na lang wachten staat mijn ix35 bij dealer mag hem morgen halen het gaat hier over een benzine 2l shannon green full option besteld 5 oktober ieder veel geluk en een spoedige levering
Vanuit een Duits Hyundai-forum zojuist onderstaand bericht verkregen:
De huidige Hyundai-fabriek in Slowakije, waar nu deels de IX35's gefabriceerd worden, zal medio mei 2011 haar poorten gaan sluiten. De productie van de IX35 zal dan vanuit een nieuwe fabriek in Polen opnieuw opgestart worden. In de periode tussen medio mei - eind juli 2011 zullen zodoende GEEN nieuwe IX35's geproduceerd worden.
Eenieder die eind mei 2011 nog niet zijn Hyundai ontvangen heeft, moet dus gaan wachten tot na juli 2011… Dat verklaart wellicht ook waarom de dealers bij huidige IX35-bestellingen ook als verwachte leverdatum sept/okt 2011 aangeven. Zie eerdere postings ook hierover.
Nu maar duimen dat alles nog voor eind mei goed komt 8-)
nou is lekker dan heb hem 7 jan 2011 besteld en toen konden ze mooi zeggen 1 tot max 4 maanden nou geloof er niks meer van en als nou de fabriek verhuist moet je ma geluk hebben dat je hem voor eind mei hebt en nu zeggen ze tegen nieuwe klanten september oktober jaja geloof toch niemand meer ma ja je hebt getekend nu ma hopen
Eindelijk… Na 34 weken ( 8 maanden ) een telefoontje van de dealer, mijn ix35 ( 2.0 benzine i-catcher automaat AWD ) gaat aanstaande maandag op transport.
De beloofde 10 weken levertijd niet helemaal gehaald , maar in ieder geval wel op tijd voor de zomervakantie…
Het zijn dus niet alleen de diesel die lange levertijden hebben !!
Zodra ik wat zinnigs kan vertellen over de rijeigenschappen ed., schrijf ik een review op autoweek.nl
Willy Schreef:
——————————————————-
> Eindelijk… Na 34 weken ( 8 maanden ) een
> telefoontje van de dealer, mijn ix35 ( 2.0 benzine
> i-catcher automaat AWD ) gaat aanstaande maandag
> op transport.
> De beloofde 10 weken levertijd niet helemaal
> gehaald , maar in ieder geval wel op tijd voor
> de zomervakantie…
> Het zijn dus niet alleen de diesel die lange
> levertijden hebben !!
> Zodra ik wat zinnigs kan vertellen over de
> rijeigenschappen ed., schrijf ik een review op
> autoweek.nl
Willy PROFICIAT met de Auto,en met U geduld.
de auto heeft mischien na al dat wachten wel n facelift gekregen.
veel rijplezier en gr.Wim
Hallo
Bedankt voor de info alvast zonder jou gingen we dit waarschijnlijk nooit te weten zijn gekomen!
Zal morgen men dealer eens contacteren en zien wat die te zeggen heeft.
Maar heb al confirmatie dat deze info klopt door iemand die dit bericht van zijn dealer heeft gekregen en zijn auto heeft geannuleerd want zijn auto was besteld in maart'2010 en ging maar in sept 2011 geleverd worden.
MVG
Het is waardeloos die levertijd van de hyunday als ik dit van te voeren geweten had was mijn keus op een andere auto gevallen de Hyuanday in oktober 2010 besteld er is toen gezegd levertijd maart 2011 moest er zelf maar achter komen dat de werkelijke levertijd nu juni 2011 is geworden.
Ik vraag mij af of dit ook zo is.
Wel erg lang 9 maanden levertijd voor een auto .Had ik deze Hyunday maar nooit besteld
Groet en andere meer succes
Tahasa Schreef:
——————————————————-
> Om wat voor I Cather gaat het dan? Wij nl. de hp
> diesel. En wij wachten nu toch echt al meer dan 9
> maanden.
> Zijn vandaag zelfs op onderzoek geweest voor een
> alternatief, omdat ik er niet meer op reken dat
> deze auto er binnen een jaar zal zijn.
> We hebben dan ook 1 April als uiterste datum
> gestelt. Liever zou ik in de ix35 rijden, maar
> mijn geduld is aardig op.(td)
Hoi Tahasa
De IX35 van Erik en Brian die zo snel geleverd zijn,
als men nadenkt van mensen die ervan afgezien hebben.
Die wagens waren al tig……….maanden besteld!
anders hadden hun ook kunnen wachten, toch?
mvg, Wim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?