heb 7 jan 2011 een 1.6 style besteld levertijd 1 tot 4 maanden vond dat al raar
maar lees nu zulke lange levertijden schrik daar van zal dat bij 1.6 ook zijn iemand ervaring daar mee
Op 09-12-10 mijn 1.6 GDI Style besteld. Zou uit zgn voorbestelling (vooraf door dealergroep al ingekocht) moeten komen. Bij verkoop werd aangegeven af te leveren medio maart 2011.
Dus ook ongeveer 4 maanden wachten. Ik heb al een paar vrachtwagens met 1.6 GDI zien rijden om af te leveren bij de dealers. Dat geeft hoop maar ik heb nog geen ervaringen gehoord of gelezen over de afleveringen van 1.6 GDI.
Afwachten hoe het gaat lopen.
Eind deze week is mijn Hyundai IX35 Business Edition (1.6 GDI) besteld geworden door de lease-maatschappij… Vanuit de dealer is daarbij nu aangegeven dat de verwachte levertijd momenteel 20 weken bedraagt (na bestelling)… Hopelijk gaat het iets sneller want anders beginnen de levertijden van de benzine-variant ook al hard op te lopen ((
1.6 GDI style besteld begin oktober via voorraad bestelling die in augustus was genomen door dealer afspraak dat hij eind januari geleverd zou worden (zeker weten meneer) nu nog geen auto geleverd (kan nog) maar de dealer geeft aan dat hij het ook niet weet. Afwachten dus maar zeker rekenen op 5 maanden dus. Dat is tot nu toe mijn wachttijd.
Hallo Iedereen
Zoals iedereen hier een beetje ben ook ik het lange wachten beu. Heb mijn ix35 bestel in juni. En die ging eind september geleverd worden, toen ging het december zijn daarna januari. Is nu de laatste week van januari en nog altijd niks gehoord nu eens langs gaan bij de dealer en zien wat die te zeggen heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?