ook vertraging gaat oplopen.
auto overtrof onze verkoopverwachtingen ruimschoots. Jammer genoeg werden we geplaagd door leveringsproblemen. Sinds de Hyundai-fabriek in Nosowice de productie in eigen hand heeft genomen en de productie is verhoogd, wordt de Hyundai ix35 versneld uitgeleverd. Deze wetenschap is niet alleen goed nieuws voor automobilisten die een Hyundai ix35 hebben besteld, maar klinkt ook als muziek in de oren voor nieuwe klanten die nu een Hyundai ix35 overwegen”.
staat op site bij hyundai jaja mooie woorden maar daden
marco Schreef:
——————————————————-
> auto overtrof onze verkoopverwachtingen
> ruimschoots. Jammer genoeg werden we geplaagd door
> leveringsproblemen. Sinds de Hyundai-fabriek in
> Nosowice de productie in eigen hand heeft genomen
> en de productie is verhoogd, wordt de Hyundai ix35
> versneld uitgeleverd. Deze wetenschap is niet
> alleen goed nieuws voor automobilisten die een
> Hyundai ix35 hebben besteld, maar klinkt ook als
> muziek in de oren voor nieuwe klanten die nu een
> Hyundai ix35 overwegen”.
>
> staat op site bij hyundai jaja mooie woorden maar
> daden
Dit persbericht doet lijken dat de ix35 nu al wordt gemaakt in de eigen Hyundai fabriek in Nosovice, terwijl dit pas per juni 2011 zou gaan plaats vinden.
Berichten spreken elkaar dus tegen. Dus volgens mij zijn dit inderdaad gewoon mooie woorden i.v.m. de aankomende Auto RAI.
Mijn dealer gaf aan dat de auto medio april 2011 zou worden geleverd, tot nu toe nog geen spoor van de auto te bekennen (begin juni 2010 besteld).
Toch wachten we maar weer af………….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?