levertijd hyundai ix 35

• Willy

Ik hoop dat je gelijk krijgt, want mij hadden ze een levertijd van 10 weken belooft en intussen wacht ik al 8 maanden op mijn 2.0 benzine 4x4 automaat i-catcher. Er is nog niets bekend over de levering, kan over een paar weken zijn maar ook over een paar maanden of nog langer.

• marco

hoi medewachters nou levering zal wel even gaan duren las dit artkel telegraaf uit 17 feb 2011

staat in dat de auto nog steeds uit de kia fabriek komt en pas twee deelft uit de hyundai fabriek en dat er gewoon heeel veel bestels zijn

maar lees hier onder maar stukje uit de telegraafdo

17 feb 2011, 12:08

Hyundai splitst Europese productie AMSTERDAM - De ix20 en ix35 zullen vanaf de tweede helft van dit jaar in zowel Hyundai's eigen Europese fabriek te Tsjechië als in de Kia-faciliteit te Slowakije van de band rollen. Momenteel ziet de ix35 het Slowaakse levenslicht, de ix20 rolt in Tsjechië van de band.

De Koreaanse autobouwer ziet zich genoodzaakt te schuiven met de productieplaatsen, aangezien beide Hyundai-modellen beter dan verwacht verkopen, terwijl ook de vraag naar de Kia Sportage enorm is. Voor de ix35 bijvoorbeeld, rekende Hyundai op een verkoopvolume van 33.000 eenheden over 2010, maar dat werden uiteindelijk 100.000 orders. De i30 wist eveneens een verkooprecord te boeken.

• Bart

@Bas

Ik vrees dat je nog wat zal moeten wachten, Bas. Ikzelf heb de mijne (2,0, dieselversie) besteld op 16 augustus. Mijn Belgische dealer vertelde me vorige week dat de bestellingen van augustus aan het binnenkomen zijn. In juni wil ik met de wagen op vakantie. Ik hoor dat het bij vele andere merken (Kia,…) niet anders is, maar zes tot negen maanden wachten, nadat je enthousiast een prachtige nieuwe wagen hebt besteld, is eigenlijk niet meer van deze tijd. Ondertussen laat mijn huidige wagen (Renault Scenic) het nog (net) niet afweten, maar voel ik wel steeds meer de drang om hem bij het huisvuil te zetten. Probleem: ik kan niet zonder wagen.

• Ton

Hoi

Mijn ix35 i-catcher 2.0 benz. automaat, besteld 24 aug 2010 is bij de dealer!

Het wachten is nu op de dealer omdat er nu blijkbaar een heleboel tegelijk afgeleverd worden. Maar dat duurt nog maar een paar dagen. Ben zeer benieuwd.

• marco

hoi ton zou mooi zijn gaan ze toch inlopen hoor het wel als je hem hebt

• henk

Mag ik vragen bij welke dealer je de auto besteld hebt. Ik wacht sinds 22 september 2010 op dezelfde uitvoering.

Het laatste contact met de dealer (Broekhuis Almere) dateert van 8 februari en ze hadden geen enkel idee wanneer

er geleverd kan worden. Als ik kijk naar jouw besteldatum krijg ik toch weer hoop dat er op afzienbare termijn geleverd kan worden.

• frank

behandel ons nu eens eindelijk als mensen en nie als een stuk vuil laat ieder nu eindelijk eens weten hoe het met de levering zit een melding van de leveransier is al genoeg

• Tom

Hallo,

Ik heb de Ix35 23 oktober 2010 besteld. Ben een week of twee geleden gebeld door de dealer (vd Linden Zoetermeer) dat de auto in Nederland is (RCT Rotterdam). Kon hem eventueel al krijgen maar heb gekozen voor 5 maart. Kijken of het ook zo is…anders heb ik een probleem.

Groet,

Tom

• Tom

Het gaat om de Ix35 Icatcher automaat black pearl. :)o

Tom Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik heb de Ix35 23 oktober 2010 besteld. Ben een

> week of twee geleden gebeld door de dealer (vd

> Linden Zoetermeer) dat de auto in Nederland is

> (RCT Rotterdam). Kon hem eventueel al krijgen maar