levertijd hyundai ix 35

• Ruud

Het wonder is geschiedt !!!!

De IX35 I-Catcher 2,0 Diesel is bij mijn dealer binnen. Ga hem zaterdag halen.

Besteld in juni 2010…dus…reken maar uit….

en nu maar hopen dat ie het wachten waard is geweest.

Houdt moed… hij komt echt, lotgenoten !!

• Ruud

Eindelijk…. mijn IX35-I-Catcher 2.0 HP Diesel is gearriveerd. Zaterdag ophalen

Besteld in Juni 2010 dus….. reken maar uit

Nu maar hopen dat ie het wachten waard is geweest

Ik wens de andere wachtenden sterkte en een spoedig bericht van jullie dealer

• Fred

Ik heb in mei 2010 een I-catcher CRDI 4wD automaat besteld. Vandaag te horen gekregen dat hij 11 maart in produktie gaat. Heb nog overwogen te annuleren, maar wat moet je dan? Hij is en blijft mooi, maar ook een “mooie” levertijd. Alternatieven zitten nu ook op 4 maanden, zeker met deze uitvoering. En dan heb ik het nog niet eens over het bedrag. Nee, ik wacht nog tot begin april!!

• Johan

Mijn IX35 1.6 GDI Benzine is nu zo'n 4 weken geleden besteld geworden.. Vandaag gepolst bij de dealer of al iets meer bekend was over mogelijke levertijd.. Verwachting is nog steeds gelijk aan opgave op besteldatum zelf (20 weken levertijd, eind juni verwacht).. Het grote probleem zit hem in het feit dat Hyundai niet in de planning van de fabriek kan kijken (geen koppeling). En dat in deze moderne tijden… Voor wat de dealer kan zien was de status nog steeds “in bestelling”.. Meer dan dat is niet zichtbaar.. Voor hetzelfde geldt staat de auto over 3 weken in Rotterdam, maar het kan dus goed ook nog 4 maanden gaan duren… Totaal geen zekerheid helaas :(((

• Jaap

Hier een IX35 1.6gdi Style begin november besteld. Afspraak was midden januari leveren, En als het erg tegen zou zitten, midden februari. Ondanks herhaald vragen dus niets gehoord. Communicatie van Hyundai is slechter dan slecht. Nog nooit zo'n beroerde start met een nieuwe auto gehad.

• Will

Hallo,

Ik krijg zojuist bericht van mijn dealer dat mijn auto 21 maart in Nedeerland is en dus half april geleverd gaat worden.X(

EINDELIJK heb bijna 1 jaar gewacht heb hem 26 april 2010 besteld.>:D<

• Chris

Wij hebben de 1.6 Styleversion begin november besteld. Leverdatum zou 1 februari of later zijn. Hoeveel later …. dat weten we niet.

In ieder geval meer dan 18 dagen.

We wachten rustig af.

• Jan

Rijdt nu 2 weken in een 2.0 crdi hp business. Uit voorraad gekocht vanwege annulering lease (iemand van hier). Originele bestelling elders geannuleerd. Wachtte sinds augustus. Bevalt prima en kan de klachten omtrent sturen niet delen, stuurt prima. Nu 2500 km gereden. Hij is wel dorstig, met rustige rijstijl ca 1:13.

• Bas

Tsja wij hebben de 1.6 besteld in november 2010, nog steeds geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden, ook de dealer en de importeur hebben geen enkel idee.

• De Nékes

Als ik het goed begrijp uit bovenliggende berichten gaat de levering van een benzinemotor vlotter dan een diesel…

Ik heb eind januari een 2L benzine 4x4 met automaat besteld (jaja, en een rooie!), zou eind juni geleverd worden, hopelijk klopt dit een beetje.

Begin toch een beetje ongerust te worden na het lezen van deze uitspraken::o