ok mooi dat hij maar 1 week dicht gaat maar hoe komen ze er dan bij dat hij paar maanden dich gaat
ma hoop dat ik toch eind mei juni mijn auto heb een witte 1.6 style besteld 07.01.2011
we zullen zien
Hallo IX35 vrienden,diegene die een schriftelijke koopovereenkomst hebben met daarin een vermoedelijke leveringsdatum, en de auto wordt niet geleverd drie weken na de vermoedelijke leveringsdatum kunnen de koopovereenkomst ontbinden, ik verwijs jullie naar de site van de ANWB leveringstermijn,daar wordt haarfijn uitgelegd hoe de vork aan de steel zit.
Ikzelf heb ook een IX35 besteld december 2010,ik weet wat me te doen staat als de auto in juni er nog niet is.
Ondanks alles wens ik jullie op korte termijn veel rijplezier met deze schitterende auto.
Tot horens.
Met de IX35 groeten,
Peer.
De 2.0 dieselversie is dus het probleem, ook in België. Had mezelf ook zo eentje besteld op 16 augustus. Half februari heb ik dan beslist om te schakelen naar een 1.7 dieselversie en die wordt mij straks geleverd. Na zes maanden was ik het wachten grondig beu. Bovendien heb ik in juni een goede auto nodig om de bergen in te trekken.
Straks gaat er een andere wereld voor mij open! :-)
Groetjes aan allen en nog veel ‘wachtplezier’,
Bart
Will Schreef:
——————————————————-
> Heren,
>
> Ik hoop voor jullie dat jullie dealer gelijk heeft
> maar ik wacht pas sinds April vorig jaar.
> Krijg elke keer te horen dat ze niets kunnen
> zeggen omdat ik een diesel heb en een Business en
> een automaat blabla
> En ook krijg ik iedere keer dat er zoveel verkocht
> zijn daarom de lange wacht tijden maar ja ik heb
> hem een maand na het uitbrengen van het model
> besteld?
Hallo Will,
Ik wacht sinds begin juni op een Business edition Diesel (geen automaat). Mijn vermoedelijke levertijd is half april. Elke maand krijgen de dealers een lijst met daarop de geproduceerde auto's. Vanuit de importeur is aangegeven dat mijn auto in ieder geval niet voor 29 maart komt. Ik denk dat de combinatie 2.0 diesel en business edition (alleen voor Nederlandse markt) een groot probleem zijn. Als jij jou auto nog niet krijgt of nog niet weet wanneer hij komt, dan zal ik dus ook langer moeten wachten. Tenzij het de automaat is :-) die ik niet heb.
Mijn Business edition is verder helemaal standaard. De enige optie die ik heb is een trekhaak.
Hallo
Ik zelf ben van Belgie dus mijn dealer komt ook uit Belgie! Toen ik belde en dit nieuws zei viel er direct een grote stilte toen wist ik al genoeg.
Ze dachten zeker bij hun eigen hoe komt het dat die dit weet. Want ze gaan dit bijna nooit van zelf vertellen.
Na aarzelen hebben ze het dan maar toe gegeven en omdat ze weten dat ik ook niet gedient ben met leugens.
Want het zijn nu eenmaal verkopers en die gaan alles zeggen zodat je die auto niet afzegd. Ze hebben mij ook al vanalles proberen wijs te maken, maar ze weten nu dat het bij mij niet meer pakt.
En als je nu een beetje logisch nadenkt weet je dat ze nooit in 1 week een verhuis van fabriek kunnen doorvoeren. Dat dit maanden zal duren! Tegen dat ze daar in Tjsechie alles in orde en getest en zo hebben. En in het oostblok gaan ze zichzelf echt niet opjagen!
Ikzelf wacht tot eind april heb ik mijn wagen tegen dan niet. Zoek ik een andere wagen want je kan zo blijven wachten. Mensen verklaren mij nu al gek dat ik zo lang blijf wachten!
Hallo allemaal,
Ik ben sinds donderdag 17 maart, toen mijn Hyundai IX35 1.7 dieselversie (shannon green) werd geleverd, eindelijk aan het rijden geraakt met mijn nieuwe wagen. En ik moet zeggen: het is het wachten absoluut waard, hoor. Wat een bakske! Dit is helemaal mijn ding. Ik ben niet meteen op de hoogte van de technische info, die kan mij dus enigszins gestolen worden. Maar ik kan wel zeggen dat hij helemaal aan de steile verwachtingen voldoet!
Groetjes,
en ik zou zeggen: hou allemaal nog even vol, het komt wel in orde.
Bart uit België
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?