levertijd hyundai ix 35

• Michel

In oktober 2010 de IX35 2.0D besteld. Deze was in ‘voorbestelling’ door de dealer al besteld in FEBRUARI 2010.

Vandaag nog maar eens gevraagd bij de dealer en er is nog geen chassisnummer bekend. Nog steeds wachten dus.

Ondertussen een ‘voorloper’ gekregen tegen betaling uiteraard (auto van de zaak). Wil ik de meivakantie met mijn caravan op pad maar deze auto heeft geen trekhaak. Krijg andere auto te leen. De wil is er wel bij de dealer maar hij staat ook machteloos. Het is te hopen dat in de IX35 voor de zomervakantie heb.

• Johan

Vanmiddag kwam ik op de A58 richting Breda een truck + trailer vol nieuwe IX35's (stuk of 10 - 12) erop tegen in diverse kleuruitvoeringen.. Dus wie weet hebben we geluk.

Michel Schreef:

——————————————————-

> Het is te hopen dat in de IX35 voor de

> zomervakantie heb.

• Jip

Welke uitvoering en kleur heb je besteld?

• IX35

Niet de hele fabriek gaat verhuizen. Het model IX35 wordt nu in Slowakije gemaakt. Dit gaat over naar Tsjechie. Het instellen van de machines voor de productie van de IX35 gaat 1 week duren. Daarom ligt de gehele productie van de fabriek in Tsjechie 1 week stil.

• Frans

Beste mensen,

Na alle berichten omtrent enorme lange levertijd van de ix35 zat ik al te broeden op een mogelijk alternatief wanneer onze IX35 niet binnen de afgesproken leveringstermijn (was door de dealer een periode van 3 tot 4 maanden afgegeven) binnen zou zijn.

Maar tot mijn enorme verbazing kreeg ik vandaag bericht dat onze Hyundai IX35 1.6 Style binnen was, en volgende week 8 april afgeleverd kan worden.

De auto is door ons eind januari 2011 besteld en dus met twee maanden geleverd….. is me dat schrikken :)

Ik hoop dat voor jullie mede Hyundai IX35 liefhebbers er ook snel aan het “lijden” komt en je de levering snel tegemoet mag zien!

Met groet,

Frans

• gpgoos

Kleur Zwart besteld bij Hyundai dealer op 8-2-2011 van Riel in Breda 1.6 GDI Business Edition en dan nog steeds verwachte leverdatum 2-11-2011

• Jan

Zwarte1.6 GDI Business Edition met panorama-dak en lederen bekleding(bruin) besteld op 14-2-2011.Gisteren gebeld met de dealer en de verwachte leverdatum is nog steeds Juni/Juli. Laten we hopen dat het klopt!!;)

• Johan

IX35 1.6 GDI Business Edition (incl. panorama-dak), kleur Oil-Blue, besteld op 21 januari 2011… Vandaag dealer gebeld en verwachte leverdatum nog steeds 30 juni 2011, waarbij de stille hint werd gegeven dat het wellicht toch nog mei 2011 kon worden… We wachten af……

Jan Schreef:

——————————————————-

> Zwarte1.6 GDI Business Edition met panorama-dak en

> lederen bekleding(bruin) besteld op

> 14-2-2011.Gisteren gebeld met de dealer en de

> verwachte leverdatum is nog steeds Juni/Juli.

> Laten we hopen dat het klopt!!;)

• I35

Sirius zilver, 16 business edition.

• Marco

Weer eens langs de dealer geweest

Vroeg wanneer levering vertelde op zijn vroegst eind mei

Dus hoop maar dat gehaald word

Verder nog iemand nieuws over zijn auto

Of kan iemand al vertellen hoe de 1.6 bevalt