Orginele folder lantra 1.8GT 25 special

• ab

Dit is speciaal voor jk

Europese auto’s laten het afweten 11-11-2004

Volgens het Amerikaanse consumentenblad Consumer Reports bouwen wij in Europa eigenlijk alleen nog maar slechte auto’s. “Eens bekend om hun hoge kwaliteit, laten Europese auto’s het tegenwoordig afweten op het gebied van betrouwbaarheid”, zo luidt de conclusie van een onderzoek. Dure en prestigieuze auto’s van Mercedes, BMW en Jaguar staan nu bovenaan de lijst van meest onbetrouwbare auto’s, en van de 38 minst betrouwbare auto’s zijn er 20 van Europese bodem.

Het lijkt op protectionistisch denken, maar Amerikaanse auto’s zijn in de rapporten terug te vinden in de middenmoot. De toppers komen uit Japan: 29 van de 32 betrouwbaarste auto’s komen uit het land van de rijzende zon, met Toyota als best scorend merk.

Ten grondslag aan het Europese falen ligt volgens Consumer Reports het feit dat Europeanen te ingewikkelde auto’s bouwen, met te veel elektronica. Het onderzoek is overigens gebaseerd op gegevens van 810.000 auto’s met bouwjaar vanaf 1997.

• JK

Speciaal voor AB,

Als je mijn eerdere berichten gelezen had, had je geweten dat ik over Toyota wel goed te spreken ben.

Dat er Europse merken absoluut falen ben ik met je eens. Maar Hyundai kan niet mee liften op het idee dat JAPANSE merken goed zijn.

• JK

Jij probeert mij te overtuigen dat jij gelijk hebt..

Laat jij ook maar eens wat cijfres zien..

• TRiPAX

Blader i-net eens door autotests etc. pechgevallen anwb etc etc etc gebruik je fantasie en zoek ut op. Ik heb bijv met mijn oude lantra nooit pech gehad, racen op streetraces alles werd er mee gdaan zonder problemen, dit is mijn persoonlijke ervaring met Hyundai, maar verder vind je alles terug in onafhankelijke tests.

• JK

Ik wil feiten zien. Niet jouw mening. Als je zegt dat er autotests zijn die mijn ongelijk zouden bewijzen.. laat ze dan eens echt zien!

Ook met een Hyundai kun je geluk hebben. Eén enkele auto of een paar meer zegt niets over het geheel.

CIJFERS.. DAT wil ik zien. Concreet bewijsmateriaal. Deugdelijke tests. Geen slap geouwehoer.

• TRiPAX

Ik zei al tegen je ik heb test gezien in autobladen over de jaren heen bijv anwb test 1999-2000 2000-2001 2001-2002 etc etc Jij bent degene die hier een beetje zielig aan het ouwehoeren is over een automerk waar andere mensen zeer over te spreken zijn laat ze…. en dan kom jij hier een beetje zielig lopen doen, als je feiten wilt dan zoek je die tests op via google dan ben je nog eens nuttig bezig op het internet ipv hier een beetje de vragen van mensen af te kraken, de mensen hier willen een serieus antwoord op hun vraag.

• JK

Je kunt online dus niets vinden wat VOOR Hyundai spreekt?

Als je mij wilt overtuigen zal je dat toch echt zelf even moeten doen.

Dacht je dat ik mij ga inspannen om -naar jouw mening- mijn ongelijk te bewijzen?

Tis net zo goed heel makkelijk om iemand aan te vallen die tegen Hyundai is, als je op een Hyundai prikbord zit.. Dat is minstens net zo zielig.

Of je komt in je volgende post nu eindelijk met DEUGDELIJK bewijsmateriaal of je geeft je ongelijk toe :Z

• TRiPAX

Suc6 dwaas, ik weet voor mezelf dat ik die tests zowiezo bij een maat heb liggen in autobladen en die staan ECHT wel online hoor, als je maar weet hoe je verder met een comp om moet gaan i.p.v. alleen een hyundai forum te bezoeken.

Suc6 en voor my end of discussion…. ik weet wat ik gelezen heb.

• JK

En alleen daarmee overtuig je nooooooooit een ander.

Daarmee heb je de discussie dus verloren :Z

• TRiPAX

Dan maar als ik het voor mezelf maar weet he.