levertijd hyundai ix 35

• mastbooms frank

tot verleden zondag was er autosallon in brussel ben naar hyundai gestapt gevraagd waarom het zo lang duurd voor het leveren van en benzine ix35 shannon green (greenib) heb toen een verantwoordelijke gesproken en mijn probleem uitgelegd zij ging toen kijken en ineens had ik een chassi nummer + een email verstuurd met bevestiging naar mijn dealer heb hiervan coppy gekregen en mijn dealer had er nog 3 benzine verkocht krijg zaterdag hiervan meer te horen of het ook geholpen heeft

• Bob

Ik heb net nog even contact gehad met mijn dealer. Hij heeft met een aantal andere dealers een gesprek gehad met Hyundai Nederland (greenib). Op dit moment is Hyundai alleen bezig met het wegwerken van de achterstallige bestellingen. Voor eind maart 2011 zullen alle lang wachtenden (maart t/m augustus) onder ons voorzien worden.(tu) Dit geldt met name voor de 2.0 CRDI uitvoeringen. Voor wat betreft de benzine variant, geen idee. Er is ook als advies naar de dealers aangegeven om voorlopig geen IX35 2.0 CRDI te verkopen. Eventuele nieuwe bestellingen hiervan worden niet eerder geproduceerd dan na de verhuizing van de fabriek van Zilina naar Nošovice in Tsjechië (1 juli 2010) en hebben een levertijd van 8 tot 12 maanden.

Nu maar hopen dat de afspraak wordt nagekomen. Ik begin zo langzamerhand spuugzat te worden van de niet haalbare levertijden welke ze elke keer geven.:?

Bob

• Tahasa

Ik mag het hopen, dat het eindelijk gaat gebeuren. We hebben straks een jaar geleden gekozen voor deze auto. Ook om medische redenen, en nu zit ik nog met een lage auto en een te kleine kofferbak. We hadden dus al besloten om per 1 April of te annuleren, of een andere leenauto laten regelen door de dealer. Zijn ook al bij andere merken langs geweest om keuze te maken voor alternatief.

Ik hoop echter dat onze auto nu echt eens een keer komt. Ik heb er alleen geen vertrouwen meer in. Zijn paar dagen weg geweest, en zijn toen in Belgie bij dealer naar binnen geweest. Die vertelde dat ook daar grote problemen zijn, en de diesels al niet meer verkocht worden omdat ze toch niet te leveren zijn. De fabriek maakt zoveel mogelijk auto's van het zelfde soort. Dus bijv de i catcher word minder bestelt dus maken ze dan pas als er genoeg is. Deze dealer heeft zoveel mogelijk landen gebeld en niemand kon hem aan diesels helpen. Wel had hij er bij de start al 20 ingekocht, en tot nu is er met die auto's niks aan de hand, en rijden prima. Dus de motor is goed.

Dus vol verwachting wacht ik af, na Bob zijn bericht……….

Hanny

• Ruud

De IX35 HP Diesel die ik sinds juni 2010 in bestelling heb is er ook nog steeds niet.

Laatste wat ik gehoord heb is maart 2011. (Voor wat het waard is.)

Inmiddels ook een reisje naar Tjechie aangeboden gekregen.

(en vriendelijk afgewezen: Wat moet ik in een fabriek waar ze I20/I30 maken als ik een IX35 besteld heb? )

Dus gewoon nog even wachten.

Ik zou het wel prettig vinden als iedereen die de IX35 dan toch eindelijk krijgt, ook even een berichtje hier plaatst.

Dat houdt de moed erin voor de andere “wachtenden” Afgesproken?

• Will

Ik hoop dat Bob gelijk heeft.

Zal morgen eens informeren bij mijn dealer zou heel mooi zijn als ik mijn auto voor eind maart heb.

Dan wacht ik er pas 11 maanden op dus valt wel mee toch!! en kan ik er dit jaar wel mee op vakantie iets wat ze mij vorig jaar belooft hadden.

Will

• Fred

Bob Schreef:

——————————————————-

> Ik heb net nog even contact gehad met mijn dealer.

> Hij heeft met een aantal andere dealers een

> gesprek gehad met Hyundai Nederland (greenib). Op

> dit moment is Hyundai alleen bezig met het

> wegwerken van de achterstallige bestellingen. Voor

> eind maart 2011 zullen alle lang wachtenden (maart

> t/m augustus) onder ons voorzien worden.(tu) Dit

> geldt met name voor de 2.0 CRDI uitvoeringen. Voor

> wat betreft de benzine variant, geen idee. Er is

> ook als advies naar de dealers aangegeven om

> voorlopig geen IX35 2.0 CRDI te verkopen.

> Eventuele nieuwe bestellingen hiervan worden niet

> eerder geproduceerd dan na de verhuizing van de

> fabriek van Zilina naar Nošovice in Tsjechië (1

> juli 2010) en hebben een levertijd van 8 tot 12

> maanden.

>

> Nu maar hopen dat de afspraak wordt nagekomen. Ik

> begin zo langzamerhand spuugzat te worden van de

> niet haalbare levertijden welke ze elke keer

> geven.:?

>

> Bob

• Fred

Bob Schreef:

——————————————————-

> Ik heb net nog even contact gehad met mijn dealer.

> Hij heeft met een aantal andere dealers een

> gesprek gehad met Hyundai Nederland (greenib). Op

> dit moment is Hyundai alleen bezig met het

> wegwerken van de achterstallige bestellingen. Voor

> eind maart 2011 zullen alle lang wachtenden (maart

> t/m augustus) onder ons voorzien worden.(tu) Dit

> geldt met name voor de 2.0 CRDI uitvoeringen. Voor

> wat betreft de benzine variant, geen idee. Er is

> ook als advies naar de dealers aangegeven om

> voorlopig geen IX35 2.0 CRDI te verkopen.

> Eventuele nieuwe bestellingen hiervan worden niet

> eerder geproduceerd dan na de verhuizing van de

> fabriek van Zilina naar Nošovice in Tsjechië (1

> juli 2010) en hebben een levertijd van 8 tot 12

> maanden.

>

> Nu maar hopen dat de afspraak wordt nagekomen. Ik

> begin zo langzamerhand spuugzat te worden van de

> niet haalbare levertijden welke ze elke keer

> geven.:?

>

> Bob

Ik heb midden juni 2010 een I catcher 2.0 CRDI automaat 4wD besteld. inmiddels regelmatig telefonisch contact gehad met manager lease van Hyundai nederland

Het probleem ligt inderdaad grotendeels aan de dieselmotoren . De inschatting van het aantal van dit type in veeeeel te laag geweest.

het enige wat ik weet is dat de achterstand volledig is weggewerkt in juni van dit jaar (2011)

een andere auto is voor mij geen optie. Daarvan is de levertijd ook drie tot 4 maanden. Dus toch nog maar even geduld. Wel vreemd dat in tijden van technologische vooruitgang efr geen informatie voorhanden is.

• Fred

Ik heb midden juni 2010 een I catcher 2.0 CRDI automaat 4wD besteld. inmiddels regelmatig telefonisch contact gehad met manager lease van Hyundai nederland

Het probleem ligt inderdaad grotendeels aan de dieselmotoren . De inschatting van het aantal van dit type in veeeeel te laag geweest.

het enige wat ik weet is dat de achterstand volledig is weggewerkt in juni van dit jaar (2011)

een andere auto is voor mij geen optie. Daarvan is de levertijd ook drie tot 4 maanden. Dus toch nog maar even geduld. Wel vreemd dat in tijden van technologische vooruitgang efr geen informatie voorhanden is.

• Will

Ik heb deze week een mail gedaan naar de importeur, dit is hun reactie.

Graag reageren wij op uw email van 25 januari jl.

Helaas kunnen wij momenteel nog steeds geen uitspraak doen over de verwachte levertijd van uw Hyundai ix35. Wel weten wij dat uw Hyundai niet voor eind februari 2011 in Nederland wordt verwacht.

Het spijt ons zeer dat wij u nog steeds geen duidelijkheid kunnen verschaffen omtrent de levertijd van uw Hyundai ix35.

Met vriendelijke groet,

Sabine Heemskerk

Dus nog steeds geen zekerheid.

Groetjes Will

• Will

Ik heb deze week een mail gedaan naar de importeur, dit is hun reactie.

Graag reageren wij op uw email van 25 januari jl.

Helaas kunnen wij momenteel nog steeds geen uitspraak doen over de verwachte levertijd van uw Hyundai ix35. Wel weten wij dat uw Hyundai niet voor eind februari 2011 in Nederland wordt verwacht.

Het spijt ons zeer dat wij u nog steeds geen duidelijkheid kunnen verschaffen omtrent de levertijd van uw Hyundai ix35.

Met vriendelijke groet,

Sabine Heemskerk

Dus nog steeds geen zekerheid.

Groetjes Will