levertijd hyundai ix 35

  • jos

    levertijd IX 35 loopt uit de hand

    zou in juni mijn ix 35 krijgen ,maar heb hem nog steeds niet de dealer weet het niet wanneer hij komt

    dus heb ik de importeur gebeld deze weet het ook niet !!!

    als andwoord kreeg ik te horen . het kan morgen zijn ,maar het kan ook nog 2 maanden duuren

    ze weten het niet

    hij wordt gebouwd in de fabriek van KIA in tsjechie

    deze geeft de voorrang aan de bouw van hun eigen kia sportage (slechte zaak voor hyundai )

    en laat de hyundai kopers maar wachten

    ik kan van de koop overeenkomst af komen (art 6 bovag bepalingen )

    misschien ga ik dan maar een sportage kopen die kan wel afgeleverd worden

  • Roy

    Onzin de Kia Sportage is de 2e lijn van Hyundai.

    De fabriek in Tjechie is een HYUNDAI fabriek dus KIA heeft een langere levertijd dan de ix35.

    Maar door de prijsstelling van de ix35 tegenover de sportage komt de ix er net even wat beter uit en is dus een stuk populairder naast zijn andere aspecten.

    Patience will be rewarded

  • Erwin

    Het kan allemaal onzin zijn maar ik baal er inmiddels ook erg van. Ook de mijn ix35 zou 1e week van juni geleverd worden en inmiddels weet niemand waar of wanneer. Maar ondertussen worden wij hier wel op kosten gejaagd door een huurauto in te zetten omdat de auto niet voor de vakantie is geleverd. ik vind het belachelijk dat er geen planning bestaat waaran gerefereerd kan worden. Op zijn minst mag je toch een indicatie verwachten.

    hyundai laat zijn klanten behoorlijk in de kou staan

  • jan

    Houd moed ik heb hem al in maart besteld en uh misschien in oktober wordt hij geleverd. Kenteken zal wel iets worden van 99 zzz 9

  • JO

    Tja 2 april besteld en tot op heden nog niet geleverd, denk dat de auto nog met de hand geklopt wordt,(geintje).

    Maar het is niet van deze tijd om op een auto zo lang te wachten, nu weet ik dat er mensen zijn die een andere mening zijn toegedaan, maar het feit liegt er niet om, veel klachten over de levertijd, de dealer waar ik hem gekocht valt niks te verwijten, deze zet zich enorm in om de verkochtte auto,s te leveren.

  • Floris

    Ik heb de 184pk CRDi i-catcher besteld eind maart. Zelfde verhaal gehoord, dus misschien zelfde dealer? Zou eerst week 28 geleverd worden en nu eind augustus nog steeds niet bekend, zelfs geen indicatie.

    Is toch niet meer van deze tijd dat je onderhand een half jaar in onwetendheid gelaten wordt over een bestelling? Alsof je blij mag zijn dat je een auto krijgt van Hyundai ipv dat ze blij zijn met zoveel nieuwe klanten.

  • Rob

    Leveringsproblemen betreft met name de 2.0 diesel motoren (vanuit Korea). Geruchten gaan dat deze pas oktober/november weer beschikbaar komen. Ik zelf heb eind mei een IX35 Bussiness edition besteld. Helaas nog geen reactie van de dealer gehad op eventuele levering.

  • annick

    Hallo

    MIjn ouders hebben hun wagen half maart besteld en zitten nog steeds te wachten.

  • Tim

    Levertijd van de IX 35 is inderdaad zeer lang. Ik heb zelf de I-catcher benzine handgeschakeld op 15 maart besteld, deze konden we 27 augustus ophalen.

    Een levertijd van 5,5 maand, maar is het wachten waard geweest, een zeer complete auto met een goede wegligging.

    Auto is met de boot afgeleverd in Rotterdam, komt dus niet vanuit de fabriek in Tsjechie/Slowakije.

  • Jo

    Beste forum schrijvers,

    Beloofd in ieder geval wat , daar ik lees dat Tim zijn auto half maart besteld heeft, ik 2 weken later, echter heb de Icatcher gekocht maar de automaat uiteraard ook de benzine.

    Dus kort samengevat eind volgende week week moet hij voor de deur staan.

    Zoniet denk ik dat we over de koop nog eens om de tafel moeten gaan zitten (lees Dealer), deze levertijd is niet meer van deze tijd, ondanks aandringen van de dealer.

    Wat ik wel gehoord had van de dealer dat het chassis nummer bij hem bekend was, dus eind volgende week ????

    JO