Op 12-05-2011 de ix 35 DynamicVersion 2.0i CVVT kleur piston grey besteld met parkeersensoren.
Levertermijn 2,5 tot 3 maanden volgens dealer.
Vandaag 07-09-2011 gebeld is de levertijd onbekend geworden .
Het is KNUDDE
Hoi mark
Inderdaad bij Tinholt Velserbroek .
Toen ik gisteren ging kijken werd ik aanvankelijk hebberig. Ik wacht inmiddels 16 maanden. Ben ook niet gecharmeerd van glazen dAk. Dus het wachten duurt voort. Je zou bijna een lotgenoten-groep oprichten. Maandelijkse meetings voor wachtenden en ex-wachtenden…
grappig , ik sta ook op nummer 1! besteld november 2010. erger nog ; ze hebben mij in juli gebeld met zeer goed nieuws en dat is dat hij op de transport lijst stond , zelfs datum gepland om hem op te halen 18 augustus. Maar ach helaas, nu was er maar een kwart van de lijst daadwerkelijk geleverd. en de mededeling dat er met ieder product wel eens iets mis kan gaan met levering.
het is echt TE erg. ze houden je aan het lijntje vermoed ik vanwege angst voor afbestellingen. heb gister maar weer eens een mail gestuurd naar importeur , ik krijg niet eens meer antwoord! dus ik maar naar de dealer gebeld en blijkt dat zij hem wel hebben gebeld hierover en van hem heb ik te horen gekregen dat er WEDEROM geen zocht is op levering. Ben benieuwd waar “mijn” auto die eind juli op transport zou gaan gebelven is?????? ik wens iedereen heel veel succes met wachten en vooral met de irritaties!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?