levertijd hyundai ix 35

• Will

Hoi Hanny,

Zou ik kunnen doen mijn vrouw invullen maar in de brief staat reis voor 1 persoon dus niet dat ik een rekening aan mijn broek krijg.

Ik zit inderdaad ook op een 4 wiel aangedreven diesel 184 PK met automaat te wachten vanaf eind April.

Groetjes Will

• Willy

Ik heb geen brief gehad… Zou dat dan betekenen dat mijn ix binnenkort binnenkomt?

De dealer weet van niks, maar zegt wel dat vooral de combinatie 4WD met automaat een probleem is.

• Pierre

Willy

Ik heb een ix35 Diesel 2.0crdi besteld 15/5/2010 en die is ook nog niet geleverd staat nu voor 31/1/2011 maar de inporteur denkt dat hij dan nog niet zal binnen zijn want die zegt dat er problemen zijn met de diesel motoren. Dus heb ik beslist naar een 1700 cc Diesel te gaan en die leveren ze half januari 2011 want die is al bij de importeur in kontich, dus geziet ze weten het zelf niet ze houden ons in Belgie ook zoet gelijk in Nederland

Pierre

• J. Dost

Ik wacht nu al sinds maart 2010 op de ix-35. Ik heb van mijn dealer (Mido Doetinchem) de verzekering gekregen dat mijn i-catcher diesel in 2011 wordt uitgeleverd. Alleen de maand was nog onzeker ;-)

Achteraf hoop ik niet dat ‘35’ staat voor het aantal maanden levertijd….

• Bert

Afgelopen maandag mijn ix 35 afbesteld na 6 maanden was ik het meer dan zat. Geen brief en al helemaal geen uitleg over hoe en waar de problemen zitten. Maar wonder boven wonder na zeer boze mail en telefoontje met importeur kon er plotseling toch en brief komen met de mededeling dat er vanuit de importeur en delegatie naar de fabriek zou afreizen. Maar ook daar van verder geen bericht gehad.

Toen maar de auto afgezegd toen kwam de aap een beetje uit de mouw ze lopen ongeveer 70.000 auto's achter door problemen wat die zijn dat weet ik niet, en werd ook niet verteld mijn vertrouwen in hyundia is wel goed weg en dat komt mede door de zeer slechte communicatie.

• Tahasa

@Will,

Heb gebeld met de garage, die is er achteraan geweest, maar nee hoor, ons leed is niet zo hoog dat ze een tweede ticket aanbieden.

Ja we kunnen wel met 2 personen, dat kost dan 400 euro, tjakkaaaa.

Stelletje fkjas\lisvafb kjkjskd;.

Zit me al te bedenken wat voor mail ik zal gaan sturen. Wil graag weten hoelang we nog geduld moeten hebben. Zoals ze 2 maand geleden al zeiden, nog even geduld het zal de moeite waard zijn……. EVEN????????? De auto's moeten nog gemaakt worden, er zijn immers nog geen chassisnummers bekent? En word er niet gezegd dat na chassisnr het nog 8 weken duurt? Wat inhoud dat als hij nu gemaakt zal worden we 4 maanden verder zijn dan het mailtje van Greenib, met hun EVEN geduld.

Word jij nu niet boos elke keer als ze met smoesjes komen?

Ik wil liever niet annuleren, ik ben gewoon verliefd op die auto….. heb al wel om heen gekeken, maar heb nog niks gezien wat ik er voor in de plaats zou willen. Komt in 2012 wel een nieuwe mooie ix40 uit. Op markt brengen zijn ze goed in, maar leveren, ho maar…..

In ieder geval gelukkig nieuwjaar, die we hopelijk snel in de ix35 mogen doorrijden.

• Will

Hoi Hanny,

Jij ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Ik heb al naar verschillende auto's gekeken maar blijf toch weer op de IX35 terugkomen.

Ik ben alleen benieuwd wat mijn lease maatschappij gaat zeggen mijn oude lease contract is in Juli al verlopen en sinds oktober ben ik over mijn kilometers heen.

Wat ik laatst begreep van Greenib dat ze pas iets over de levering kunnen zeggen op het moment dat de auto bij hun voor de deur staat en dat hun eerder ook geen idee hebben wat er geproduceerd wordt.

Ik hoop in ieders geval niet dat ze eerst een chassisnr krijgen en dat dan de produktie pas begiint want dan zijn we weer 8 weken verder dan zit ik ongeveer op een levertijd van 1 jaar een Rolls Royce is eerder klaar.(die wordt met de hand gemaakt)

Mijn stille hoop is eind van de maand toch wel een telefoontje te krijgen meet een lever datum.

Dat wordt dan toch alleen naar Tsjechie helaas.

Groetjes Will

• Johan

Ik heb mijn Hyundai IX 35 besteld op 29/03/2010. Executice, zwart, panoramadak en volledig leder, motor 2.0 diesel.

Tot nu toe heb ik veel geduld gehad, na meerdere contacten met mijn dealer (die zelf met de handen in het haar zit) en de importeur die zelfs niet op mijn mails reageert, heb ik vandaag besloten om mijn bestelling te annuleren.

Heden bij de dealer langsgeweest, wagen heeft nog steeds geen datum, nu stond'm op 09/2011. Ondertussen zijn de 1.7 dieselmotoren binnen en deze zijn wel vlot leverbaar. Sijtig dat het zo moet lopen, mooie wagen met fijne invulling maar de commerciële communicatie van Hyundai trekt nergens op.

In tussentijd heb ik hier in België twee brieven ontvangen over een enquête wat ik van de wagen vond en als klap op de vuurpijl vorige week een offerte aanvrfaag voor een verzekering op mijn voertuig.

• ronald de visser

Vorig jaar juni ix 35 diesel geleverd gekregen.en wel als volgt:mail naar vijf dealers gestuurd,waarvan er een gereageerd heeft,met deze dealer onderhandeld en de koop gesloten(auto was in voorraad bij de dealet)

• Bob

Het diesel verhaal wordt nu nog leuker. Kwam dit bericht tegen:

Las ergens over een probleem dat Hyundai meende dat de diesel zonder balans-as uitgevoerd zou kunnen worden…. maar dat ze hierop terug zijn gekomen.

(eerste versies diesel die er ergens rondrijden) Mogelijk is dat de oorzaak van de leveringsproblemen. Al zou de 1.7diesel, als ze slim zijn wel goed gebouwd, dan toch inmiddels wel geleverd kunnen worden?

Blijft raar!