levertijd hyundai ix 35

• fietje

Wij hebben onze auto besteld op 23/05/10 en tot op heden hebben we hem steeds niet! We zouden hem misschien kunnen bekomen in mei!!!!!

Ook wij hebben het aanbod gekregen om over te gaan naar de 1700 cc Blue versie, het nieuwe model dat in okt/nov. vorig jaar is uitgekomen…

HALLO….ze kunnen niet volgen met de 2000 cc motors wegens het gigantisch succes (hebben ze ons verteld in de garage) maar ze kunnen wel een nieuw model uitbrengen, begrijpe wie het begrijpen kan! :S

Fietje

• gabeler

De auto is uitvoorrad leverbaar in diverse uitvoering met hoge korting

• Pascal

Ik heb vandaag mijn IX35 opgehaald :)

Ik heb een 2.0i 2WD Bussiness Edition met panoramisch dak. Deze heb ik begin juli besteld, het heeft dus zo'n 6 maanden geduurd. Auto bevalt prima, echt de moeite waard om nog even te wachten!!

De dealer zei trouwens dat alle auto's die voor september 2010 besteld zijn, die gaan geleverd worden voor augustus 2011. Auto's wat na september zijn besteld worden na augustus 2011 geleverd….

• Erik

Hyundai IX35 Style Version.

Zie alleen maar negatieve berichten.

Ik heb mijn auto op 20 december 2010 besteld bij Hyundai Janssen in Kerkrade.

Mijn nieuwe auto werd op 5 januari 2011 afgeleverd.

Eerste rijervaringen zijn prima.

Tevens nieuwe winterbanden met lichtmetalen velgen laten momteren, ook deze konden direct geleverd worden.

Al met al een topprestatie van Hyundai Janssen te Kerkrade.

• Brian

In het zelfde schuitje als Erik. Ook ik heb positief ervaring met de levering.

17 december een 2.0 i-Catcher black pearl besteld bij Noteboom Rotterdam,

Gisteren (binnen 4 weken) telefoontje dat hij al bij Noteboom staat! Terwijl ik er vanuit ging dat ik ook min 6 mnden moest wachten en me daarop had ingesteld :)

• Tahasa

Om wat voor I Cather gaat het dan? Wij nl. de hp diesel. En wij wachten nu toch echt al meer dan 9 maanden.

Zijn vandaag zelfs op onderzoek geweest voor een alternatief, omdat ik er niet meer op reken dat deze auto er binnen een jaar zal zijn.

We hebben dan ook 1 April als uiterste datum gestelt. Liever zou ik in de ix35 rijden, maar mijn geduld is aardig op.(td)

• Pierre Vereecken

Ik had in mei 2010 een CRDI 2.0 Luxery besteld en op 20/12/2010 kon mijn deler en ook de importeur niet zeggen wanneer ik hem ging hebben ik heb dan op 20/12/2010 beslist een 1,7 CRDI luxery te nemen en ik bol er al mede van gisteren en ik moet zeggen de eerste indruk geweldig.

Groeten

Pierre uit Belgie

• Bob

De lange levertijden hebben echt te maken met de 2.0 CRDI motoren. Ik zelf heb ook een termijn van maart/april als uiterste periode. Ik heb de leasemaatschappij gevraagd wat de levertijden zijn als ik omschakel naar een 1.7 CRDI. Zij geven aan dat daar ook lange levertijden voor zijn. Eén positief nieuws: ik zie langzaam steeds meer diesels komen in januari (fora, autotrack, etc.) Zelfs bij de dealer staat een 2.0 CRDI Style in pearl black. Ik begin voorzichtig weer wat hoop te krijgen. We wachten af.

• Bart

Hallo iedereen,

Ikzelf heb me op 16 augustus ook een dieselversie 2.0 met Luxury packet aangeschaft. Zit ook nog steeds te wachten. Technische controle van oud voertiog komt eraan, ook de vakantie met de wagen is reeds geboekt (juni). Ik blijf voorlopig ook in het ongewisse, en denk er sterk aan van een 2.0 naar een 1.7 motor over te schakelen. Caravan of aanhangwagen heb ik niet, en een snelheidsduivel ben ik al zeker niet. We denken na…

• Johan

Volgende week wordt mijn Hyundai IX35 1.6 GDI Business Edition (incl. panorama-dak) besteld.. Ben benieuwd hoe lang de levertijd hiervan zal zijn… Volgens de leverancier moest ik rekening houden met 3 - 4 maanden, maar de berichten hier lezend kan het net zo goed langer gaan duren (maar ook korter)… Iemand enige ervaring met de levertijd van de 1.6-versie momenteel ??