Wij wachten nog op onze IX35 2 liter 4wd besteld eind juni.
besteld hyundai ix35 in februari 2011 cool brown orderbevestiging staat op 21-03-2011
met de kleur cashmere brown aangezien cool brown niet meer gelevert zou worden
`t is nu 14 januari 2012
een postpakketje kan je volgen maar de hyundai kan niet zien of de auto is ingeladen ,gemaakt en meer
zag gisteren een hyundai ix35 rijden met de kleur cashmere brown
ik heb vandaag gebeld dat ik maandag `t contract beeindig
heb andere dealers gebeld wie aangeven een wachttijd van 3 mnd en ook aangeven geen leverings datum in te vullen
wat ook bij barten sloterdijk `t geval was vandaar nu als een sukkel al een jaar zit te wachten op mijn eerste nieuwe auto
maar ik weet dat `t iedergeval geen hyundai wordt
DE HYUNDAI VERKOOPT GEBAKKEN LUCHT EN NEEMT ALLE KLANTEN IN DE ZEIK
vraag me af hoe je als verkoper je voelt als je mensen met goed gedrag en geld in de pocked gewoon in de maling zit te nemen als je weet dat de lever datum niet klopt ZWENDELAARS
GEGROET FERRY WOUDA
toevallig afgelopen weekend 2 personen gesproken die eindelijk hun ix35 2.0L hadden gekregen. 1x besteld in juni en afgeleverd half december (natuurlijk doorgeschoven naar januari) en 1x besteld in mei en afgeleverd in november. Dus 5 á 6 maanden wachttijd. Zelf heb ik mijn ix35 besteld in september en hoop 'm voor de zomer in ontvangst te nemen.
Wie weet hoe het zit met die prijsverhoging sinds 1-1-2012?. Moet je dat zomaar accepteren? Ik heb een ix35 in oktober gekocht en er is niks gezegd over een mogelijke prijsverhoging. Ook hij heeft zijn handtekening gezet voor de afgesproken verkoopprijs. Hij weet toch ook dat de levering naar 2012 doorschuift?
Als je hiermee niet akkoord gaat kan je dan de bestelling zonder kosten annuleren?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?