levertijd hyundai ix 35

• Jer

I-catcher Zwart benzine op 7 mei besteld en hij is tot op heden nog steeds niet geleverd.

Eerste leverdatum was 23 augustus en daarna steeds met een maand verlengd.

Bestellingen die veel later staan dan 7 mei zijn wel al geleverd, kortom geen peil op te trekken.

Dealer en importeur weten helemaal niets, rest mij niets anders op dan met vele anderen te wachten.

• Pierre Vereecken

Hyundai ix35 besteld op 17/5/2010 beloofd te leveren 31/8/2010 de week nadien al verschoven naar 30/9/2010 en nu krijg ik van mijn verdeler te horen dat het volgend jaar 2011 zal zijn maar weet nog niet welke maand ( 2011 telt 12 maanden).Ja als zulke grote firma 's nog geen planning kunnen maken dan weet ik er alles van . En dan ik heb mijn nieuwe wagen nog niet maar ik heb op 2 maand tijd al twee enquete formelieren gehad om in te vullen wat ik vindt van mijn nieuwe ix35 dat is toch straf. Dus bijons in Belgie is het niet beter ( de bestelde ix35 is 2;0 crdi 136pk kleur wit

• Jolanda

Sinds vandaag heb ik de hoop opgegeven de begin april 2010 bestelde IX35 dit jaar nog te krijgen. Na diverse vage beloftes van de importeur stond de levering op eind september. Vandaag maar weer eens gebeld: levertijd nu volledig onbekend! Wanneer je geen standaard uitvoering hebt besteld, maar zoals in ons geval een aantal extra opties wilt, moet je wachten tot meerdere mensen in Nederland precies die combi ook besteld hebben. Vanwege het enorme succes van de IX35 wordt een deel van de auto's namelijk elders geproduceerd. Het is dan niet rendabel een band te laten lopen voor een paar auto's in een bepaalde uitvoering. Dit is natuurlijk te gek voor woorden! Onze dealer heeft al diverse annuleringen ontvangen, en een aantal klanten wil om de tafel om nieuwe prijsafspraken te maken! De lol van een nieuwe IX35 is er behoorlijk af!

• Johan

Door even op het internet te gaan wordt je toch wat wijzer en zijn er veel lotgenoten.

De ix 35 pearl black met een rits opties besteld medio maart, levering voorzien medio juli. Lekker niet dus. Nieuwe datum werd einde augustus, na contact met de garage melden die me dat de fabriek in Tjechië een maand dicht is geweest (collectief verlof); De nieuwe leveringsdatum is nu einde oktober… het begint (hopelijk) af te korten. En ja hoor, 't is ook een diesel…

• erwin

Gisteren contact gehad met dealer die weer op zijn beurt contact heeft gehad met de importeur, konden mij vertellen dat de in begin april bestelde diesel niet binnen 2a3 weken gemaakt gaat worden. Wat een kul informatie. Het probleem zou in de dieselmotoren zitten, althans het leveren ervan.

Ik ben er klaar mee, heb nu al een hekel aan het merk en dan moet ik er nog mee gaan rijden. Nu proefritten staan met mitsubishi asx, 5008 en de nieuwe sorento.

Als de importeur zijn klanten maar zou informeren dan zou de situatie al anders zijn maar je hoort helemaal niets en we wachten niet op iets bijzonders maar op een gewone koreaanse volksauto.

• erwin

als het een diesel is dan dit jaar niet meer ben ik bang

• Rick

Ben ik dan één van de weinige die de IX-35 in maart heb besteld en hem op 16 april kon afhalen ???

Ik kan jullie vertellen dat het een top auto is . Rijdt lekker , comfort goed echt een wereld van verschil met de Tucson

die ik hiervoor had..Echter hadden we ook al een terugroep actie m.b.t koppelingspedaal, navigatie en gegevenssticker.

maar die is goed verlopen. Koppelingspedaal is preventief vervangen omdat de kans was dat ie kon blijven hangen. Ik

heb er nooit iets van gemerkt.

GR R

• Koen Demeulemeester

Hyundai ix35 Executive 4WD diesel besteld half maart in Belgie,tot op vandaag 2 brieven gehad van Hyundai Antwerpen

met telkens een uitstel van levering.k'Heb deze week nogmaals gebeld met mijn dealer en kreeg als antwoord:"ik wil uw moed niet wegnemen maar ik denk eerlijk dat het eerder een kerstcadeau zal worden.

Je ziet mensen dat het niet alleen in Nederland is,dus veel moed aan allen die wachten zoals ik om hun ix35

• fred

ik hoorde van een vrachtwagen chauffeur dat er in zwitserland een heel groot terein vol staat met hyundai IX 35 ,s

misschien vind de hyundai nederland niet zo belangrijk land qua afname

• pascal

heb mijn ix35 2.0i Business edition (met panoramisch dak) begin juli besteld en leverdatum zou 15/10/10 zijn. Gisteren gebeld met dealer en deze kon niet zeggen wanneer de auto geleverd gaat worden. “Het kan zijn dat hij er volgende week is, maar het kan ook volgend jaar worden”…aldus de dealer.

Ik vind het vreemd dat de ene ix35 wel op tijd geleverd kan worden en op de andere zit je maanden te wachten. Ze moeten toch wel weten hoeveel auto's er per dag uit de fabriek komen rollen en aan de hand daarvan kun je een planning maken, lijkt me toch vrij simpel…