levertijd hyundai ix 35

• Ton

Mijn dealer is de Hyundai garage in Weert.

• Tom

Klopt, 2.0L benzine. Deze schijnen sneller leverbaar te zijn.

Bob Schreef:

——————————————————-

> @Tom

> 2 liter benzine neem ik aan?

• De Nékes

Gisteren telefoon van hyundai gekregen, de wagen zou al eind mei geleverd worden ipv eind juni! Mij hoor je niet klagen.

• Willy

Ik val van de ene verbazing in de andere…

Jij weet nu al dat je auto in mei komt en mijn dealer kan nog geen week vooruit kijken.

Begin juli (vorig jaar) heb ik eenzelfde auto als jij besteld, benzine, automaat, 4x4 in de kleur black pearl en nu na bijna 8 maanden is er echt niks bekend over de leverdatum van mijn auto.

• Bob

Ik denk dat het allemaal op dit moment speculaties zijn. Vanaf juni 2011 zal Hyundai niet alleen gebruik maken van de KIA fabriek in Slovakije maar ook haar eigen fabriek in Tsjechië gaan gebruiken voor de bouw van o.a. de IX35. Pas dan kunnen ze de ‘normale’ levertijden hanteren welke ze in het begin hebben genoemd, niet eerder.

Ik wacht vanaf begin juni 2010 op een 2.0 diesel. Ik heb regelmatig contact met zowel de leasemaatschappij als de dealer waar de auto in bestelling staat. Mogelijk komt de auto eind maart begin april, maar zekerheid kunnen ze niet geven. Door een datum af te geven maar niet kunnen waarmaken, stoot je alleen maar mensen tegen het zere been. Daarentegen blijft het natuurlijk knullig en uitermate dom van Hyundai hoe ze nu omgaan met hun klanten. Het is een inschattingsfout geweest van Hyundai waar de klant en dealer de dupe van zijn.

• Ed

Vandaag besteld, IX35 2.0 CRDI HP………ik denk, zal even googlen op levertijden omdat de garage me nog niets kon vertellen over levertijden…….nu begrijp ik waarom…..goed vooruitzicht.

Ik hou jullie op de hoogte

Ed

• Tom

Net gebeld door de dealer. Hij staat er…

• De Nékes

Tja, weet ook niet hoe het komt dat mijne al in mei geleverd wordt; misschien omdat het in België is, redelijk basis (Lounge zonder L- of F-pack), misschien wel door de kleur (Infra Red). Mij hoor je in ieder geval niet klagen…(tu)

• Dennis

Je had beter een IX36 kunnen bestellen.

wij wachten al 9 maanden op een diesel HP I-catcher 4WD en nog steeds geen bericht. :(

Ik hoop wel voor je dat de inruil prijs vast staat, maar dat zullen ze nu niet meer doen.

Groeten Dennis

• Ed

Heb net van de dealer gehoord dat de eigen hyundai fabriek de IX35 (Diesel) in Mei gaat produceren. Nu gebeurd dit nog deels in de Kia Fabriek. De auto zou in Juli / Augustus geleverd kunnen worden maar keiharde garantie's konden ze me niet geven. Als ik dit allemaal lees kan ik me voorstellen dat er een MEGA achterstand is welke ingehaald moet worden, en dus de geschatte leverings datum van Juli / Augustus niet gehaald kan worden, dit is geheel afhankelijk van; de mate van achterstand en hoe snel de broodjes van de band gaan rollen……moeilijk voor ons te bepalen. Alleen de heren in Czech Republic hebben hier zicht op. Naar mijn mening is er maar 1 reden om de locale dealers/verkoop punten niet te informeren over de levertijden en dat is om de order stroom zoveel mogenlijk instand te houden.

Groetjes,Ed