levertijd hyundai ix 35

• Adams

Het bijna zover na lang wachten kreeg ik vanmiddag telefoontje van de dealer dat mijn bisnes edition 1.6GDI is gemaakt hij zou binnen nu en 3 weken naar NL komen.

besteld in augustus vorig jaar hij is vandag 22-03-11 gemaakt .ik zou zeggen voor de wachtenden even geduld het komt

allemaal goed.

• Ik

Nog nooit zo'n waardeloze importeur gezien

Importeur van het jaar 2010 ?? Vanwege de klantvriendelijkheid ??

• Houwie

HET IS ZOVER.

Woensdag 30 maart kan ik mijn 1.6 GDI style afhalen bij de dealer.

Ik hoop dat er velen zullen volgen na deze slijtage slag in wachttijden.

Na de eerste kilometers zal ik mijn reactie plaatsen.

• Roen

Ook ik heb mijn IX35 in mei 2010 besteld. Ik ben zelfs afgelopen maand op uitnodiging van Hyundai op bezoek geweest in de fabriek. Helaas is daar gebleken, dat de IX35 niet in de Hyundai fabriek wordt gemaakt, maar in de KIA (!!) fabriek. Deze is trouwens ook in Tsjechië gevestigd. Ook over mijn auto is nog niets bekend. Via dealer wordt je al helemaal niets wijzer. Het schijnt wel zo te zijn, dat de IX35 vanaf juli wel degelijk gebouwd gaat worden in de Hyundai fabriek (Ostrava). Tot die tijd is alles nog heel geheimzinnig en verschuilt de dealer zich achter het feit dat ze het echt niet weten. Terwijl (bijna) iedere autofabrikant je wel kan vertellen, wanneer je de auto kunt verwachten. En dan zullen ze in extremi er best wel eens een maand naast zitten, maar niet zes maanden en/of langer! Hyundai moet zich diep schamen voor de service die zij nu moet leveren aan haar klanten!!

• Roen

Ik heb mijn IX35 (style version diesel) in mei 2010 besteld. Ik ben zelfs afgelopen maand op uitnodiging van Hyundai op bezoek geweest in de fabriek. Helaas is daar gebleken, dat de IX35 niet in de Hyundai fabriek wordt gemaakt, maar in de KIA (!!) fabriek. Deze is trouwens ook in Tsjechië gevestigd. Ook over mijn auto is nog niets bekend. Via dealer wordt je al helemaal niets wijzer. Het schijnt wel zo te zijn, dat de IX35 vanaf juli wel degelijk gebouwd gaat worden in de Hyundai fabriek (Ostrava). Tot die tijd is alles nog heel geheimzinnig en verschuilt de dealer zich achter het feit dat ze het echt niet weten. Terwijl (bijna) iedere autofabrikant je wel kan vertellen, wanneer je de auto kunt verwachten. En dan zullen ze in extremi er best wel eens een maand naast zitten, maar niet zes maanden en/of langer! Hyundai moet zich diep schamen voor de service die zij nu moet leveren aan haar klanten!!

• Jan

Wel of geen lange levertijden? ik heb mijn Hyundai ix35 I-catcher 4WD At besteld op 11-02-2011 zou +/- 4tot5 maanden levertijd opzitten. Maar niets is minder waar volgende week op 01-04-2011 word ze geleverd.

Dealer Van Berkel Veghel alle lof voor de zeer snelle levering.

Met vriendelijke groet Jan

• Peer

Hallo IX35 vrienden,ik heb mijn IX35 Style automaat besteld op 17-12-2010, inmiddels te horen gekregen van mijn dealer dat ik de auto 31-03-2011 kan ophalen.

Dus m.a.w 3,5 maand gewacht op de auto, ja,ik hoor jullie al denken ,wat een geluksvogel.

Ik wens de nu nog wachtende IX35 vrienden net zoveel geluk als ik.

Ik laat binnenkort weten wat de ervaringen zijn met de IX35.

Met vriendelijke ix35 groeten,

Peer.

• goosgp

Kind verwerken en laten baren gaat nog sneller dan een ix35 uit levering.

• Jan

Zoals jij het schrijft gaat het leveren van een IX35 toch sneller….

Het is geen kind verwerken, maar verwekken (:P)

En als je een kind wil met blauwe ogen,rood haar en bruine huidskleur zal het zeker niet korter duren dan bij Hyundai…hahaha

groet,

Jan

• Ix35

Ix35 op 3 maart besteld, hij is binnen en ik kan al rijden. Het kan dus ook snel gaan!