levertijd hyundai ix 35

• Ed

Ik wacht sinds 1 oktober op mijn IX35, dus nog “even” geduld denk ik.:(((

Johan Schreef:

——————————————————-

> Eind deze week is mijn Hyundai IX35 Business

> Edition (1.6 GDI) besteld geworden door de

> lease-maatschappij… Vanuit de dealer is daarbij

> nu aangegeven dat de verwachte levertijd momenteel

> 20 weken bedraagt (na bestelling)… Hopelijk gaat

> het iets sneller want anders beginnen de

> levertijden van de benzine-variant ook al hard op

> te lopen :(((

• Angelina

Ik heb een hyundai ix35 1.6 in bestelling staan sinds 15 december 2010. Afspraak was dat deze auto half februari 2011 geleverd zou worden. Vandaag van de dealer begrepen dat de auto in februari wellicht niet mee kwam omdat de fabriek maand dicht is geweest??? Het wordt nu doorgeschoven naar maart dus ik vrees het ergste.

• johny

zeker doed want ik had ook eerst een ix 35 besteld na 6maanden was ik het wachten moe ,

dan heb de ix 35 geanuleerd nu rijd ik met een nieuwe kia sportage ik heb maar 2 weken op moeten wachten na de bestel datum ik echt zeggen het is echt de moeite waard voor een nieuwe sportage te kopen

• Bob

Ach ja,ik blijf dan toch liever wachten op een ix35. Vind de Hyundai toch net iets mooier dan de Kia, kwestie van smaak (:P)

Al meer mensen mijn vorige bericht bij hun dealer weten te verifiëren m.b.t. lang wachtenden en leveringen voor eind maart?

Ik ben inderdaad erg benieuwd of er al mensen zijn die al bericht hebben gekregen over eventuele levering.

• lucodb

Had de mijne( 4x4 , 2 crdi, executiev) besteld 4 september, dealer had een voorkoop gedaan en levering was beloofd eind oktober, ….. werd begin december,….eind december nog niks,…. tzal eind januari worden????

Uiteindelijk geannuleerd en een Ford Kuga gekocht ( wel 2x4 maar voor de rest dezelfde opties, kost wel 3000 euro minder) en ik rijd er nu twee weken mee en zeer tevrden.

• Dennis

Hallo mede langwachtende,

Gisteren heb ik onze dealer gesproken.

Volgens hun willen ze inderdaad, de bestelde auto's voor september 2010, voor juli 2011 geleverd hebben.

Wij hebben zelf een IX35, diesel HP, i-catcher, 4wd in mei 2010 besteld. Wij balen natuurlijk ook en hadden graag

al rondgereden maar onze inruilprijs staat vast (we hebben nog nooit zo goedkoop gereden na een inruil). De dealer baalt er meer van en

hoopt nog steeds dat wij van de koop afzien (mooi niet dus…….).

Volgens de dealer waren wij de eerstvolgende diesel die bij hun geleverd zou worden. Er waren wel al diesels onderweg (maar nog niet die van ons).

We wachten dus nog maar weer geduldig af.

Dennis

• marco

hoi is er al iemand die 1.6 heeft of komen die helemaal later

ik hoop nog steeds eind maart maar als ik alle berichten lees vrees ik maart 2012

maar ok wacht maar af

alleen jammer als je besteld dat ze dan gewoon zeggen oh maximaal 4 maanden terwijl ze misschien al weten dat dat niet gaat lukken

maar ok wie weet komt hij op tijd

• Tahasa

Hallo daar,

Eindelijk dan toch, het is zover. Onze auto staat sinds vandaag bij de dealerX(

Uiteindelijk dus meer dan 10 maanden levertijd.

Ben echt superblij, want mijn hoop was erg laag dat hij ooit nog zou komen.

En nu afwachten of hij, zoals de importeur zegt, de moeite waard is om zolang te hebben gewacht.

Ik hoop dat mijn mede wachtenden ook heel snel bericht krijgen, ik hou het forum in de gaten.

• Ruud

Tahasa, gefeliciteerd

Ik hoop dat het grote genieten kan beginnen.

Ben zeker geinteresseerd hoe hij bevalt.

• jan

Wat zal ik zeggen… Wachtte al vanaf week 32 op een business 2.0 diesel, piston grey. Dealer welke aan mijn garage zou leveren had geen idee wanneer hij zou komen… Kan dealer uiteraard niets aan doen. Echter half januari vond ik een 2.0 diesel business in de vrije voorraad bij andere dealer. Mijn garage heeft wat kunnen regelen, en sinds vanmorgen rijden we. Inderdaad in een van de weinige diesels. Bevalt tot nu toe goed.