levertijd hyundai ix 35

• Tahasa

Jaaaa, eindelijk dus.

Hij is het wachten waard geweest, geloof me.

Hij rijd werkelijk super, heel licht je blijft gewoon fit onder het rijden.

Nog een paar weekjes geduld en je zult het zelf ervaren.

Ikzelf heb vandaag ledverlichting voor in laten bouwen, vind ik erg mooi. Zag toen dat de garage notabene een diesel te koop had staan, ik denk een geannuleerde order.

Wij wonen in het noorden, maar eerlijk waar, ik zie als ik op pad ben, minstens 2 ix35 rijden. En het is en blijft een beauty om te zien.

Will ik wens je heel veel plezier en geluk met de nieuwe auto, en wie weet tot horens op dit forum.

Groetjes Hanny

• Will

Hallo,

Ben afgelopen week 10 maart in de fabriek in Tsjechie geweest en daar wordt momenteel de I30,I30CW,IX20 en de KIA Venga gemaakt.

Vanaf ! Juli wordt daar ook de de IX35 gemaakt dus niet meer bij KIA.

Bij Hyundai Tsjechie komt elke 55 seconde een auto van de band en ze produceren nu 200.000 auto's per jaar en willen in het najaar 300.000 per jaar dan gaan ze namelijk in 3 ploegen shift werken.

Mijn IX 35 komt in April als het goed is dan heb ik maar 50 weken gewacht.

Groetjes Will

• Bas

Van de dealer hoef ik het niet te hebben qua info, toch maar even langs geweest de verkoper was inmiddels voor sluitingstijd naar huis, dus “geholpen” door de collega van de Peugeot.

Deze belde toch maar even met de Hyundai verkoper en ja hoor hij laat weer langer op zich wachten nl. mei.

• Houwie

Telefoon van de dealer gehad. Mijn chassisnr is bekend. Oftewel hij is in productie(:P)

Voor de rekenaars onder ons.

Mijn auto 1.6 GDI zwart, style etc etc is besteld op 04-10-10. ( overigens gekocht begin december)

Nu nog 3 a 4 weken wachten en dan ophalen.

Kortom 6 maanden in totaal van bestellen tot afleveren.

Succes met gedulde hebben.

• Ber

Telefoon van dealer gehad. Hyundai ix 35 2,0 CVVT Style version automaat is uit productie. Wordt bij de dealer binnen 1 tot 2 weken geleverd.. Auto besteld op 23 augustus 2011. Ben benieuwd.

Ik zal na een maand rijden mijn bevindingen vertellen.

• sandro

Ze beginnen precies te leveren zoals ik hier zie leuk leuk hoop dat het voor mij ook het geval gaat zijn dan is dat snel gegaan voor mij

• jim

Hallo

Wacht al sinds juni '10 op mijn lounge versie met luxe pak 2.0 diesel. Ze zeiden ook als ik dit pakket nam dat ik maar 4 maand ging moeten wachten!

Na gebeld te hebben met mijn dealer weet ik nu waar ik aan toe ben. Ze gaan de fabriek inderdaad verhuizen. Dus alle mensen die hun auto niet voor mei hebben zullen moeten wachten tot in september.

Van klantonvriendelijkheid gesproken hyundai kent er wat van!! In plaats van eerst de auto's af te werken van de mensen die al bijna 1 jaar moeten wachten. Gaan ze doodleuk de wachtijd nog verlengen.

Zoals bij mij zijn er nog 42 auto's die nog voor mij gemaakt moeten worden. Eigenlijk niet veel maar ga hem toch niet meer voor mei hebben denk ik!

MVG

• Adams

ik heb in augustus 10 hyundai ix 35. 1.6GDI bisnesedition besteld,ik zou hem eind deze maand krijgen. vandaag kreeg ik te hoor dat ie nog niet gemaakt is.ik begin een beetje de hoop kwijt te raaken.

• IX35

Wie is jouw dealer dan? Ik heb vernomen dat de fabriek maar een week dicht gaat om de productie van de IX35 naar Tsjechie over te brengen.

• Will

De fabriek gaat inderdaad maar een week dicht.

En pas eind Juni zodat ze vanaf 1 Juli kunnen gaan produceren.