Excel of Lantra?

• Anton

jongens, jongens,

zijn we hier op een kleutersite terecht gekomen ofzo?

Al dat gebash tegen mekaar, en die kinderachtige reactie's. Stelletje pubers!!! Grow up!!

Doe volwassen op dit prikbord of verdwijn gewoon zeg, mensen komen hier voor hun serieuze vragen beantwoord te zien, en dat trieste gedoe van enkelen hier helpt daar dus echt NIET bij heh.

Wees gegroet ieder die zich aangesproken voelt.

Anton hoopt verder op een volwassen prikbord, zonder huilie's, waar mensen tenminste echt wat aan hebben………….

• ben

Beste Mo,

Ik denk dat je al veel positieve reactie's hebt gekregen hier op dit forum. Dan heb ik het dus niet over die kinderachtige stukken die een ieder van ons best kan filteren. Maar een grapje mag toch wel gemaakt worden dacht ik zo. En dat is beslist het geval met die labrador en de aangeboden vakantie naar Frankrijk. Was maar een lolletje hoor! Sorry als je je gekrengt voelt hierdoor…….

Groet Ben

• john

je hebt gelijk anton maar ik laart me natuurlijk door zo'n @!#$ niet afzeiken

groetjes john

• Emiel

de waarheid doet pijn hé

maar nog ff over je verbruik mijn HYUNDAI is veeeeeeeeeeeeel zuiniger als mijn opeltje die ik van de baas rij 1op 7 schandalig vind ik dat doe mij maar een skoda zij ik tegen de baas en toen ben ik op straat gegooid en das geen grap !

• Joost

Ik vind dat je voormalige baas een steengoed gevoel voor humor heeft :+

• john

goede zet van em ,