levertijd hyundai ix 35

• Berry

@Bob, misschien zetten ze er per 2011 wel van die mooie ledjes in net als bij de Sportage :D

Ik heb wel een proefrit gemaakt in een diesel bij de dealer in maart 2010, maar das de laatste diesel ooit gezien….

Het is inderdaad zo dat de auto er ineens kan zijn aangezien de dealer pas wordt geinformeerd op het moment de auto daadwerkelijk van de band schuift en dan hoeft ie alleen nog maar verplaatst te worden naar NL.

Het klinkt allemaal zo simpel >:D<

• topper

Dagrijverlichting is alleen verplicht op auto's waarvan het model uitkomt na 1-1-2011. De IX35 bestond al voor die tijd en heeft dus geen probleem en zal dus ook geen dagrijverlichting krijgen.

• Topper

Ik heb de 2.0 diesel ook van de week via de leasemaatschappij afbesteld. Wachte al vanaf begin mei.

Ik rijdt nu 1e week januari een Mazda 6 station, stond gewoon op voorrad in NL.

• Willy

Even over de dagrijverlichting.

Volgens mijn dealer kan dit softwarematig worden aangepast. Met de laptop kunnen ze aangeven dat bijvoorbeeld de mistlampen aangaan zodra de auto gestart wordt en dat deze dan uitgaan zodra de verlichting wordt ingeschakeld.

De mistlampen branden dan zonder verdere verlichting ( dus geen achterlichten ed ).

• Will

Hallo allemaal,

Ik kreeg afgelopen vrijdag 24-12 een brief van mijn dealer om het wachten wat te vezachten ben ik uit genodigd om mee naar de fabriek in tsjechie te gaan.

Het is een dag in de fabriek waar de I10,I20 en I30 worden gemaakt dus helaas niet de fabriek waar de IX35 wordt gemaakt.

Zijn er nog meer mensen die zo'n brief hebben gehad.

Groetjes Will

• Tahasa

He Will,

Wij hebben ook een brief ontvangen. Op zich een leuk idee, echter wij hebben als gezin een auto gekocht, en met deze goedmaker zou er maar 1 heen kunnen. Ik ga dus nog even bellen met de dealer of daar nog wat aan te doen is. Kunnen we niet samen dan maken we er geen gebruik van.

Groet,

Hanny

• Will

Hallo Hanny,

Mijn vrouw was ook teleur gesteld toen ze ze zag dat het maar voor een persoon was ik was ook liever samen gegaan.

Maar zij zegt het is jou auto dus ga jij maar.

Bij welke dealer hebben jullie je auto besteld.ik bij van Berkel in den Bosch

Want als het jou lukt wil ik het ook wel eens proberen om mijn vrouw mee te krijgen zij wacht tenslotte ook al net zolang als ik.

Groetjes Will

• DW te E

Hallo,

Beste een leuk idee om in de fabriek te kijken. Helaas dat ze hier de IX35 niet maken. Ik heb alleen niet zo'n brief gekregen maar de auto. Ben vandaag bij de dealer geweest om de auto te bekijken. Ik kan hem 4 januari ophalen. De 18" winterbanden met velg liggen er onder. Chrome jackets voor de deur grepen zijn erop gezet. Het is alleen nog wachten op de sidebars met steps. Auto bijna compleet.

Zwarte I-catcher 4x4 2.0 benzine. Nog een weekje wachten en dan kunnen we rijden.(tu)(:P):)o

• Will

Hallo,

Ja ik had ook liever begin januari mijn auto op gehaald maar het is heklaas niet anders.

Ik hoop alleen dat ik hem heb voordat ik naar de fabriek ga want dat is pas 10 maart.

Ik wens je veel rij plezier ik hoop dat hij het wachten waard is geweest zoals de importeur en de dealer elke keer zeggen als is ze bel.

Groetjes Will

• Tahasa

Will,

Heb nog niet gebeld, onze verkoper is er vandaag weer als het goed is.

Maarrrr heb wel even op de site gekeken voor de opgave van het uitje.

Je zou gewoon je vrouw kunnen invullen, en dan kijken of je de bevestiging krijgt.

Je hoeft namelijk niet een code in te vullen bij opgave, dus wie weet lukt het zo.

Mocht de dealer wat kunnen doen voor me dan laat ik het hier nog even weten.

Wacht jij ook op een diesel? En per wanneer?

Groetjes Hanny