levertijd hyundai ix 35

• m.bourgondier

Op 12-05-2011 de ix 35 DynamicVersion 2.0i CVVT kleur piston grey besteld met parkeersensoren.

Levertermijn 2,5 tot 3 maanden volgens dealer.

Vandaag 07-09-2011 gebeld is de levertijd onbekend geworden .

Het is KNUDDE

• Dick

Hoi Mark,

Ja, het is een witte Style met panoramisch dak

1.6 GDI

Aan de late kant, maar zoals beloofd wel een antwoord vandaag nog!!!!!

Dick

NB

Morgenochtend check ik weer deze site

• Mark

Ok dick ik ken hem staat in velserbroek bij de dealer dacht ik

Ma mooi dat je dat bekent maakt helpt weer

Alleen ik vind dat dak niks helaas

Ma wel goed van je om te melden

• Dick

Hoi mark

Inderdaad bij Tinholt Velserbroek .

Toen ik gisteren ging kijken werd ik aanvankelijk hebberig. Ik wacht inmiddels 16 maanden. Ben ook niet gecharmeerd van glazen dAk. Dus het wachten duurt voort. Je zou bijna een lotgenoten-groep oprichten. Maandelijkse meetings voor wachtenden en ex-wachtenden…

• bien

grappig , ik sta ook op nummer 1! besteld november 2010. erger nog ; ze hebben mij in juli gebeld met zeer goed nieuws en dat is dat hij op de transport lijst stond , zelfs datum gepland om hem op te halen 18 augustus. Maar ach helaas, nu was er maar een kwart van de lijst daadwerkelijk geleverd. en de mededeling dat er met ieder product wel eens iets mis kan gaan met levering.

het is echt TE erg. ze houden je aan het lijntje vermoed ik vanwege angst voor afbestellingen. heb gister maar weer eens een mail gestuurd naar importeur , ik krijg niet eens meer antwoord! dus ik maar naar de dealer gebeld en blijkt dat zij hem wel hebben gebeld hierover en van hem heb ik te horen gekregen dat er WEDEROM geen zocht is op levering. Ben benieuwd waar “mijn” auto die eind juli op transport zou gaan gebelven is?????? ik wens iedereen heel veel succes met wachten en vooral met de irritaties!

• bien

beste dick,

is de witte er nog? weet je dat?

mail mij even op s.hagenaars@hotmail.com als je wil.

• j degens

wij hebben de auto 3 maart besteld en het is nu 12 september,

en ze weten niet wanneer die komt en ze hadden gezegd 4 a 5 maand,

en het is nu al 6 maand een planning van niks.

• Theo

Ook wij hebben de auto 10 maart 2011 besteld, vorige week bij de garage geweest, ze hebben geen idee

wanneer de ix35 1.6 GDI komt, moeten eerst nog veel backorders geproduceerd worden in Tjechië.

• gelderland

gistermiddag bericht gekregen van mijn dealer na ,n

wachttijd van bijna 10 mnd, besteldatum 1-12-2010 ,n cream white 1.6 gdi

17 sept aankomt in sassenheim , 2wkn later word ie afgeleverd bij de de dealer,

dus ongeveer ,n klein maandje later rijden, jippie

• paul

Vraag mij af hoe of wat met de inruilprijs van je oude auto of wanneer je hier ineens mankementen aan zou hebben gehad. Weet je bij toeval of er nu standaard LED op zit. In elk geval alvast gefeliciteerd.