levertijd hyundai ix 35

• Bob

Tahasa, Super gefeliciteerd. Veel veilige kilometers.

Wellicht zijn de berichten van mijn dealer toch gebaseerd op de waarheid. Jij 10 maanden, ik zit nu op 9, dat betekend volgende maand mijn IX35?

Laten we het hopen dat er nu versnelling in gaat zitten.

We wachten af…..

• marco

hoi eindelijk iemand die zijn aujto heeft ben ook benieuwd hoe hij rijd

maar heeft iemand ook al 1.6 ontvangen of gehoord hou laaaaannng hoij nog moet wachten

ik heb hem zelf pas op 7 jan 2011 besteld tja en dealer zegt dan 1 tot 4 maanden levertijd

Maar als ik dit forum zo lees kan het wel langer gaan duren.

maja wachten ma af misschien valt het nog mee

ma als iemand zijn auto krijgt zou het leuk zijn dat je dat meld hoeden wij de moed erin haha

• carinaaa

hoi tegek dat tahasa zijn auto heeft gehad ben ook benieuwd hoe hij bevalt

heb zelf 7-1-2011 een witte style 1.6gdi bestel dealer vertelde mij 1 tot max 4 maanden levertijd

maar als ik nu hier zo eens kijk vrees ik het ergste

maar heeft iemand al een 1.6 gdi benzine ontvangen?

• marco

test

• marco

mooi dat tashasa de ix35 heeft maar voor de rest hoor je niet dat iemand zijn auto heeft heb zelf een 1.6 gdi style besteld een witte op 7 jan 2011 besteld pas levertijd volgens dealer 1 tot 4 maanden ma als ik hier alles lees schrik ik wel ma al iemand een 1.6 geleverd gekregen

• Johan

Mijn 1.6 GDI (Bus.Edition) is zo'n 1.5 week later besteld geworden en de dealer gaf aan dat de levertijd zo'n 20 weken was (indicatie).. Maar je merkt dus al aan de diversiteit aan antwoorden (1 - 5 maanden) dat ook Hyundai zelf geen grip heeft op de planning.. Op zich een slechte zaak, maarja.. wat doe je eraan ??

marco Schreef:

——————————————————-

> mooi dat tashasa de ix35 heeft maar voor de rest

> hoor je niet dat iemand zijn auto heeft heb zelf

> een 1.6 gdi style besteld een witte op 7 jan 2011

> besteld pas levertijd volgens dealer 1 tot 4

> maanden ma als ik hier alles lees schrik ik wel

> ma al iemand een 1.6 geleverd gekregen

• Hans Purmerend

Misschien komt er toch een beetje licht aan het einde van de tunnel. Ik heb mijn IX 35 i-catcher 2.0 benzine automaat besteld op 11 augustus bij mijn dealer in Purmerend. De verwachting bij de bestelling was ongeveer vier maanden. Aanstaande vrijdag kan ik de auto ophalen, na zes maanden en een week. Wel lang en we zijn natuurlijk allemaal jongens die met onze auto willen spelen maar echt dramatisch is het nu ook weer niet. Bovendien: inruilprijs is inruilprijs dus financieel is het zelfs niet onaantrekkelijk als privé-rijder. Ik volg ook het nieuws op de site Hyundaiboard.de en dan wordt je niet vrolijk van de reviews over de dieselmotoren waar Hyundai zich lelijk in verslikt lijkt te hebben. Voorlopig ga ik er vrijdag eens goed van genieten!

• piet

Ik heb ook een catcher automaat besteld in september dus dan nog een maandje wachten voor mij.

• marco

ja klopt als ze nou gewoon is een echt antwoord gaven weet je het maar als ik lees hoeveel er aan het lijntje gehouden word is dat niet normaal

en dan de importeur ma zeggen wij kunnen niet in de produktie kijken met onze computers dan denk ik hallo tis 2011 hoor of tellen ze daar nog met tel raan haha

maar kan begrijpen dat als je als sommigen al 10 maanden zit te wachten gek er van word

maja we kunnen alleen maar hopen tis en blijft eem mooie auto

• Walter

Ik weet niet hoe men het bij Hyundai doet, maar dat de levertijd/productietijd niet bekend is, is toch echt niet normaal en zeker niet van deze tijd.

Mijn bestelling(Diesel) is van 13 augustus en de productie datum is nog niet eens bekend.

Wat zal ik zeggen ben het beu en als ik morgen geen garandeert leverdatum hoor wordt het annuleren.

Jammer want is een hele mooie wagen.