levertijd hyundai ix 35

• Berry

Wacht sinds eind april op een 2.0crdi business edition.

Dealer zegt nu diesels binnen te krijgen (voor het eerst sinds introductie) die besteld zijn maart\april 2010 dus lijkt voorzichtig wat beweging in te zitten. De importeur heeft aan mijn leasemaatschappij toegezegd te zullen leveren voor 31-06-2011.

Ik hoop zelf dus ergens in maart\april maar een maandje lig ik niet meer wakker van onderhand :) 2 ook niet heb me er bij neergelegd, rijd nu een benzine leenauto 1.8 turbo octavia sw ook wel aardig 8-)

• sandro

Dus als ik het goed lees ben je bijna een jaar aan het wachten geweest,zo lang zal het bij mij toch niet duren hoor wacht tot max eind mei en dan kunnen ze de boom in en koop ik wat anders

• Bob

Berry Schreef:

——————————————————-

> Wacht sinds eind april op een 2.0crdi business

> edition.

> Dealer zegt nu diesels binnen te krijgen (voor het

> eerst sinds introductie) die besteld zijn

> maart\april 2010 dus lijkt voorzichtig wat

> beweging in te zitten. De importeur heeft aan mijn

> leasemaatschappij toegezegd te zullen leveren voor

> 31-06-2011.

> Ik hoop zelf dus ergens in maart\april maar een

> maandje lig ik niet meer wakker van onderhand :) 2

> ook niet heb me er bij neergelegd, rijd nu een

> benzine leenauto 1.8 turbo octavia sw ook wel

> aardig 8-)

Ik heb precies dezelfde auto besteld (ook lease) begin juni 2010. Gisteren heb ik contact gehad met Greenib over de levertijd. Zij kunnen mij alleen aangeven dat mijn auto niet vóór 29 maart 2011 komt. Ik zal hierna contact moeten houden met de dealer of leasemaatschappij. De leasemaatschappij heeft al aangegeven dat de auto waarschijnlijk in april geleverd gaat worden. Ik zal 30 maart maar weer eens even contacten met de dealer en leasemaatschappij. Hou ons a.u.b op de hoogte wanneer je IX35 BE 2.0 CRDi geleverd gaat worden. Ik ben erg benieuwd.

• Kenny

Heb op 20 januari 2011 ix35 1.6 lounge aangekocht, vandaag vernomen dat hij eind deze maand geleverd wordt.X(

• Chris

Woon in Belgie en heb op 13 September 2010 een ix35 full option 2.0crdi besteld en was voorzien voor 4de week Maart , nu weet de dealer mij te vertellen dat hij pas zou worden geleverd in week 4 van September 2011…….

• Bart

Had mij ook een IX35 2.0 diesel met luxury package besteld op 16 augustus van vorig jaar. In januari heb ik mijn dealer laten weten dat we zouden overschakelen naar een 1.7 motor. Mijn nieuwe wagen wordt mij deze week nog (10 maart) geleverd. Eindelijk!

• gpgoog

Heb die van mij ix35 1.6 gdi Business edition besteld op 8/2 2011 veewacht leverdatum 2/11/2011.Nog heel lang wachten

• az

ix 35 1.6 besteld begin oktober 2010 en hier moet je het na 5 maanden wachten maar mee doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

“Er is nog geen chassisnummer bekend, dus deze datum zal niet gehaald worden… verder is er niets te zeggen.., wanneer hij eenmaal geproduceerd is, moet je nog rekening houden met een week of 3 á 4…:”

• wim

Will nog even,en de auto heeft n facelift.

duurt wel lang.

;)

groet, wim

• Ton

Hoi Allemaal,

Net een IX 35 besteld via ING Carlease. Levering zou ergens in augustus van dit jaar zijn. Als ik jullie zo hoor dan kunnen we wel blijven klagen op dit Forum maar misschien moeten we andere stappen richting Hyundai nemen. De Ombudsman of Radar??