levertijd hyundai ix 35

• duklst kevin

heb mijn auto besteld op 16januari de verdeler zei me dat hij ten laatste 28mei geleverd zou worden hopelijk is het zo,het gaat over een hyundai ix35 lounge met luxury pack grtz

• Johan

Ik mag hopen dat jouw dealer gelijk heeft want ik heb mijn IX35 zowat gelijktijdig besteld en mijn dealer houdt nog steeds 30 juni (zonder garantie) aan als afleverdatum.

duklst kevin Schreef:

——————————————————-

> heb mijn auto besteld op 16januari de verdeler zei

> me dat hij ten laatste 28mei geleverd zou worden

> hopelijk is het zo,het gaat over een hyundai ix35

> lounge met luxury pack grtz

• Storm

Begrijp niet waar alle verhalen vandaan komen, volgens de importeur (greenib) hebben ze een lijst met alle leveringen tot 27 maart. Alles wat daarna uit de fabriek komt hebben ze geen zicht op. Half maart komt er weer een nieuwe lijst met de leveringen na 27 maart, dus als greenib de juiste info aan mij heeft verstrekt, kan geen enkele dealer (zij krijgen ook hun info van Greenib) vertellen dat er IX35 modellen in april,mei of juni geleverd gaan worden.

Mijn auto IX35 2,0 crdi business edition, machine zilver is in juli vorig jaar besteld en hij staat helaas nog niet op de lijst tot 27 maart. nog even wachten dus.:(

• Wim

Mijn IX35 is half oktober besteld. (1.6 gdi Style). Was eerst januari, toen februari en nu wordt er ook al juni genoemd.Kan dit zo maar? Ik heb de verkoper vooraf geinformeerd dat ik een snelle levering wilde ivm de staat van de huidige auto. Werd toen volop beaamd, maar staat natuurlijk niet in de verkoopovereenkomst. Mondelinge toezeggingen zijn toch ook rechtsgeldig? Dit bezorgt ons volop extra kosten ivm vakanties etc.

• Dennis

Beste Wim,

Je bent vanaf het begin al voorgelogen. Wij hebben onze IX35 in mei 2010 besteld, hij zou

in augustus geleverd worden. In oktober wist men dus al heel goed dat de levertijd nooit

meer gehaald zou worden. Bij iedere dealer was dat al lang bekend. Vervelend voor jullie.

Wij hebben trouwens onze auto nog steeds niet……..

• sandro

Besteld op 18 januari 2011 ix35 1.6 gdi lounge:gezegde levertijd 15 februari,2 weken later telefoon gehad,sorry maar tis al uitgesteld tot eind maart,anderhalf week erna telefoon van hyundai hoofdkantoor tzal ten laatste eind mei worden,ik zeer lastig veel op en af geloop naar garage nu heeft de garage waarschijnlijk de identieke wagen gevonden als ik besteld had in voorraad bij een collega in duitsland dus woord zeer waarschijnlijk naar hier ingevoerd en dan is hij voor mij,ben eens benieuwd als het waar is

• frank

wim heb het zelfde probleem gehad vrijdag auto heeft het begeven maar heb een vervang wagen gekregen gratis van dealer via hyundai motors belgie tot ix354 er is rij nu met een matrix ( dealer is van weelde belgie (willems) )

• werner

Ik heb de mijn 35 besteld begin september en mijn dealer weet nog altijd niet of hij nu :al op de productielijn zit, dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moed X( (td)

• sandro

Zoals gedacht weer slecht nieuws,de wagen die in duitsland stond was de basisversie dus mankeert een hele boel opties ten opzichte dan wat ik besteld had dus tzal verder wachten worden levertijd:niemand weet nog van iets,bedankt hyundai!!!

• burger

Hoi!

Wij hebben de ix35 1.6 bleudrive in okt 2010 besteld. Als het goed is is hij nu in Rotterdam. De overdracht staat op 4 mrt, let's hope!!

Hij zou eerst in december al komen… We waren 1 van de eersten die dat type bestelden.